Selailin äsken treffi-ilmoituksia ensimmäistä kertaa
Heteromiehiesten ilmoituksia katselin ja huomasin, että nämä seikat vaikutti kiinnostukseen negatiivisesti.
- Aurinkolasit. Mulle on tärkeää nähdä miehen silmät. Niitä ehkä katson miehessä ekana, joten siirryin samantein seuraavaan jos profiilin tyypillä oli aurinkolasit silmillä.
- Lippis/pipo. Tulee heti mieleen, että sillä halutaan peitellä alkavaa kaljua. Olin kerran treffeillä miehen kanssa jonka olin aina nähnyt vain lippis päässä ja kun tuli oven taakseni muut kuin työvaatteet päällä olikin hämmästykseni suuri, kun tyypillä olikin sellainen spede tukka.
- Nimimerkki. Jos nikkinä on valoenkeli tai joku drinkin nimi, niin ohi vaan.
- "sporttinen" ja profiilikuvassa poserataan Karhu tölkin kanssa ja rööki käryää toisessa käpälässä samalla kun napa pilkottaa pieneksi käyneen painija paidan helman alta.
- Elämänkoulu. Jos tyyppi mainostaa käyneensä kovan elämänkoulun, niin aika heikosti mun kiinnostus herää.
Tässä nyt pääasiat mitä mulle tuli mieleen.
Ai niin, oli siellä tyyppikin, joka vei neitsyyteni 25 vuotta sitten :D
Kommentit (26)
Ihme kun kukaan mies ei ole vielä tullut kommentoimaan että kyllä ne naisetkin tekee noin ja hyvähän se on naisten sanoa, sen kun menevät kadulle seisomaan niin heti saa miehen tms. näitä vakiokommentteja :)
Miksi naisia viehättää aurinkolasit irl, mutta nettikuvassa ne vähentävät kiinnostusta?
Sinänsä olen samaa mieltä ja usein ne näyttävätkin retardeilta, mutta olenkin mies.
Ehkä joku mies on jo laatinut vikalistan äijien nettipalstalle ap:n tyyppisistä profiileista. Kaikkia ei voi miellyttää.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:22"]Miksi naisia viehättää aurinkolasit irl, mutta nettikuvassa ne vähentävät kiinnostusta?
Sinänsä olen samaa mieltä ja usein ne näyttävätkin retardeilta, mutta olenkin mies.
[/quote] Siis, ei niissä aurinkolaseissa sinänsä mitään vikaa ole. Käytän niitä itsekin. Mutta ethän sinäkään haluaisi,että naisella on aurinkolasit profiilikuvassa, ethän.
Ikuinen poika = stanan lapsellinen äijä
elämäntapaliikkuja = ahdistukseen asti treenaava tappi
alko maistuu hyvässä seurassa = kaikki seura on hyvää ja alko maistuu
Ethän nipota pienistä = oon saamaton vätys, joka hakee päsmäröivää äitiä kumppaniksi
omillaan toimeentuleva = ja niin ois paree olla sunkin, sillä mä en mitään sun menojas maksa tai kahvikuppia tarjoa
kokeilunhaluinen = seksiaddikti ja sarjapettäjä
huumorintajuinen (joskus sarkasmiin asti) = vilpittömästi veetumainen jätkä
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:15"]
Miks et ottais yhteyttä siihen neityyden vieneeseen?
[/quote]No vähän mieli tekis, mut oltiin silloin teinejä. Ei kai siinä mitään häviä. Yhtä kivat silmät sillä on vieläkin Ap
[/quote]
olitteko pari teineinä?:)
[/quote]Joo seurusteltiin parikuukautta :)
ap