kasvaaks tää enää hei 13cm 16v
Oon 16v poika ja peniksen pienuus mietityttää. Kaikilla kavereilla on ainakin lepokoossa ollut isompi kuin minulla. Penikseni pituus on 13,5cm. Murrosikää on ollut jo yli pari vuotta ja viiksiä on jo vuoden joutunut sheivata. Karvoitusta on tullut runsaasti ja peniksen karvat on n.6-8cm pitkiä. Partaa ei vielä kasva. Joten kysyisin, että kasvaako penikseni enää ja jos kasvaa niin kuinka paljon se voi vielä kasvaa? Toivon asiallisia vastauksia ja lähteitä voi linkata :)
Kommentit (9)
Ei kasva. Peniksesi on keskimittainen. Se sopii lähes kaikille suomalaisille naisille (sitten kun olet aikuinen ja aloitat seksielämän) tai miehille, mikäli kuulut seksuaaliseen vähemmistöön. Jos pidät suuseksin saamisesta ja anaaliyhdynnästä, peniksesi on mitä parhaimman kokoinen näitä ajatellen.
Saattaa se vähän kasvaakin, mutta kannattaa tosiaan muistaa että ne lepokoossa isommat penikset ei yleensä erektiossa suurene kuin ihan vähän. Että jos sulla on vaikka 6cm levossa ja kaverilla 10cm niin ne on todennäköisesti erektiossa aika samankokoiset :) eikä muutenkaan kannata verrata itseä kavereihin.
sekin kannattaa muistaa, että penis näyttää aina isommalta jos siinä ei ole karvoitusta ympärillä. Tosin nyt tuon ikäisenä et välttämättä kehtaa sheivata, mutta tulevaisuudessa ehkä.
Olen puhunut asiasta miespuolisten tuttujen kanssa. Osalla on kasvu loppunut suunnilleen sinun iässä, osalla jatkunut jopa täysi-ikäisenä. Eli hyvin yksilöllistä on. Mutta älä ainakaan stressiä ota, sinulla on nyt jo keskikokoinen varustus.
Kasvaa kasvaa, sentti per vuosi, tulee se "kasvupyrähdys" ja slaikkarisi hipoo levossa polvia, joten elä murehdi, vaan ilossa ellää pittää vaikka päivän vähemmän!
Jos se lepotilassa on 13 cm, paljonko olet mitannut pituudeksi erektiossa ?
Voi se vielä vähän kasvaa, mutta enin kasvu tapahtuu yleensä yläasteiässä. Keskikoko Suomessa on noin 14cm (toki tällä palstalla 18cm :D), joten mitään ongelmaa sinulla ei ole. Lepokokoja on aika turha vertailla, kun ne ei kerro juhlakunnosta juuri muuta, kuin että ainakaan se ei siitä pienene.