Olen laihtunut 15 kiloa 3 kuukaudessa :)
Syömällä 1700-1900 kcal päivässä ja urheilemalla 3 kertaa viikossa. Alussa olin 180 cm ja 101,6kg. Nyt paino on 86,3 kg!
Hyvä minä! :)
Kommentit (26)
Tosi hyvä. Älä enempää pudota, tai alat kellumaan ilmassa. Kerrankin on joku oikeasti laihduttanut, eikä vaan kirjoitellut wttä on painavat luut ja fyysikanlait ei muka toimi omaan pyllyyn. Hyvä sinä. Panisisn sua palkoinnoksi, jos löytäisin.
Minä syön koska ruoka on hyvää! Meillä on herkkuja nytkin kaapissa vaikka kui ka paljon. Mutta en niitä syö koska olen niin päättänyt. Söisin myös koska minulla on nälkä. Nyt syön lähinnä kasviksia ja lihaa lounaalla ja illallisella. Syön sen määrän mitä kuuluu. Mutta en juurikaan nauti siitä koska en en oikeastaan yhtään tykkää kasviksista. Ja nuo määrät ei tee minua kylläiseksi. Syön sen ruokaohjelman mukaan minkä pt. On minulle tehnyt. Syön elääkseni ennen elin syödäkseni. Ja voi kyllä nautin siitä että sain syödä mahani täyteen ja silloin kun halusin. Nykyään en ole koskaan kylläinen, mutta pystyn elämään sen asian kanssa.
T. Se 8kg laihduttanut
Ap kerro päivän ateriat :)
Kaipaan tsemppii
Olen täysin samoissa mitoissa kun olit ap aluksi, montako lasta sinulla on? Olen fanisi :)
Aamulla syön puuroa ja munan. Lounas ja päivällinen lihaa ja pastaa/riisiä/perunaa ja reilusti kasviksia. Iltapala ja välipala rahkaa/raejuustoa ja reilusti hedelmiä tai munakas. Paistan kaiken öljyssä tai voissa ja syön rasvaistakin lihaa ja kalaa.
Kiitos muuten panotarjouksesta! Oli ihan virkistävää näin 15 vuoden seurustelun ja pikkulapsiarjen keskelle :D
Ap
Ap, mitä syöt?