Ostin tänään kolmannen Desiqual laukkuni
Kommentit (13)
Se on igual ei iqual! Opettajatätien perusveska.
T. Ope
Jo kolmas laukku etkä edes tiedä miten merkki oikeasti kirjoitetaan? :D Se ei ole DesiQual vaan DesiGual.
Mullakin olis pari kaapissa...kukakohan ne haluaisi multa vaikka ilmaiseksi? Ei niitä viitsi näin aikuisena naisena kantaa. Tosi harvassa on sellaisia tyylikkäitä Desigualin vaatteita tai asusteita, joita voi käyttää olematta mauton.
No itse en tykkää, on niin tunnistettava merkki.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:34"]No itse en tykkää, on niin tunnistettava merkki.
[/quote]
Välillä tuntuu, että monille sen merkin juuri pitääkin olla tunnistettava. Mut ei koske Desigualia. ;)
En ole täti, enkä ope. Olen aina tykännyt Desigualista.
Marimekko on ja on aina ollut tylsää ja rumaa.
En ole ap.
Joo sori kirjoitusvirhe, en ollut niin keskittynyt tähän kuitenkaan.
Kyllä veloituksetta kelpaa mulle muiden desigualjämät, värit ovat ihania!
ap
Hyi, jos viihan jotain merkkiä niin sit se on desigual!
T. Ope
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:47"]
Hyi, jos viihan jotain merkkiä niin sit se on desigual! T. Ope
[/quote]
Hah! "Ope" ei ole opettajaa nähnytkään. On tainnut jäädä kaikki koulut väliin ja sen vuoksi ei ole varaa Desigualiin.
Vau miten hienoja! Voisin ottaa itsekin tuollaisen, vaikka ton punaisen Londonin tai missä on vähän vihreää. http://www.shopalike.fi/laukut/desigual/
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:55"]Vau miten hienoja! Voisin ottaa itsekin tuollaisen, vaikka ton punaisen Londonin tai missä on vähän vihreää. http://www.shopalike.fi/laukut/desigual/
[/quote]
Herranjestas että ovat rumia!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:33"]
Jo kolmas laukku etkä edes tiedä miten merkki oikeasti kirjoitetaan? :D Se ei ole DesiQual vaan DesiGual.
Mullakin olis pari kaapissa...kukakohan ne haluaisi multa vaikka ilmaiseksi? Ei niitä viitsi näin aikuisena naisena kantaa. Tosi harvassa on sellaisia tyylikkäitä Desigualin vaatteita tai asusteita, joita voi käyttää olematta mauton.
[/quote]
Lähetä mulle.:-) Maksan postarit ja vähän vaivanpalkkaakin.
Mikä se on? Kassi mikä kassi.