Lähdinpä taas miestä pakoon kaupungille :(
Kiva suhde. Pelkkää riitaa, huorittelua ja kiristystä.
Kommentit (19)
Voihan ... Ei kaikkea tarvitse sietää.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:27"]Ootko velkaa sille?
[/quote] En tod. Mä olen oikeastaan maksanut aina enemmän.
Miten tällaisia naisia on olemassa... En ole kuullut yhtään hyvää selitystä, minkä vuoksi huonosta suhteesta ei voisi lähteä, nimittäin keinoja löytyy aina, mutta jos haluaa loppuelämän viettää paskan miehen kanssa välillä juosten kaupungilla paossa, alistua hänen tahtoon ja kuunnella huorittelua niin mikäs siinä. Oma valinta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:27"]Ootko velkaa sille? [/quote] En tod. Mä olen oikeastaan maksanut aina enemmän.
[/quote]
No mikä toi kymppitonni on? Onks pakko olla tollanen salamyhkäinen huomiohuora?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:08"]Kurkku auki veitsellä ja katsot kun se valuu tyhjjin.
[/quote]
Herranjumala. Nyt meni miesviha yli.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:08"]Kurkku auki veitsellä ja katsot kun se valuu tyhjjin. [/quote] Herranjumala. Nyt meni miesviha yli.
[/quote]
Tai promillelukemat
Täällä eletään vain kerran. Miksi tuhlata aikaansa tuollaiseen...
Tottakai haluan erota. Mies kiristää mm että maksaisin 10 000 e :D
Siis oletko tyhmä vai muuten vain yksinkertainen. Millä kiristää 10 000€ ja mistä minkä vuoksi? Pakkoko on uskoa kaikkeä mitä joku älyvapaa äijä keksii?
Jätä se, ei kukaan nykypäivänä tollasta äijää kattele.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:52"]
[/quote]
eroa äläkä maksa?
avo- vai avioliitto?
Lähde nyt ihan oikeasti. Mitä järkeä tuollaisessa suhteessa on? Vaikka joskus olisi kivaakin, ei tuollainen tee sinulle pidemmällä aikavälillä hyvää. Miksi haluat tuhlata elämäsi ihmisen kanssa, joka ei sinua arvosta?
Yolotatska olkapäähän ja menoksi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:52"]
[/quote]
eroa äläkä maksa?
avo- vai avioliitto?
[/quote] avo. Thank god
Jätä se saatanan sika!