Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime päivinä hus-alueen koronatestissä käyneitä? Kauanko kesti tuloksissa?

Vierailija
25.11.2021 |

Itsellä nyt 28 h mennyt eikä vieläkään tuloksia. Aiemmin tulleet 6 h sisään. Taitaa olla paljon testejä jonossa 😕

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen klo 12 eikä vastausta ole vielä tähän mennessä tullut.

Vierailija
2/20 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen klo 12 eikä vastausta ole vielä tähän mennessä tullut.

Ok, kiitos vastauksesta! Toivottavasti vastaus tulee ennen aamua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vieläkään tuloksia!

Onko kukaan muu käynyt viime päivinä testissä?

Ap

Vierailija
4/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testissä klo 18.15 ja vastaus ennen puolta yötä. Hoitajan mukaan alle 10 tunnissa pitäisi tulla kaikille hus alueella.

Vierailija
5/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testissä klo 18.15 ja vastaus ennen puolta yötä. Hoitajan mukaan alle 10 tunnissa pitäisi tulla kaikille hus alueella.

Milloin, eilenkö?

Ap

Vierailija
6/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tulos koronatietoni.fi -palvelusta jo? Olen nähnyt tätä kautta negatiivisen testituloksen paljon ennen terveyskeskuksen tekstaria. HUSin ja parin muun sairaanhoitopiirin alueilla on käytössä tämä.

Vierailija
7/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö tulos koronatietoni.fi -palvelusta jo? Olen nähnyt tätä kautta negatiivisen testituloksen paljon ennen terveyskeskuksen tekstaria. HUSin ja parin muun sairaanhoitopiirin alueilla on käytössä tämä.

Kiitos vinkistä, käyn tutkimassa!

Ap

Vierailija
8/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, käyn tutkimassa!

Ap

Ei löytynyt sieltä, eikä Kannasta.

Ap

Vierailija
9/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä..

Ap

Vierailija
10/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ruuhkautuneet, kun moni eläkeläinen ei enää jaksa olla töissä, kun epidemia on kestänyt näin kauan ja henkilökunnasta huuhtava pula.

Ja mikä pahinta, saavat osakseen asiakkailta huonoa kohtelua, joka ainakin eläkeläiselle menee ihon alle väsyneenä.

Eilen haastateltiin radiossa hoitajaa, joka soittelee työkseen koronatartunnoista ja hän kertoi tekevänsä jo 9 työpäivää putkeen, ilman vapaapäiviä ja lähes päivittäin saa osakseen huonoa käytöstä - huorittelua, haukkumista, uhkaamista, jotkut kieltävät, ettei mitään koronaa edes ole, vaan salaliitto, rikosilmoitus uhkaa jne. Ja kuulema nämä rokottamattomat ovat niitä pahempia suustaan.

Vierailija
11/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttaavatko rokottamattomien testituloksia yli sen 72h? Olen tällaistakin kuullut ainakin Treen seudulla.

Vierailija
12/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panttaavatko rokottamattomien testituloksia yli sen 72h? Olen tällaistakin kuullut ainakin Treen seudulla.

Eihän testin yhteydessä edes tiedetä, kuka on rokotettu ja kuka ei.

Hoitajat ja lääkärit ovat jo väsyneitä tähän tilanteeseen ja joidenkin ihmisten käyttäytymiseen, eikä edes rahan voimalla jaksa enää tehdä 10-12h työpäivää ja 6pv viikossa. Ja haluaisivat pitää jo pitämättömiä lomiaan.

Ja moni eläkeläinen, joka on reservissä lääkärinä tai hoitajana, ei vain enää jaksa, kun epidemia on kestänyt näin kauan ja oma terveys ja jaksaminen on uhattu, niin kuin vanhempani, jotka ovat lähes 70v.

Vierailija
13/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat ja lääkärit ovat jo väsyneitä tähän tilanteeseen ja joidenkin ihmisten käyttäytymiseen, eikä edes rahan voimalla jaksa enää tehdä 10-12h työpäivää ja 6pv viikossa. Ja haluaisivat pitää jo pitämättömiä lomiaan.

Ja moni eläkeläinen, joka on reservissä lääkärinä tai hoitajana, ei vain enää jaksa, kun epidemia on kestänyt näin kauan ja oma terveys ja jaksaminen on uhattu, niin kuin vanhempani, jotka ovat lähes 70v.

OK. Ajattelin, että näkevät siinä tilanteessa, kun kirjaavat tietoja omakantaan. Pitkittävät tahallaan sellaisen kohdalla joka ei ole rokotetta ottanut niin ei varmasti pääse bileisiin.

Vierailija
14/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huoh, tuollaista soopaa keksivät ja uskovat vain rokottamattomat.

Vierailija
15/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nyt ketään hyödyttäisi? Ei varmasti ole noin.

Ps. Menin jo Maisaankin etsimään tuloksia. Niitä ei löytynyt, mutta sattumalta huomasin että lapsellani on joulukuussa lääkäriaika 🙂 kutsukirje lienee jossain maapostissa.

Ap (joka on rokotettu, jos se nyt ketään kiinnostaa)

Vierailija
16/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/koronavirus-lukui…

2 kk ajan näköjään näytteenottomäärät kasvaneet..

Vierailija
17/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pojan su aamupäivästä ja alkuillasta kilahti vastaus. Yhtä nopsaa tuli itsellekin vähäaika sitten.

Vierailija
18/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin pojan su aamupäivästä ja alkuillasta kilahti vastaus. Yhtä nopsaa tuli itsellekin vähäaika sitten.

Kävit itse aiemmin kuin viime su testissä? Itsellenikin on tähän saakka tullut nopeasti. Nyt mennyt jo 44 h, ei tulosta.

Ap

Vierailija
19/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Ajattelin, että näkevät siinä tilanteessa, kun kirjaavat tietoja omakantaan. Pitkittävät tahallaan sellaisen kohdalla joka ei ole rokotetta ottanut niin ei varmasti pääse bileisiin.

Ei terveydenhuolto kirjaa Omakantaan. He kirjaavat terveydenhuollon asiakastietojärjestelmiinsä kuten esim. Apotti tai Lifecare.

Niistä jotkut tiedot näkyy Kannassa.

Tiedon näkymisen Kannassa voi joissain hyvin harvinaisissa tapauksissa viivästää JOS on hyvät syy. Rokottamattomuus ei ole hyvä syy.

Vierailija
20/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi