Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sanottu täällä jo "ääneen" Prinsessa Leonoresta?

Vierailija
20.02.2015 |

Kaikki vauvathan ovat söpöjä, eikö niin? Mutta jotkut vain ovat vähemmän söpöjä... 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?

Söpö pikkutyttöhän tuo on!

Ja sitä paitsi, mitä väliä?

Vierailija
22/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:36"]

Joo, suomalainen rändöm vauva on kyllä kalju pallopäää, iho, kulmakarvat, silmät kaikki samanväristä.

[/quote]

No, eipä tarvitse sitten aikuisena leikkiä värjätyillä karvoilla blondia kun on blondi. Toista se on naapurimaan prinsessoilla....

[/quote]

Jaa ei vai? Kyllä ne lapsuusiän heikot blondit haivenet vaan tuppaa yleensä murrosiän paikkeilla viimeistään muuttumaan maantienvärisiksi, likaisen ruskeiksi. Poislukien ne muutama täysin väritön tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, vauvahan on tosi nätti. Iltalehden kuvasarjasta saa paremman käsityksen.

http://www.iltalehti.fi/viihde/

Vierailija
24/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin kuvasta voin sanoa:

-Prinsessa Leonore on söpö. Onneksi enemmän äitinsä näköinen

-Isä on pelottavan ja epämiellyttävän näköinen (sorba, mutta näin on)

-Mitä hittoa äidillä on päässä?

Vierailija
25/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän on kuten oma lapseni joka ei vaan onnistu valokuvissa vaikka luonnossa on hyvin kaunis pikkutyttö, pitkät mustat ripset ja soma kuin ruusunnuppu. Olen itse samanlainen (en kylläkään soma kuin ruusunnuppu), olen luonnossa ihan tavallisen näköinen, ihan nättikin nuori nainen mutta kuvissa muistutan jotain suohirviön ja piisamirotan risteytystä. Ihan sama kuinka taitava kuvaaja.

Täytyy jälleenkerran huokaista helpotuksesta että olen lasteni kanssa ihan tavis eikä ole pelkoa että miljoonat ihmiset ruotivat omaa tai lasteni ulkonäköä pitkin turuja ja toreja. Ja mitä Leonooreen tulee niin suloinen ja valloittava lapsi, ja mikä tärkeintä melko varmasti omien vanhempiensa silmissä maailman kaunein lapsi.

Vierailija
26/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset mammat taas kateellisina, kun omat pallopäät on vaaleita haaleita, ei tule kuin purkista väri päähän ja naamaan vanhempana.

Vierailija
27/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä esteettisesti miellyttävä/epämiellyttävä kuin muutkin ikäisensä.

Vierailija
28/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:16"]

Luulen että hän on kuten oma lapseni joka ei vaan onnistu valokuvissa vaikka luonnossa on hyvin kaunis pikkutyttö, pitkät mustat ripset ja soma kuin ruusunnuppu. Olen itse samanlainen (en kylläkään soma kuin ruusunnuppu), olen luonnossa ihan tavallisen näköinen, ihan nättikin nuori nainen mutta kuvissa muistutan jotain suohirviön ja piisamirotan risteytystä. Ihan sama kuinka taitava kuvaaja.

Täytyy jälleenkerran huokaista helpotuksesta että olen lasteni kanssa ihan tavis eikä ole pelkoa että miljoonat ihmiset ruotivat omaa tai lasteni ulkonäköä pitkin turuja ja toreja. Ja mitä Leonooreen tulee niin suloinen ja valloittava lapsi, ja mikä tärkeintä melko varmasti omien vanhempiensa silmissä maailman kaunein lapsi.

[/quote]

Lapsena kaunis tarkoittaa aikuisena.... ?

Vierailija
29/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että AP kuuluu tähän Vihaan Maddea -kerhoo, joka AV:lla aina silloin tällöin kokoutuu haukkumaan prinsessaa. Nyt tuli haukkumaan vaan hänen lastaan. Silloinkin kun Madden toinen raskaus tuli ilmi, niin täällä kerho oli haukkumassa Maddea ties mistä.

Vierailija
30/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:28"]

Lapsiparka on tullut isäänsä.

