Luottotiedoton jo 15vuotta.Miten veloista eroon?
Mitä kokemuksia teillä velkasaneerauksesta?Kuinka helppo päästä?Mitä on kevytmielinen velkaantuminen?Mulla velkaa 40 000€ Ei ammattia eikä työpaikkaa.Olen kahden lapsen yh.Tarkoitus lähteä opiskelemaan.
Kommentit (45)
Minä maksan virheistäni kovan hinnan. Mutta maksan. Riistoa ja sortoa. Vallankaappaus on tulossa.
Minä en maksa. En velkojani, enkä veroja.
Niin ja luottotiedot ei tule kuntoon ikinä, jos todetaan ulosotossa varattomaksi, sillä siitä tulee aina uusi merkintä. Eli nyt mars velkajärjestelyyn siitä. Ulosottoon ei tollasia summia kannata alkaa maksamaan isoilla koroilla ja maksuilla, velkajärjestelyssä velkasi jäädytetään ja pääset niistä eroon joko maksamalla tulojesi mukaan tai sitten 0- maksulla jos tilanne on vakiintunut.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:59"]Niin ja luottotiedot ei tule kuntoon ikinä, jos todetaan ulosotossa varattomaksi, sillä siitä tulee aina uusi merkintä. Eli nyt mars velkajärjestelyyn siitä. Ulosottoon ei tollasia summia kannata alkaa maksamaan isoilla koroilla ja maksuilla, velkajärjestelyssä velkasi jäädytetään ja pääset niistä eroon joko maksamalla tulojesi mukaan tai sitten 0- maksulla jos tilanne on vakiintunut.
[/quote]
Mitä turhaan hoitaa asioita kun kuitenkin munaa asiansa samaan jamaan myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:27"]Ihminen on ahne ja nauttii toisten kärsimyksestä. Teet virheen ja saat maksaa siitä ikuisesti. Otat kainaa1000€ ja et pysty maksamaan. Oikeuskäsityksen mukaan velkoja saa periä sinulta 30.000 siitä hyvästä.
[/quote]
Mitäs otit. Kuole paska kommari.