Nilkkurit vai saappaat hameen kanssa?
Ajattelin ostaa joko matalat nilkkurit tai saappaat nyt kun ovat vielä alessa, mutta kummat paremmat hameen kanssa? Käytän sekä lyhyitä että puolisääreen ulottuvia hameita.
Kommentit (26)
Riippuu hameesta, kengistä ja käyttötilaisuudesta.
Ihan sama, kuhan on sopivan hutsahtava.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:35"]
[/quote]
Ihan arkikäyttöön. Haluaisin semmoiset, jotka kävisivät melkein kaiken kanssa, mutta ehkä saappaat eivät käy pidemmän hameen kanssa.
ap.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:35"]
[/quote]
Ihan arkikäyttöön. Haluaisin semmoiset, jotka kävisivät melkein kaiken kanssa, mutta ehkä saappaat eivät käy pidemmän hameen kanssa.
ap.
[/quote]
Minusta taas nilkkurit näyttävät tyhmiltä puolisääreen ylettyvän hameen kanssa. Näkyy vain pieni pätkä säärtä, mikä lyhentää jalkoja.
Molemmat sopii! :) kylmemmällä käytän 200 denin sukkiksia ja sappaita joissa on pieni korko (6cm) ja lämpimällä ja kuivalla nilkkureita joissa on vähän enemmän korkoa. Sinuna ottaisin se saappaat kun on tuo loskakeli...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:35"]
[/quote]
ap.
[/quote]
Minusta taas nilkkurit näyttävät tyhmiltä puolisääreen ylettyvän hameen kanssa. Näkyy vain pieni pätkä säärtä, mikä lyhentää jalkoja.
[/quote]
Ap voisi kertoa minkä mallisia ja pituisia hamosia käyttää. Itse suosin puoleen reiteen ulottuvia kellohameita. -7
Saappaat, nilkkurit on lähestulkoot aina typerän näköiset hameen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:35"] Riippuu hameesta, kengistä ja käyttötilaisuudesta. [/quote] Ihan arkikäyttöön. Haluaisin semmoiset, jotka kävisivät melkein kaiken kanssa, mutta ehkä saappaat eivät käy pidemmän hameen kanssa. ap. [/quote] Minusta taas nilkkurit näyttävät tyhmiltä puolisääreen ylettyvän hameen kanssa. Näkyy vain pieni pätkä säärtä, mikä lyhentää jalkoja. [/quote] Ap voisi kertoa minkä mallisia ja pituisia hamosia käyttää. Itse suosin puoleen reiteen ulottuvia kellohameita. -7
[/quote]
Käytän monenlaisia, A-linjaisia puolisääreen ulottuvia, leveämpiä vekkihameita, polvimittaisia kynähameita ja reiteen jääviä suoria hameita.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:46"]
[/quote]
Mitä kenkiä hameväen sitten pitäisi käyttää, ettei palellu?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:46"]Saappaat, nilkkurit on lähestulkoot aina typerän näköiset hameen kanssa.
[/quote]
:D Mitäs itse käytät? Varvastossuja? Tennareita?
Jos sulla on pitkät ja hoikat sääret, jotka kestää katseen, ota nilkkurit. Muunlaisiin sääriin käy polvipituiset saappaat paremmin. Nilkkurit saavat sääret näyttämään lyhyemmiltä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan korkosandaaleita ympäri vuoden.
Vuorettomat nilkkurit. Ne menee kesälläkin, kunhan ei ole helle.
Riippuu sääristä! :D Käytän paljon hameita ja nilkkurit ovat todella näppärät niiden kanssa. Sääret ovat varmaan paras osa kropassani, joten miksi peittäisin ne saappaan varsiin? :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:52"]
[/quote]
[/quote]
Saappaita minä käytän, niitä on olemassa talvikäyttöön, noin niinku vinkkinä. Enkä puhu nyt kumisaappaista.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:46"]Saappaat, nilkkurit on lähestulkoot aina typerän näköiset hameen kanssa. [/quote] :D Mitäs itse käytät? Varvastossuja? Tennareita?
[/quote]
No niitä saappaita.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:52"]
[/quote]
[/quote]
Saappaita minä käytän, niitä on olemassa talvikäyttöön, noin niinku vinkkinä. Enkä puhu nyt kumisaappaista.
[/quote]
Ahaa. Olisi kannattanut käyttää pistettä pilkun sijasta, sillä kuulosti kuin olisit sanonut että sekä saappaat että nilkkurit näyttää tyhmältä.
Itse käytän molempia. Pakkasella saappaat ovat lämpimämmät, keväällä nilkkurit käytännöllisemmät.