Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 vuotaiaana alasti kaverin kanssa

Vierailija
25.11.2021 |

Olin 5 vuotiaana poikakaverin kanssa alasti sängyllä ja olen kanssa poika. Niin oltiin siinä vähän aikaa alasti päällekkäin ja hierottiin toisiamme kikkeleillä. Veli tuli huoneeseen ja pelästyttiin ja puettiin nopeasti. tämmönen kokemus jäänyt mieleen. Tapahtui kauan sitten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoluetta äänestät/äänestit?

Vierailija
2/6 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä puoluetta äänestät/äänestit?

Persuja ja Vkk tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttiko tapaus käsitystä omasta sukupuolestasi?

Vierailija
4/6 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin kans samaa. Ei se tarkoita mitään, koska 5 vuotiaan seksuaalinen ymmärrys on nolla.

Ja ihan hetero minusta tuli. Tosin hävettää muistella asiaa jopa näin 35 vuoden jälkeen.

Vierailija
5/6 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttiko tapaus käsitystä omasta sukupuolestasi?

Ei mutta en ole ollut gay sen jälkeen ku ntuo oli ainut semmoinen gay kokemus. Olen täysin hetero nykyään ja tykkään naisista. Meillä oli kyllämelkoset leikit sillon 5 vuotiaina kun sileinä poikina menimme alasti hieromaan toisiamme sänkyyn. Välillä pyllyt vastakkain tai pallit pyllyä vastaan ja toisinpäin. Pakko myöntää että kiihotti.

Vierailija
6/6 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtiin kans samaa. Ei se tarkoita mitään, koska 5 vuotiaan seksuaalinen ymmärrys on nolla.

Ja ihan hetero minusta tuli. Tosin hävettää muistella asiaa jopa näin 35 vuoden jälkeen.

Mukava kuulla etten ole ihan outo, luulin ettei kukaan ole tehnyt tätä poikien kanssa 5 vuotiaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi