Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 7kk vauvan voi antaa pois?

Vierailija
19.02.2015 |

niin

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että miten asia tapahtuu?

Vierailija
2/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet pahvilaatikossa kirkonrappusille. 

Vierailija
4/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys lastensuojeluu

Vierailija
5/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Varmaan pitää ottaa yhteys neuvolaan ja lastensuojeluun. Siitä se prosessi varmaan lähtee liikkeelle, luulisin. Jos on akuutti hätä niin vaikka päivystykseen sen lapsen kanssa. Kyllä sua siellä autetaan.

Vierailija
6/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu. Voivat tulla vaikka tänä iltana hakemaan sen lapsesi pois jos niin tahdot. Jos et lasuun ota yhteyttä niin soita hätänumeroon, tulevat poliisien kanssa sitten lapsen hakemaan :)

Vierailija
7/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävele vaikka terveyskeskuksen päivystykseen jos et muuta keksi, kyllä sulle jotain järjestetään jos tosissas mietit tuollaisia. Älä vaivu epätoivoon, kyllä kaikki järjestyy!

Vierailija
8/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:30"]

Ihan sairasta... Alkaa oikeesti itkettää tällaiset ihmiset ja varsinkin ne lapsiraukat. Itse oon 8 kk vauvan yksinhuoltaja ja joo kyllä siinä meinaa päivittäin tulla itku, mutta se on mun lapsi ja mun vastuu huolehtia siitä ja rakastaa sitä!

[/quote]

Hienoa, että sinä jaksat mutta me kaikki ollaan erilaisia.

Parempi on tunnustaa tosiasiat kuin hampaat irvessä yrittää ja yrittää ja romahtaa sitten täysin. Kyllä näistä on jo lehdistä saatu lukea aivan liikaakin.

Jos tilanne on akuutti niin voit soittaa vaikka häkeen. 

Kovasti tsemppiä jatkoon. Toivottavasti saat asiat kuntoon.

Vierailija
9/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ystäväiseni synnytyksen jälkeinen masennus, huomenna aika omalle tk:lle tai soitat neuvolaan ja kerrot mietteistäsi. Tukea tarvitset. Voisiko kukaan tulla sinua hetkeksi omasta lähipiiristäsi auttamaan? Tai kysyt tukiperhetoiminnasta tai lapsiperheiden hoitoavusta. Tarvitset nyt hetken lepoa ja aikaa itsellesi.

Vierailija
10/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 tiedoksi, että tekisin melkeimpä mitä vain jotta en tuntisi näin.

Ajatukset selkeni huomattavasti kun luin teidän kommentteja ja antoi vähän selvennystä mistä voisi johtua.
Enempää en uskalla itsestäni tänne kertoa suoraan sanoen just nyt en halua lukea ilkeitä kommentteja elämäntilanteestani.
Tutustun aamulla tuohon linkkiin ja kiitos tästä oli oikeesti apua kun kirjoitin tänne.

Vierailija
11/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:30"]

Ihan sairasta... Alkaa oikeesti itkettää tällaiset ihmiset ja varsinkin ne lapsiraukat. Itse oon 8 kk vauvan yksinhuoltaja ja joo kyllä siinä meinaa päivittäin tulla itku, mutta se on mun lapsi ja mun vastuu huolehtia siitä ja rakastaa sitä!

[/quote]

Ai että oot tyhmä! Etkö tajua, että ihmiset kokee erilaiset asiat eri tavoin? Oletko koskaan kuullut sellaisesta sairaudesta, kuin masennus?

Ap:lle voimia! Se et ole sinä joka vauvasta haluaa luopua, vaan se hirviö (masennus) mikä sun sisällä jyllää!

Vierailija
12/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat antaa lapsen pois? Onko sinulla synnytyksen jälkeinen masennus?

Vierailija
13/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu tai soitto poliidille ehdotan minäkin. Oletko masentunut? :(

Vierailija
14/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kauhean välkky, jos et itse keksi yhtään tapaa antaa lasta pois.

Vierailija
15/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:29"]Juuri tuossa vaiheessa iskee pahin masennus. Hormonitaso laskee ja mieli painuu maahan. Jaksaisi vielä vähän niin alkaa helpottaa. Oletko yh? Yksinolemisen toive oli minullakin. Nyt on aivan ihana ja rakas 10 kk poika joka on minulle koko elämä. En antaisi enää pois. Jaksa vaan niin helpottaa.
[/quote]

Jaksa vaan? Mistä sinä tiedät AP:n voimavarat?

Jos AP ottaa yhteyttä edes yhteen ammattiapua tarjoavaan henkilöön, vyyhti alkaa purkautua.

Vierailija
16/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Sait jo hyviä neuvoja tässä ketjussa. Taas huomenna pelaan pari riviä eurojackpotia, miehen kanssa aina haaveillaan voitosta, jolla voisimme perustaa hyväntekeväisyysjärjestön uupuneiden vanhempien auttamiseksi. Ehkä se ei toteudu, mutta jos toteutuu, lupaan ihan konkreettista hoitoapua. Älä anna vauvaa adoptioon, tarvittaessa anna sijaisperheeseen

Vierailija
17/29 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi keskusteluapua! Jos jo tänne kirjoittaminen auttoi, keskustelu ammattilaisten kanssa helpottaa vielä enemmän. Sinulla on todennäköisesti synnytyksen jälkeinen masennus, eikä se tee sinusta mitenkään outoa tai huonoa ihmistä. Synnytyksen jälkeinen masennus on yleistä ja liittyy hormoneihin ym, vaikka jotkut sitä pitävätkin paheksuttavana asiana ja heittelevät ilkeitä kommentteja. Saat varmasti apua tilanteeseesi, kun vain haet :) tsemppiä ja jaksamista ap!

Vierailija
18/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itkenyt muutaman kuukauden ajan iltasin kun haluaisin vaan olla yksin. Googletin itkien kaiken maailman adoptio juttuja helpotti muuten kun kirjoitin tänne en ole ennen edes ääneen sanonut tätä. Ap

Vierailija
19/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kuitenkin hakea apua tuohon masennukseen? Sitähän tuo selvästi on. 

Vierailija
20/29 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:21"]olen itkenyt muutaman kuukauden ajan iltasin kun haluaisin vaan olla yksin. Googletin itkien kaiken maailman adoptio juttuja helpotti muuten kun kirjoitin tänne en ole ennen edes ääneen sanonut tätä. Ap
[/quote]

Jos pelkästään tänne kirjoittaminen helpotti, niin mene ihmeessä ammattilaiselle puhumaan asioista. Voit saada siitä suuren avun kun saat jonkun jolle avautua ongelmista. Mitäs lähipiiri? Voisiko joku ottaa vauvaa välillä vaikka yökylään niin saisit ladata akkuja? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän