Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivisuusrannekkeen käyttäjät; kuinka kireälle

Vierailija
19.02.2015 |

olette rannekkeen säätäneet? Ihmetyttää vain, kun miehelle kertyy huomattavasti vähemmän askelia ja aktiivisuutta liki samasta toiminnosta. Ainoa ero näyttäisi olevan se, että oma rannekkeeni on hieman löysällä (ilmaa jää o,5cm väliä, hölskyy) ja miehellä ranneke on ihossa kiinni.

Olen kyllä huomannut, että vääriä askelia tulee käsitöistä jne., mutta onko tuo ranneke oikeasti oltava ihonmyötäinen? Polar Loop kyseessä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppelit! Niitä ei enää saa käyttää koska aktiivisuusranneke hömppä on pois muodista jo!

Vierailija
22/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:51"]

Siis käyttääkö joku todellakin noita?

[/quote]

Meillä töissä on joku aktiivisuusranneke liki puolella henkilöstöä, ja  yksi tuttu sai töistä (hammashoitaja) joululahjaksi, eli siellä on koko porukalla ne. Ja joo Polarit suurimmalla osalla, mulla itsellä on Garmin kun en jaksa ladata sitä vehjettä joka välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siitä kyllä hyötyä kun liikun todella vähän talvella, ja on kiva nähdä mitä eroa askeleissa ym aktiivisuudessa on vapaapäivänä ja työpäivänä, ja sitten kesällä ja talvella. Mulla on yleensä talvella tullut muutama kilo lisää kun olen ollut työttömänä, ja kesällä lähtee kiloja kun teen puutarhahommia. Nyt olen töissä eikä ole lisäkiloja tullut, ei kyllä lähtenytkään, mutta kun kevät tulee niin yritän kyllä lisätä liikuntaa jos saisi pikkuhiljaa painoa alas pysyvästi.

Tuosta näkee senkin paljonko kaloreita kuluttaa, tietää vähän että miten paljon kannattaa syödä jos meinaisi laihduttaa.

Unen seuranta on ollut vähän pettymys kun ei ole mitään vertailukohtaa, sen oman käyrän näkee, mutta miten sitä voisi tulkita?

Ja tämä Garmin on hyvä kun ei tarvi latailla. Mulla aina vähän vaihtelee miten tiukalla ranteessa se on, mihin kohtaan sattuu aamulla ne kiinnitysjutskat osua.

Vierailija
24/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Garmin Vivofit ollut käytössä reilu puoli vuotta ja olen tykännyt tosi paljon! Yhä vaan jaksan käyttää ja seurata sitä, olen myös selvästi lisännyt liikkumista ja vähentänyt pitkiä paikallaanoloja, joista se huomauttaa. Mä tykkään Garminista myös siksi, että sitä ei tarvi ladata.

Vierailija
25/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pieruranneke. Se mittaa kuinka monta pierua päivässä tulee.

Oon tykääny kovasti. Merkki on FartFit makso 180e.

Vierailija
26/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullu tänään jo 12 pierua. Huomasin että niitä tulee paljon enemmän jos sekoittaa rahkan sekaan papuja ja tekee siitä Smoothien!

Kuinka monta pierua teiltä tulee? Oonko normaali?

Vierailija
27/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain häiritsee nyt tositosi paljon, että tyhmät mammat viitsivät käyttää aktiivisuusranneketta :D Vaikka hän kuinka kertoo sen olevan turha!

Vierailija
28/33 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/33 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/33 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostona sille, joka kysyi vaikuttaako rannekkeen kireys mitään.

Vierailija
31/33 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintainen Garminin ranneke on?

Vierailija
32/33 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se rannekkeen sisäpuoli haisee tai tuoksuu hedelmäiselle. En käytä tuoksuja missään

Vierailija
33/33 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin.

Minä olen töissä sairaalassa ja siellä ei saa käyttää rannekelloa, rannekorua, sormusta, eikä kynsilakkaa tai kynsiväriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme