Oletko lukenut Sanna Kiisken Tinder-päiväkirjaa?
Kommentit (10)
En ole, mietin kannattaako vaivautua lukemaan.
Hyvä kirja! Paras oli kohta jossa kuvaili vaihe vaiheelta anaalipenetraation kympin tindermiehen kanssa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/705768e1-a51c-48c6-a829-244a45…
Jos joku nainen epäilee miesten kertomuksia Tinderistä, niin tämän näköinen konkursissa oleva ja masentunut nainen saa Tinderistä kympin miehiä panoseuraksi.
Mä luin ja päällimmäinen ajatus oli kuvotus ja häpeä miten kukaan kehtaa sellaista settiä luoda muille luettavaksi. Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin ja päällimmäinen ajatus oli kuvotus ja häpeä miten kukaan kehtaa sellaista settiä luoda muille luettavaksi. Järkyttävää.
Kehtasit kuinenkin lukea.
Enpä tiennytkään moista olevan, aion kyllä nyt lukea. Onko omaelämänkerta?
Bipolaarin maniavaiheen koskettava kuvaus.
Kyllä vähän tulee pohtineeksi kirjankustantajankin moraalia tässä tapauksessa. On kuitenkin aika ilmeistä että tällä henkilöllä on ollut psyykkisiä ongelmia jo pitkään, vaikka nyt vasta viimeisimmän tempauksen myötä on p**** osunut kunnolla tuulettimeen. Olen kirjakentältä muutenkin kuullut että kirjoja ei nykyään kustannustoimiteta juuri lainkaan, ja julkaistavaksi päätyy kaikenlaista kuraa. Olikohan tuota Kiiskenkään kirjaa kukaan kriittisesti lukenut ennen kuin se pykättiin "joulumarkkinoille".
Olen lukenut. Suurin osa tästä ketjusta selvästikään ei.
Enimmäkseen siellä kuvailtiin miten treffejä saa ja ei saa sekä millaisia ne treffit olivat. Aika monet olivat varsin huonoja.
Se siitä kympin miehistä, ne on ihan syystäkin siellä Tinderin jätelaarissa, kun eivät pysty elämään kenenkään kanssa.
Oletko itse lukenut ja miksi kyselet muilta?