Twerkkaus ihan kamalaa:/
Kuulostan kukkahattutädiltä mutta kuinka tuo twerkkaus on voinut tulla noin suosituksi?? Tähän väliin on ihan pakko kysyä: mitä seuraavaksi??
Nuoret naiset alentuvat moiseen. Jos oma tyttäreni olisi tuollaisessa mukana niin apua!
Olen varmaan yli-ikäinen ja liian fiksu ymmärtääkseni tuon lajin hienoutta.
Olenko ainoa??
Kommentit (94)
Vatsatanssi voi olla kaunista katsottavaa (ja koko keho liikkuu), mutta twerkkaus ei. Voimaantumista, kun esitellään takapuolta? Paviaanien punaiset perseet tulee mieleen.
Ahdasmielistä porukkaa :D Ei twerkkaamisesta tarvitse pitää, eikä sitä kukaan väkisin pakota harrastamaan, mutta antakaa meidän muiden kuitenki sitä tehdä! Samanlaista "myötaahdistumista" tästäkin ilmiöstä havaittavissa kuin kaikesta muustakin vähänkään seksuaalisesta asiasta mitä nainen voi tehdä. Miksi seksuaalisuus on niin tabu osassa suomea? Jos laitat korkkarit jalkaan itäsuomen pikkukaupungissa, haukutaan sinua h*oraksi naapureitten toimesta, ja auta armias mikäli erehdyt käyttämään punaista huulipunaa!
Twerkki on hauskaa ja rankkaa treeniä. Kiltin naisen rooliin tungettuna on kiva välillä "vapautua häkistään" revittelemällä provokatiivisesti tanssitunnilla, ilman että se ketään häiritsee.
En itse kyllä lähtisi twerkkailemaan missään baarissa tai kadulla, mutta tanssitunnilla muitten tyttöjen kanssa se on yllättävän hauskaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko nähneet Jamaikalaisen version tästä, siinä on miehetkin mukana. Tämä on sellainen siloiteltu video, netistä kyllä löytää sellaisiakin, missä niitä naisia heitellään ja pökitään niin että sattuu....
Tässä vielä yksi, welcome to the dark side of youtube...
Ei apua mikä näillä on? Ei tuo kyllä mitään tanssimista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vatsatanssi voi olla kaunista katsottavaa (ja koko keho liikkuu), mutta twerkkaus ei. Voimaantumista, kun esitellään takapuolta? Paviaanien punaiset perseet tulee mieleen.
Nainen voimaantuu, kun esineellistää itsensä heiluviksi persposkiksi ja miellyttää miestä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voimaantuu, kun esineellistää itsensä heiluviksi persposkiksi ja miellyttää miestä? :D
Millä lailla minä miellytän miestä (ketä miestä?) jos twerkkaan tanssitunnilla jossa vain naisia? Miten tämä esineellistää minut heiluviksi persposkiksi? Ja mikä tässä asetelmassa kaivelee sinun hammastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla minä miellytän miestä (ketä miestä?) jos twerkkaan tanssitunnilla jossa vain naisia? Miten tämä esineellistää minut heiluviksi persposkiksi? Ja mikä tässä asetelmassa kaivelee sinun hammastasi?
Twerkkaus nyt on vaan osa tätä perseeseen keskittyvää kulttuuria. Minulle voimaantuminen tarkoittaa, ettei tarvitse juosta muodin perässä, jos ei tunnu siltä, ei tarvitse hymistellä massan mukana ja käydä ostamassa pyllybikinejä. Kyllä nämä twerkkaustähdet ainakin itseään esineellistävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaus nyt on vaan osa tätä perseeseen keskittyvää kulttuuria. Minulle voimaantuminen tarkoittaa, ettei tarvitse juosta muodin perässä, jos ei tunnu siltä, ei tarvitse hymistellä massan mukana ja käydä ostamassa pyllybikinejä. Kyllä nämä twerkkaustähdet ainakin itseään esineellistävät.
Mutta miten meidän muitten twerkkaus häiritsee sinua? Tätä en oikein ymmärrä. Kaunista vartaloa (etenkin naisten) on aina kuvattu taiteessa ja mediassa, eikä siinäkään tarvitse olla mitään pahaa niin kauan kuin ei kuvittele että nainen/mies on pelkästään se vartalo. Ihminen ei ole myöskään pelkästään ne aivot, ja onkin täysin inhimillistä saada haluta kokea olevansa kaunis ja seksikäs, sekä tuoda tätä esille vaikkapa pukeutumisellaan.
Tanssi on aika luonnollinen tapa tuoda esille omaa viriiliyttään, niin naisilla kuin miehillä: katso vaikka minkä kulttuurin perinteisiä heimotansseja. Yleensä tanssin kautta ilmaistaan fyysistä taitoa ja voimakkuutta taikka seksikkyyttä. Joissain lajeissa tämä on selkeämpää ja toisissa vähän vaimennetumpaa.
Kaiken voi vetää överiksi, ja vaikka mennä speedoissa kauppaan, jolloin lopputulema ei ole seksikäs vaan hämmentävä ja jopa naurettava.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:25"]Ette usko, mutta Hesan baarissa ihan aikuinen nainen 30-40v twerkkasi keskellä lattiaa, missä ei tanssita. Ihan tohkeissaan oli ja sen kaverit seisoivat vieressä.
Eli tähän on tultu. Voi myötähäpeä.
Tuli juuri Mieleen, että minulle tulee sanonnasta 'tähän on tultu' mieleeni Asko Vilenius.
Minustakin twerkkaus on idioottimaista enkä myötähäpeästä koskaan katso noita videoita, mutta still-kuvissa Tinze on kyllä söpö.
On kyllä järkyttävän näköistä mutta onpaha selluliittiperseille joku laji missä läskistä on hyötyä
Se on protesti naisten vuosituhantista sortoa ja miesten saneluvaltaa vastaan.
Miksi niin moni twerkkaaja tunkee kieltään sillä tavalla roisisti ulos? Irvistelee ja näyttää kieltään. Sopii johonkin maorien sotatanssiin mutta ei valkoisen lempääläläisen lähiötanssijan repertuaariin.
Tuo on lähtöisin afrikkalaisista heimotansseista. Eikö tuo nyt ole sitä kulttuurista omimista kun joku valkoinen Tiina yrittää matkia toisten kulttuuria ja kutsuu sitä omaksi voimaantumisekseen.