Antti Tuiskun uusi biisi!
Kommentit (18)
aivan huikee biisi ja video, täynnä itseironiaa ja sarkasmia ja suoraa kuittailua niille aikuisille teinipissiksille jotka viikonloppu toisensa jälkeen örveltää umpikännissä baarissa ja hehkuttaa jälkikäteen että "KUN MÄ EN MUISTA MITÄÄN daaaaaa" :D
aivan mieletön, ei voi olla hymyilemättä kun kuuntelee ja katsoo.
nimenomman tällasella vedolla antti tuisku on niin takasin ja kaikkien puheissa ja huipulla.
todella upeeta.
Hyvä Antti rohkea veto! Välillä täytyy tehdä uudentyyppistä musaa. Tervetuloa takaisin pop tähti!
Juu, oli kyllä pettymys. Ilmeisesti ei keksi enää hyvää musaa.. :(
Aina kun flippaan katson tän videon :D
Siis täähän on hulvaton. Mut Antti miks? :D
Miks Antti esittää heteroa? Miksi se avaa banaanin väärin päin?
Miksi kaiken tän taustalla on paska musiikki?
Nauroin ääneen. Hulvaton. Ei se voi olla tosissaan :D
Loistavaa! :D
Ettekö tajua, että koko biisi/musavideo on pelkkää parodiaa Näin on Antti itsekkin sanonut..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:15"]Loistavaa! :D
Ettekö tajua, että koko biisi/musavideo on pelkkää parodiaa Näin on Antti itsekkin sanonut..
[/quote] Mistä? Mikä on sanoma? Miksei tätä vedetty sitten kokonaan lapasesta irvaillen suorasta?
Biisi on kauhea ja video mukahauska. Ei mua naurattanut, vaikka olen aina tykännyt tuiskusta ja hänen hillitystä julkisuuskuvastaan.
Olisi tehnyt kunnolla ilveilyn Cheekille.
Mitä hittoa? Tuhlasin just melkein 4 min mun elämästä pelkkään sontaan. :O
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:15"]Loistavaa! :D Ettekö tajua, että koko biisi/musavideo on pelkkää parodiaa Näin on Antti itsekkin sanonut.. [/quote] Mistä? Mikä on sanoma? Miksei tätä vedetty sitten kokonaan lapasesta irvaillen suorasta?
[/quote]
Tällaisella "parodialla" ei tulla takaisin Suomen pop-maailman huipulle, valitettavasti. Olen aiemmin pitänyt Antin musiikista mutta nyt ei onnistunut vitsi vaan lopputulos on haisevaa ulostetta. Yök, myötähäpeää.
Ikuisena Antti-fanina täytyy sanoo et tää tuli ihan puskista :|