Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian kiintynyt peppuseksiin?

Vierailija
19.02.2015 |

Olen 20 -vuotias nainen (tai tyttö joidenkin mielestä ;) ) ja mietin, että tykkäänkö liikaa peppuseksistä.

Poikaystävä on jo pitkään ruinannut peppuseksiä minulta, mutta olen aina kieltäytynyt hieman pelokkaana. No uudenvuoden kunniaksi rohkaistuin antamaan miehelleni "kakkosta" ja se tuntui oikeasti aivan sairaan hyvältä! Ehkä jopa paremmalta kuin pimppiin paneminen. Olin jo ekasta työnnöstä lähtien ihan orgasmin partaalla, mutta silti kestin mielestäni hieman normaalia pidempään ja jumaliste millaisen orgasmin sain!! En ole osannut edes uneksia sellaisesta. Myös mieheni oli ihan haltioissaan vapinoistani sekä kiljahtelusta (eli älyttömästä huudosta) ja tuli sisääni heti orgasmini jälkeen. Hetken voihkimisen ja hapen haukkomisen jälkeen ensimmäinen asia mitä sain sanotuksi oli "tästä lähtien saat panna minua perseeseen aina kun haluat, ei tarvitse kysyä lupaa tai ilmoittaa etukäteen kunhan panet".

Tämän tapahtuman jälkeen poikaystäväni on myös käyttänyt lupaa hyväkseen kunnolla. Tai jos totta puhutaan, on siitä eteenpäin harrastettu pelkkää peppuseksiä jo toista kuukautta.

Olen nyt ruvennut miettimään, voiko jatkuvasta peppuseksistä olla jotain haittaa? Onko terveydelle vaarallista jos mies tulee aina peppuuni sisälle? En millään malttaisi lopettaa peppuseksiä kun se tuntuu niin hyvältä. Ja plussaa vielä sekin ettei menkatkaan haittaa seksin harrastamista.

T. Peppuorgasmi94

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanos, et ainaki anaali on hyvä ehkäsykeino.

Toivottavasti se oli vitsi. Ei meinaan ole. Se ei ole ehkäisykeino ollenkaan.

Vierailija
62/72 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tehty kirjoitti:

Löystyy....uloste valuu tai tuhraa housut.

Nimimerkki kokemusta on.

Olet joko trolli tai sitten teette sen väärin. Se ei saa sattua, se ei saa tuntua ikävältä. Jos se sattuu, tulee varmasti vammoja, ja sitten se uloste ihan varmaan valuu. Muussa tapauksessa näin ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka harrastatte peppuseksiä, eikö teitä häiritse paskan haju?

Minä en harrasta paskaseksiä vaan peppuseksiä. Ei siellä pepussa mitään paskaa silloin ole, kun sinne pannaan tai sitä hyväillään. Se pestään ennen seksiä. Tietenkin.

Vierailija
64/72 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanos, et ainaki anaali on hyvä ehkäsykeino.

Toivottavasti se oli vitsi. Ei meinaan ole. Se ei ole ehkäisykeino ollenkaan.

Oletkos kokeillut? Minä välillä annan miehelleni vaan pyllyä, kun pillerit ovat loppu ja kyllä on toiminut.

Vierailija
65/72 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en harrasta paskaseksiä vaan peppuseksiä. Ei siellä pepussa mitään paskaa silloin ole, kun sinne pannaan tai sitä hyväillään. Se pestään ennen seksiä. Tietenkin.

Pepusta tulee paskaa, eli kalu menee paskareikään. Sama asia.

Vierailija
66/72 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pillusta tulee kusta, eli kalu menee kusireikään, miksi käytät noin noloja argumentteja?

Vierailija
67/72 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu oikeest...

Vierailija
68/72 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka harrastatte anaaliseksiä? Mitä valmisteluja teette ja miten rentoudutte?

Tätä aihetta lukeneena olen kiinnostunut asiasta ja ehdottanut miehelleni ja ajateltais kokeilla.

Vierailija
69/72 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pillusta tulee kusta, eli kalu menee kusireikään, miksi käytät noin noloja argumentteja?

pullusta ei tuu kusta vai onko teille pillu uloimpie häpäreiden ulkoreunoja myöte?

Vierailija
70/72 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6u6u6 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pullusta ei tuu kusta vai onko teille pillu uloimpie häpäreiden ulkoreunoja myöte?

täh?

Vierailija
71/72 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut pieni sekaannus. Peenistä ei laiteta "kusireikään", joka kyllä toosasta myös löytyy. Peenis asetetaan välifileen etupuolella olevaan reikään. Nyt on huomattava, että tämä reikä ei ole anus.

Kuten huomaatte, niin kokemattomammalle tulee helposti erehdyksiä reikää etsiessä. Aina voi toki hienotunteisesti kysyä immeltä, että onko kyseinen käsittelyssä oleva reikä oikea.

Vierailija
72/72 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka harrastatte anaaliseksiä? Mitä valmisteluja teette ja miten rentoudutte?

Tätä aihetta lukeneena olen kiinnostunut asiasta ja ehdottanut miehelleni ja ajateltais kokeilla.

Eli mitä pitää tehdä, mitkä täytyy ottaa erityisesti huomioon???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi