Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, olin juoksemassa piiiitttkästä aikaa. Kylläpä tuli hyvä olo.

Vierailija
11.09.2006 |

En ole juossut 1,5 vuoteen, kun olin raskaana ja sitten se vähän jäi vauvan hoidon jalkoihin.. Mutta nyt palaan ruotuun ja alkaa kuntoilu, ja kropan kiinteyttäminen.

Tavoitteena puolimaraton joskus. Onko muita harrastajia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksemaan en ole päässyt yli 2 vuoteen, kun on toinen raskaus peräkkäin ja mullakin jäi välissä lastenhoidon taakse. Odotan yli-innokkaasti synnytystä että pääsisi aloittamaan taas lenkkeilyharrastuksen - kävelystä tosin pitää varmasti alottaa...

Vierailija
2/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas pitkiä lenkkejä vetelette? Ja millaista vauhtia juoksu kulkee?

Kauanko menee esim. 2km tai 5 km?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväästä alotin, mutta onkelma on epäsäännöllisyys, kun aina ei tahdo päästä ja umpiväsyneenä ei tunnu hyvältä eikä aina yötä vasten ole kiva lähteä. Mutta kohonnut se kunto on näinki ainaki vähä. Luinka usein käytte viikossa juoksemassa ja minkälaisia aikoja kerrallaan?

Vierailija
4/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee vuorotyötä niin mullakin aika epäsäännöllistä tulee olemaan. Siihen helposti tyssää koko juttu, jos tulee pitempi tauko. Mä tähtään noin 3-5 kertaan viikossa, riippuen just miten pääsee lastenhoidolta, en tiedä viä km määristä. En kehtaa juosta rattaiden kanssa, vaikka kai sekin mahdollista olisi, mieluummin juoksen ainakin näin alussa metsässä/pururadalla. Kävely mua ei ikävä kyllä kiinnosta rattaiden kanssa eikä juuri muutenkaan.