Mulla tuli pissatessa peniksestä verta.
Olin ihan shokissa. Onko jotain vakavaa tapahtunut mun vartalossa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eturauhassyöpä tai munuaisissa vikaa
Ok. Kiitti. ap. Entä jos sitä tulee vain viikon ajan, joka toinen päivä jonkun verran pissassa sitä verta. Voiko myös olla että ihan normaalia että ei ongelmia. Tulis vaan muuten vaan.
Oletko syönyt punajuurta? Se aiheuttaa punaista väriä virtsaan
Noitten hommien kanssa ei kannata leikkiä, kun ei se jortikka huvikseen verta vuoda.
Vierailija kirjoitti:
Ikäs?
23 olen. Mutta sitä tuli joku vuosi sitten viikon ajan, joka toinen päivä about jonkun verran. Ei ole nyt vuoteen tullut niin olenko kuivilla ja kaikki ok?
Pojunkalvo puhjennut pippelistä liian rankan vatkaamisen seurauksena?
Vierailija kirjoitti:
Oletko syönyt punajuurta? Se aiheuttaa punaista väriä virtsaan
Oli se kyllä selvästi verta mitä tuli. -Ap
Onko pippeli kuiva? Kutiseeko? Oletko ehkä raapinut huomaamattasi?
Onko siis poissa veristä vai tuleeko peniksestä verta? Kaksi eri asiaa. Joka tapauksessa kannattaa olla yhteydessä lääkäriin, vaikka menisikin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Pojunkalvo puhjennut pippelistä liian rankan vatkaamisen seurauksena?
Mahdollisesti onhan sitä joskus tullu raivorunkattua ihan huolella. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko siis poissa veristä vai tuleeko peniksestä verta? Kaksi eri asiaa. Joka tapauksessa kannattaa olla yhteydessä lääkäriin, vaikka menisikin ohi.
Siis virtsan mukana tuli, vähän niinkuin olisi kussut verta. -Ap
Menisin ehkä lääkäriin varmuuden vuoksi, mutta omalla poikaystävällä kävi aikoinaan noin ja lääkäri kertoi sen johtuvan ahkerasta (ehkä hieman liian ahkerasta) intiimiharrastuksesta. Vähän nauratti ja nolotti. En sentään ollut lääkärissä mukana. Vähän sitten rauhoitettiin touhuja ja ongelma katosi.
Oletkin nainen ja menkat alkaneet?
Vierailija kirjoitti:
Menisin ehkä lääkäriin varmuuden vuoksi, mutta omalla poikaystävällä kävi aikoinaan noin ja lääkäri kertoi sen johtuvan ahkerasta (ehkä hieman liian ahkerasta) intiimiharrastuksesta. Vähän nauratti ja nolotti. En sentään ollut lääkärissä mukana. Vähän sitten rauhoitettiin touhuja ja ongelma katosi.
Mulla voi olla tuo sama sitten :D joskus seksiä liikaa.
Eturauhassyöpä tai munuaisissa vikaa