Raisiossa räjähdysääni, kuuliko kukaan?
Keskustassa järkyttävä räjähdysääni, en tiedä mistä johtui mutta äänestä päätellen paljon tuhoa. Kuuliko muut?
Kommentit (27)
Kirkkonummellekaan ei kuulunut, ehkä raja menee Inkoossa?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:14"]Tuli pieru
-ap
[/quote]
Tais tulla lusikallisen kera.
Rupea nukkumaan. Paitsi jos näet jotain ihmeellistä tai haistat jotain savua niin soitto 112.
Asun itä-Suomessa ja rajan takaa kuuluu ydinaseiden latausääniä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:14"]Tuli pieru
-ap
[/quote]
Jos ei nyt kuitenkaan...
t. Ap
Me kuultiin, pamahdus kuului joku 3 krt. Oltiin just koiran kanssa ulkona
Mäkin kuulen joskus ääniä pääni ulkopuolelta. Olen sillä tavalla hiukan meedia.
Tunnustan että se olin minä, jonka pieru kuulosti räjähtykseltä. Yllättävää että se kuului Helsingistä Raisioon asti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 00:42"]Me kuultiin, pamahdus kuului joku 3 krt. Oltiin just koiran kanssa ulkona
[/quote]
Tänne kuului kaksi kertaa, toisella kerralla huomattavasti kauempaa. Tilannehuoneessakaan ei ollut mitään...
t. Ap
Miten pienet vihreät miehet voivat
Nuoret possautti taas varastetun mopoauton kuten Petäsmäessä pari viikkoa sitten. Raision nuoret toivot, Vaisaaren kasvatit.
Nyt räjähti 2x peräkkäin. Mistäköhän kyse...
t. Ap
Raisiolaisten perjantain juhlistus alkoi.
Jos vaikka soittaisit 112, aika outoa tollanen. :o
Joku itsaripommittaja vaan harjoittelee
Mun perseestä possahtelee ja paska haissoo
-Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 01:49"]Jos vaikka soittaisit 112, aika outoa tollanen. :o
[/quote]
En oikein voi kun en tiedä mistä ääni kuuluu. Kuulen kaukaa kuuluvaa miehen karjuntaa (karjuu ihan täyttä kurkkua välillä) ja basson jytinää tästä ihan läheltä. Nuoriso tykkää mennä tuohon läheiseen S-marketin parkkihalliin ja laittaa siellä bassot täysille, jolloin ääni kuuluu selvästi todella kauas.
T. Ap
Espoossa ei ole kuulunut mitään.