Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selailin äsken treffi-ilmoituksia ensimmäistä kertaa

Vierailija
20.02.2015 |

Heteromiehiesten ilmoituksia katselin ja huomasin, että nämä seikat vaikutti kiinnostukseen negatiivisesti.

- Aurinkolasit. Mulle on tärkeää nähdä miehen silmät. Niitä ehkä katson miehessä ekana, joten siirryin samantein seuraavaan jos profiilin tyypillä oli aurinkolasit silmillä.

- Lippis/pipo. Tulee heti mieleen, että sillä halutaan peitellä alkavaa kaljua. Olin kerran treffeillä miehen kanssa jonka olin aina nähnyt vain lippis päässä ja kun tuli oven taakseni muut kuin työvaatteet päällä olikin hämmästykseni suuri, kun tyypillä olikin sellainen spede tukka.

- Nimimerkki. Jos nikkinä on valoenkeli tai joku drinkin nimi, niin ohi vaan.

- "sporttinen" ja profiilikuvassa poserataan Karhu tölkin kanssa ja rööki käryää toisessa käpälässä samalla kun napa pilkottaa pieneksi käyneen painija paidan helman alta.

- Elämänkoulu. Jos tyyppi mainostaa käyneensä kovan elämänkoulun, niin aika heikosti mun kiinnostus herää.

Tässä nyt pääasiat mitä mulle tuli mieleen. 

Ai niin, oli siellä tyyppikin, joka vei neitsyyteni 25 vuotta sitten :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minua niin ärsyttää nuo aurinkolasit, se on lähes sama kuin kuvaa ei olisi ollenkaan. Sitten nämä, jotka eivät kerro itsestään mitään.

Vierailija
2/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, törmäsin myös savuttomaan tyyppiin, joka poseerasi rööki kädessä. Paidattomat kuvat myös ärsyttää vaikka kuinka olisi treenattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et ottais yhteyttä siihen neityyden vieneeseen?

Vierailija
4/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja huomioita olen tehnyt! Aurinkolasit, lippalakki tai pipo sekä biletyskuvat ovat minullekin turn off. Profiilikuvan kuitenkin on tarkoitus valottaa henkilön persoonaa. Aurinkolaseista syntyy vaikutelma, että mies yrittämällä yrittää näyttää coolilta ja salaperäiseltä tai sitten peitellä rumaa naamaa. Lakki päässä yli 25-vuotiaalla puolestaan näyttää jotenkin lapselliselta. Hassunhauskoista festari- ja baarikuvista taas tulee mieleen, että keitto maistuu. Siinä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta kun profiilikuvan on tarkoitus antaa ensivaikutelma, ihmettelen, miksi tämä on se ensivaikutelma, jonka joku haluaa antaa.

Vierailija
5/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarunnaispolttaja = 2 askia päivässä... 

Vierailija
6/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 korjaa *satunnaispolttaja*

Vierailija
7/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:15"] Miks et ottais yhteyttä siihen neityyden vieneeseen? [/quote]No vähän mieli tekis, mut oltiin silloin teinejä. Ei kai siinä mitään häviä. Yhtä kivat silmät sillä on vieläkin Ap [/quote] Jos se onkin sulle Se Oikea...!

[/quote]

Nii just! Pyydä sitä ulos!

[/quote]

Jos se hakee nuorta ja nättiä. Ap. tuskin enää sitä on.

Vierailija
8/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ilmoituksissa vituttaa yli kaiken:

-Murteella kirjotetut ilmoitukset. Ei vain voi vastata, jos ilmoitus on viäntämällä ja kiäntämällä kirjoitettu muka hauska lässytys.

-Carpe diem ja muut motot.

-Jos ilmoituksessa on pelkkä "Moi!" ja pari poseerauskuvaa. Ei mitään muuta tekstiä. Näitä on jopa yli 30 vuotiailla. Mitä tämmöiseen pitää oikein vastata?

Vierailija
9/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin on off nettitreffisaiteilla muutaman vuoden. Aluksi sitä oli niin into piukeena ja rajasi juuri tuolleen profiileita. Sitten kun samat oli käyty sataan kertaan läpi niin jo alkoi kriteerit löystymään. Kuvattomien kanssakin jopa kirjoittelin. Ja niin vain kävi, että kuvattoman profiilin takaa se helmi sitten löytyi :).

Mun neuvo on siis se, että katso muutakin kuin ulkonäköä, ei se pakeneva hiusraja voi olla mikään dealbraker herran jestas, varsinkin jos sun neitsyys on viety 25-v sitten, eli et ole enää mikään parikymppinen :)

Vierailija
10/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:15"] Miks et ottais yhteyttä siihen neityyden vieneeseen? [/quote]No vähän mieli tekis, mut oltiin silloin teinejä. Ei kai siinä mitään häviä. Yhtä kivat silmät sillä on vieläkin Ap [/quote] Jos se onkin sulle Se Oikea...!

[/quote]

[/quote]No pitäis alkaa sitten profiilia väsäämään. Miten tekis sellaisen profiilin, että se herättäis kiinnostusta? Ja miten lähestyisin tätä miestä? Heittäiskö vaan suoraan, että "moi, muistatko silloin marraskuussa 1989 kun veit mun neitsyyden kaveris kellarissa?" :D

No ehkäpä toi oli vähän kärjistetty esitys, mut miten voisin lähestyä häntä? :)

ap

Vierailija
11/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:58"]

-Murteella kirjotetut ilmoitukset. Ei vain voi vastata, jos ilmoitus on viäntämällä ja kiäntämällä kirjoitettu muka hauska lässytys.

-Jos ilmoituksessa on pelkkä "Moi!" ja pari poseerauskuvaa. Ei mitään muuta tekstiä. Näitä on jopa yli 30 vuotiailla. Mitä tämmöiseen pitää oikein vastata?

[/quote]

Vastaa vaan moi ja katso mitä tapahtuu :D  Luultavasti tosin nainen kiehuu vain kotonaan ja ihmettelee kuinka typeriä miesten viestit ovat :D

Vierailija
12/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vastaan pääasiassa kuvattomille...:) mut totta on, että mullakin on tietyt jutut jotka ei iske:
- lippis
- kalja/rööki/festari ( juon ja poltan itsekin, ja käyn festareilla, mutta minä hassu peruukki päässä röökin ja kaljan kanssa kertoo mitä teen kerran viidessä vuodessa, ei normiarjesta)
- leijonakorut
-paidaton kuva vessan tai salin peilistä otettuna
- extremeharrastuskuvat (en lähtisi vuorikiipeilemään tai hyppimään benjihyppyjä)
- peter pan-mies, eli printtiteepaita, farkut ja muovisankaiset aurinkolasit.
Huom. Olen yli 40, vielä 10 vuotta aitten viimeinen kohta olisi ollut jees.
Mutta tosiaan kun lähtee treffeille sen kuvattoman kanssa, niin kohtaa ihmisen eikä hänen ulkonäköään

Vierailija
13/26 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:58"]

[/quote]

Vastaa vaan moi ja katso mitä tapahtuu :D  Luultavasti tosin nainen kiehuu vain kotonaan ja ihmettelee kuinka typeriä miesten viestit ovat :D

[/quote]

No niin olen vastannutkin. Mutta se vanha totuus pätee aina. Jos mies kirjoittaa 200:lle naiselle, niin kaksi vastaa ja niistäkin on toinen rahaa vailla.

Vierailija
14/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:22"]Miksi naisia viehättää aurinkolasit irl, mutta nettikuvassa ne vähentävät kiinnostusta?

Sinänsä olen samaa mieltä ja usein ne näyttävätkin retardeilta, mutta olenkin mies. 
[/quote]

Silmät jäävät näkemättä, siinä syy. Tutun ihmisen silmät on jo nähnyt, joten aurinkolasit ok.

Vierailija
15/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:15"]

[/quote]No vähän mieli tekis, mut oltiin silloin teinejä. Ei kai siinä mitään häviä. Yhtä kivat silmät sillä on vieläkin Ap
[/quote]

Jos se onkin sulle Se Oikea...!

Vierailija
16/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hirveimpiä on paidattomat saliselfiet. Kertoo siitä, ettei miehen päässä liiku mitään muuta kuin korkeintaan kusta.

Vierailija
17/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
18/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:15"]

[/quote]No vähän mieli tekis, mut oltiin silloin teinejä. Ei kai siinä mitään häviä. Yhtä kivat silmät sillä on vieläkin Ap

Vierailija
19/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillakin on ikivanha valokuva. Toiset huijaa siviilisäätynsä, jotkut ikänsä ja pituutensa...

Vierailija
20/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:15"]

[/quote]

olitteko pari teineinä?:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme