Aamuyöstä hereillä olevat - oletko yötöissä vai yökyöpeli?
Pieni kysymys kaikille jotka näin 2-4 aikaan yöllä vielä keskustelevat täällä sivustolla. Valvotko myöhään vai oletko töissä tähän aikaan (nyt kenties tauolla)? Itse olin viime viikon yötöissä, ja rytmi on jäänyt päälle. Entäs te muut?
Kommentit (35)
Heräsin nakuna, tuli kylmä, puin, join vettä, otin pädin, istun vessassa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 02:11"]
Työtön yökukkuja täällä.
[/quote]
Kuin myös. Kun ei ole erityistä tarvetta herätä aamulla aikaisin niin voin roikkua palstalla öisin.
Kuukautisten takia ei vaan mitenkään saa unta, ihan tuskaa. Valvon ja luen epätoivoisena muiden menkkatarinoita jne. :D huoh
Olen luinnostaan yövirkku ja nyt on vrk-rytmini ihan päin mäntyä. Valvon n. aamukymmeneen ja heräilen yleensä iltakuuden paikkeilla. En saa unta aikaisemmin, vasta aamulla auringon noustessa alkaa tuntua väsymys silmässä. Tänään yritin normalisoida rytmini valvomalla vuorokauden putkeen, mutta pystyin sinnittelemään vain iltaneljään, sitten oli pakko ottaa "minipäiväunet", jotka venyi 9h unujaksoksi. Teen gradua ja se mahdollistaa yökukkumisen. Oscar-gaalan jälkeen yritän taas palauttaa vrk-rytmini valtavirran mukaiseksi :)
Raskaana, sydänsuruja, eipä se muuta tarvii niin eipä yöllä nukuta. :(
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 03:33"]3 ja puoli tuntia vielä. Haaveilen jo peiton alle pääsemisestä :) Kolmesta viiteen on mulla aina vähän vaikeampaa...onko muilla yötyöläisillä jotain vastaavaa?
t. 4
[/quote]
Tänä yönä ei ole ollut. Yleensä pahin aika 2-3.
T. 10
No siis minä lähinnä heräilen 3-4 aikaan. Tässä ehtii hyvin vetää tumput, ennen vaimon heräämistä.
Ai nyt tänne tuli joku alapeukuttaja. Onhan se varmaan hauskaa kun muuten ihan positiiviseen ketjuun saa osoittaa pahaa mieltään.
Kiva että näinkin moni vastaili ja lisää saa laittaa :) tämä yökukkuja yrittää nyt mennä nukkumaan, vähän aiemmin tänä yönä. - Ap
Yökyöpeli. Asumme miehen kanssa pienessä asunnossa, jossa yritän yöaikaan olla hiljaa, kun mies joutuu heräämään töihin jo aamuyöstä. En jaksa yrittää pyrkiä samalle unirytmille, kun se on mulle täysin luonnonvastainen. Ei tässä oikein muuta voi hiljaa tehdä, kuin netittää tai lukea, ja usein netti vie voiton, vaikka kirjallisuus saattaisikin sivistää av:tä enemmän.
Ihan fyysinen vaiva, nenästä tulee verta ja en viitsi nukahtaa ja aamulla herätä tyyny veressä. Tosin nyt se rauhoittu. Oliskohan anemiaa tai jotain.
Nukahdin klo 12 mutta heräsin lemmikin aiheuttamaan möykkään tuossa klo 2:50. Minun on tosi vaikea nukahtaa uudestaan jos herään kesken unien.
3 ja puoli tuntia vielä. Haaveilen jo peiton alle pääsemisestä :) Kolmesta viiteen on mulla aina vähän vaikeampaa...onko muilla yötyöläisillä jotain vastaavaa?
t. 4