Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan sitte hyväksyä kohtaloni

Vierailija
25.11.2021 |

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille. On niin paljo ongelmia ja minä ihmisenä en vaa kelpaa kellekkään. Työ ei merkkaa yhtään mitään.

T. allu

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen. Olen ihan nätti , mulla on lahjakkuutta, hyvä sydämmisyyttä jne... Olen kiltti ja hauska. Ei lapsia. Sitten mulla on ne mun omat puutteet joiden ansiosta en kelpaa miehille. Nokka pystyyn ja ohi mars vaan jätkät.

Näin. En jaksa jauhaa totean vain että juna meni jo. Aion pysyä toistaiseksi yksin, ehkä jopa lopun ikäni.

Miksi et kelpaa?

Kuten sanoin mulla on mun puutteet , mä tiedostan mitä ne on ja teen jatkuvasti työtä niiden asioiden muuttamiseksi. Keskeneräinenja rikkonainen ei kelpaa.. pitäisi olla valmis ja täydellinen. Minä en odota täydellisyyttä tai edes ehjyyttä miehiltä. Mulle riittää että on kasvaa ja työstää puutteitaan.

Liikaa pyydetty, tiedän.

Vierailija
122/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämä keskustelu on muuten vieläkin täällä pystyssä kun muita, huomattavasti säyseämpiä ketjuja missä ei esim. kehoteta ihmisiä riistämään henkeä itseltään, poistetaan tämän tästä. ???

Modet ilmeisesti pikkujouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

töissäki on nuori ja niin mun tyylinen nätti nainen ja ärsyttää tuskin sitä kiinnostaa ku oon varmaa 10 v vanhempi ku se.

Joo usko pois vaan ei todellakaan nuori kaunis nainen tule koskaan kiinnostumaan sinusta. Miksi pitäisikään kun itse olet tuollainen?

"Sinun tyylinen" yök.

Sitten ei tule. Juna meni jo.

Vierailija
124/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tämä keskustelu on muuten vieläkin täällä pystyssä kun muita, huomattavasti säyseämpiä ketjuja missä ei esim. kehoteta ihmisiä riistämään henkeä itseltään, poistetaan tämän tästä. ???

Modet ilmeisesti pikkujouluissa.

Tätä minäkin ihmettelen. Asialliset ketjut poistetaan heti, mutta itsemurhaan yllyttävät saavat olla rauhassa. Sairasta.

Vierailija
125/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silti olen saanut tavis nätin pullukan.

Vierailija
126/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

töissäki on nuori ja niin mun tyylinen nätti nainen ja ärsyttää tuskin sitä kiinnostaa ku oon varmaa 10 v vanhempi ku se.

Joo usko pois vaan ei todellakaan nuori kaunis nainen tule koskaan kiinnostumaan sinusta. Miksi pitäisikään kun itse olet tuollainen?

"Sinun tyylinen" yök.

Töissä on tavis nätti pullukka, mut häntä ei varmaan kiinnosta.

Vierailija
127/164 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinun tyylinen" yök.

Hän on ihan unelma. Nätti hyvä perse ja muodot.

Vierailija
128/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinun tyylinen" yök.

Juu en taida kelvata kellekkään. Lihava. Kaljuuntunut kaljamaha. Tyhmä. Veloissa ja kouluttamaton.

Vierailija
129/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa unelmien prinssin komea. Ihana fiksu. Aivan sama.

Vierailija
130/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi alu ma oo tiina ja käykouluu yhes koukus ja mä halusun sukaa reffeie kmä ein iinä oo setystellu mihen kaan ja sit kos voisir laitaa mllle säköoostii tiinaswer athotmailmcpm oo ätti ja sniset lmät

Vierailija
131/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please do.

Vierailija
132/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat miehiä joidenka atomit lomittuvat melko kitkatta heidän kehojensa kanssa. Jos miehen energia on liian "kitkaista" niin nainen keksii miljoona eri selitystä miksei halua tätä miestä kun taas jos miehen energiat sopivat yhteen naisen energioiden kanssa ja tuntuvat hyvältä niin nainen keksii miljoona selitystä sen puolesta miksi tämän miehen kanssa pitäisi olla.

Järjellä tai logiikalla et voi naista vietellä ellei lompakko ole paksu, naiset haluavat miehiä jotka tuntuvat hyviltä.

Vierailija
133/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se kai sitte on että pakko se vaan on luovuttaa ei kelpaa naisille

Nyt olet asian ytimessä. Pidä tuo.

Vierailija
134/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olet hyvä mies. Täysin rakkauden arvoinen, toisin kuin nämä ääliöt, jotka sinua haukkuvat🤗♥️

Yritä ymmärtää, heillä on nyt vähän vaikeeta kun on tuo koronakin. He ovat pelosta sekaisin. 😉

Aiiiiiiiiiiiii stna! :,D

Nyt sä vastailet jo itse itsellesi täällä kun et saakkaan sympatioita sun rutinoille :D

Ryömi katuojaan, äläkä koskaan poistu sieltä tapahtuipa mitä tahansa. :D

Tämä ei ole Ap, vaan minä, läheisiään rakastava nainen. Hän ei vastaile itselleen.

Vierailija
135/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään oon sitte rupsahtanut ku en kelpaa kellekkään.

Vierailija
136/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla laatikkoleuka palstaprinssi.

Vierailija
137/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kun ikää tulee niin ei vaan kelpaa enää kellekkään.

Vierailija
138/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miksi en kelpaa edelleen? Kyllä tavis pullukan pitäs ehdottomasti lähtee treffeille

Vierailija
139/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia olen turhautunut ja masentunut ku oon jumissa yksin.. baaritkaa ei oikein huvita kun en kelpaa niille kauniille laihoille naisille.

Vierailija
140/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani aika jumissa elämässä ja yksin.