[/quote]

Tämä oli myös mun ensimmäinen ajatus :D

Vierailija
31/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:36"]Joo, suomalainen rändöm vauva on kyllä kalju pallopäää, iho, kulmakarvat, silmät kaikki samanväristä.
[/quote]
Eipä mun poika ainakaan ollut väritön. Hyvin tummat piirteet ja tukkaa riitti. Edelleen näin nuorukaisena on tummat vahvat kulmat, pitkät tuuheat ripset, paksut hiukset ja ihan suomalaisia ollaan.

Vierailija
32/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Leonore on kaunis lapsi. :) 

Vierailija
33/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:32"]Söpö kuva.

Ja sitten, kuvasta tulee hyvin ilmi, että Leonoresta tulee kaunis tyttö ja viimeistään kaunis nainen. Perustelut: Kaunis kallon muoto, kaunis suu, kauniit silmät jne. Toisilla on kykyä nähdä vauvakuvista tulevaisuuteen. Luen itseni näihin henkilöihin. 
[/quote]

Toimivatko vauvojen kuulapäät kristallipallon korvikkeina, kun ennustat niistä?

Vierailija
34/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:33"]

Kiva kun ulkonäön arvosteleminen alkaa jo vastasyntyneenä.. Hävetkää vähän :/

[/quote]

Höpö höpö, kautta aikain näin on tehty ja niin se vaan on että kaikki vauvat eivät todellakaan ole suloisia kuin äitinsä mielestä. Ei vaikka mitenkä sun kukkahattuasi siellä kiristäisi.

Vierailija
35/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma lapsi on tuo Leonore. Epämiellyttävän näköinen suun alue, näyttää vähän vammaiselta. Pikku vauvana oli vielä söpö, mutta nyt...yööhhh... Ja en ole Madden vihaaja, minusta on hyvin kaunis ja miellyttävän oloinen. Mutta valitettavasti kaikki eivät saa kauniita lapsia. Hyvä esimerkki on Demi Moore ja Bruce, ei vaan ole suotu tytöille hyvää ulkonäköä, vaikka vanhemmat ovat hyvännäköisiä, jopa kauniita.

Vierailija
36/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:08"]

Ruma lapsi on tuo Leonore. Epämiellyttävän näköinen suun alue, näyttää vähän vammaiselta. Pikku vauvana oli vielä söpö, mutta nyt...yööhhh... Ja en ole Madden vihaaja, minusta on hyvin kaunis ja miellyttävän oloinen. Mutta valitettavasti kaikki eivät saa kauniita lapsia. Hyvä esimerkki on Demi Moore ja Bruce, ei vaan ole suotu tytöille hyvää ulkonäköä, vaikka vanhemmat ovat hyvännäköisiä, jopa kauniita.

[/quote]

Jännä, että tällainen kommentti, jossa haukutaan lasta "vammaisen näköiseksi", kerää yläpeukkuja. Minä erehdyin kerran sanomaan Estelleä poikalapsen näköiseksi ja ai että, minkä viharyöpyn sain niskaani. Ilmeisesti tämä team Vickan vs. team Madde -taistelu on käynnissä myös heidän lapsistaan puhuttaessa.

Vierailija
37/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh...mulla on siis oikeesti huono silmä kun pidin Leonorea erittäin söpönä enkä rumana ollenkaan.Muutenkin huomannut et mun ja muiden maku ei mee yhteen(enemmistön)

Vierailija
38/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsihan on söpöin mutta aika söpö oli Risin tyttökin. Risi komea ku mikä ka Madde kaunis niin toki lapsesta tulee aikanaan kaunotar. Risi on niin hurmaava kosmopoliitti.

Vierailija
39/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, isältään nyt näyttää, eli ei jees, mutta ei tarkoita, etteikö tulisi näyttämään paremmalta!

Meillä näyttivät isältää, joo ruma, mutta nyt teininä hyvännäköisiä. Ei tarkoita, että kaikki kaunistuu, voi myös rumentuakin...

Inhottava ketju, jossa ruoidtaan pienen ulkonäköä....!

Vierailija
40/55 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, ainakin tuossa linkissä oli tosi kaunis lapsi. Enkä pidä kaikkia lapsia kauniina, on niitä vähemmän kauniitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä