Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska plussa näkyy?

11.09.2006 |

Kysyn teiltä kokeneemmat tikuttelijat ja testailijat, että miten nopeasti plussa näkyy? Joko sama päiväna, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa?

Itsellä nyt kp 28/28 (voiko näin sanoa), no mutta, tänään olisi pitänyt kuukautisten alkaa. En ole oikein tuntenut mitään oireita (vatsajomotusta, " limaa" ), kuten yleensä ennen. Voiko mahdollinen raskautuminen näkyä jo huomenna? Tietysti pillerien jälkeen (lopetin ne 8/2006) kierto voi olla hyvinkin pitkä ja kuukausivaiva tuleekin vasta loppuviikolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän sanotaan että testata voi sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa ja yleensä siinä vaiheessa jonkinlaista ohutta plussaviivaa saa testiin jos on raskaana. Mutta eivät kaikki :-)

Jos olet äärimmäisen kärsivällinen niin odota pari päivää, on kiva saada vahva plussa!!

Vierailija
2/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se on, koska onnistuu plussan saamaan jos on raskautunut, itselläni meni pari pv kk alkamisen jälkeen, vaikka tuntemukset olivat jo kyllä ainakin viikon ennen sitä jo ihan selvät. Toisessa raskaudessa taas meni tihruvuotojen kans pari vkoa, ennen kuin tajusin, että ei ne tipat mitään kuukautisia olleet, joten en älynnyt testata, mutta olen kuullut niistäkin, jotka ovat plussanneet jo 2-3 pv ennen kk alkua, joten kokeile vaan, sehän on jännää :o) mutta älä vielä odota liikoja, niin ei oo pettymyskään suuri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksistanne!

Ajattelinkin ottaa nyt ihan rauhallisesti - yritän odottaa. Tai no, voihan sitä testin tehdä - mutta tosiaan, olla odottamatta liikoja. Mitään tuntemuksia minulla ei ole kumpaankaan suuntaan, joko kuukautisiin tai raskauteen. Tosin, en muista, että minulla olisi ollut mitään tuntemuksia ekassakaan raskaudessa (siis aivan ensimmäisillä viikoilla).

Vierailija
4/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi plussasin vasta reilu pari viikkoa kuukautisten poisjäännistä. Ja tosiaan testailin ed. päivänä vielä selvän negan. Nyt näyttää olevan sama tilanne, kuukautiset myöhässä viidettä päivää ja negaa näyttää. Tää on todella ärsyttävää!!!

Vierailija
5/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkyydellä ja merkilläkin on kyllä väliä. Itse en esim. Predictorilla ekaraskaudesas saanut plussaa ennen kuin vasta n. 10 pv kk poisjäännin jälkeen (se oli 3. testi ko. merkillä, joka vasta plussasi). Tein ekan jo pari pv ennen kk alkua, tokan pari pv jälkeen (vaikka tuntemukset oli ihan selvät) ja vasta 3. oli +. Toisessa raskaudessa taas tuli melko pian haamuplussat (ehkä n. 5-6 pv siitä kun kk ois pitäny alkaa) Apteekin omalla ja jotkut testit ovat oikein erityisen herkkiä, joten heti ekapäivänä ainakin aamuvirtsasta on hyvät mahdollisuudet niillä onnistua, varsinkin jos kierto on kellon tarkka, kuten monilla on...

Vierailija
6/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menkat myöhässä jo kolmatta päivää, tein eilen testinkin. Negaa näytti. KUnnes huomasin että se oli vanhentunut jo vuosi ja kk sitten koko testi! Tänään ajattelin lähteä ostamaan uuden testin, ja testaan sitten vasta ensi viikolla. Ensimmäisestä raskaudesta sain vahvan plussan jo neljäntenä päivänä menkkojen poisjäännistä. Nyt ei viitsi testata niin aikaisin, kun yksi nega jo tuli ja pieni harmistus sen vuoksi (kunnes uusi toivo heräsi testin vanhentumisen vuoksi).

Onneksi muillakin testit ovat näyttäneet kohtuu myöhäänkin raskaudesta, joten en vielä menetä toivoani! Joka raskaushan on tosiaan yksilöllinen, joten ei voi yleistää milloin kenellekin testit näyttävät.

Pidetään peukkuja kaikille toivojille!

seros

Vierailija
7/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat nyt kolmatta päivää myöhässä ja aamulla testi näytti negaa. On vaan sellainen tunne että nyt olisi tärpännyt, joten testailen muutaman päivän päästä uudelleen. :)

Vierailija
8/9 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon kans ollu hätäinen ja testannu heti kun mahdollista.haamun oon saanu jo 4+0 . mulla on kaks lasta: tyttö 5v ja poika pian 2v. tämän pojan odotuksen alussa mulla oli valemenkat, mutta testasin kun ei kunnon vuotoa kuulunut ja haamu tuli. tein muistaakseni myöhemmin vielä varmistustestin

Vierailija
9/9 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä, kun kuukautiset myöhässä (ma olisi pitänyt alkaa 28/28). Eilen iltapäivällä testasin negan. Tosiaan, kuten jo aiemmin kirjoittelin, mitään tuntemuksia minulla ei kumpaankaan suuntaan. Joten, odotellaan. Kiva, kun kirjoittelette kommenttejanne ja kokemuksianne.