Twerkkaus ihan kamalaa:/
Kuulostan kukkahattutädiltä mutta kuinka tuo twerkkaus on voinut tulla noin suosituksi?? Tähän väliin on ihan pakko kysyä: mitä seuraavaksi??
Nuoret naiset alentuvat moiseen. Jos oma tyttäreni olisi tuollaisessa mukana niin apua!
Olen varmaan yli-ikäinen ja liian fiksu ymmärtääkseni tuon lajin hienoutta.
Olenko ainoa??
Kommentit (94)
Näyttää siltä että olis ollu vatsa kovalla ja kakkakikkare jääny peppureikään kiinni ja sitä yritetään ravistella pepusta irti. 🙈
Miehet vois tehdä omanversionsa twerkkauksesta, jossa nylkyttäisivät lyhtypylvästä
Kun nyt joidenkin pitää näitä peräaukon suojelulihaksia ihan julkisesti verrytellä, niin eikö olisi sama juttu, jos miehet alkaisivat pienissä sortseissa tutisuttamaan etupuolellaan.
Yhtä vähän fiksua julkisesti.
Tuntuu, että elämme ajassa, jossa mikään pelleily ei riitä.
Ei liene kovin fiksua porukkaa nuo twerkkaajat. Ei kukaan älykäs ihminen ryhdy moiseen.
On erittäin nolon näköistä. Vaikka olen mies niin ei edes tuo miellyttävää tuntemusta päinvastoin. Tulee mieleen että tekee tarpeita eikä meinaa katketa....yäk.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:58"]
Se on hauskaa! Siinä sulle funktio :p
Mutta miksi se on hauskaa?
Tanssiminen on hauskaa, vartalon liikuttaminen ylipäätään on hauskaa, ja twerkkaus vielä erittäin hyvää treeniä lihaksille. Kokeilisit sinäkin, vai pitääkö elämä elää ryppyotsaisesti selkä suorana kaikissa tilanteissa?
T. Oman kodin suojissa twerkkaava nuori nainen
Vanha juttu jo, mutta ihmettelen, miten tuo twerkkaus olisi muka tuomassa itsetuntoa ja kehopositiivisuutta naisille? Sehän on melkoista stripparitanssia mun mielestä. Ja jos ei oo tarkoitus miellyttää miesten silmää tällä vatkaamisella, niin miksi ihmeessä siinä pukeudutaan verkkohousuihin, mahdollisimman pieniin vaatteisiin ja korkkareihin? Kai sitä pyllyä voi vatkata ihan verkkarit jalassa kuten monessa muussakin tanssissa tehdään ( ainaki hiphop, street jne)
Mulla tyttö harrastaa tanssia ja on käyty sitte välillä niitä esityksiä katsomassa. Tanssikoulu kun on kyseessä niin twerkkiäkin siellä opetetaan. Voin sanoa, että on todella epämiellyttäväö istua lavan lähellä ja sitte siinä joku nuori nainen liian pienissä housuissa on edessä silmien korkeudella haarat levällään. En kyllä ihan heti tätä suosittelis omalle lapselle. Ja voisko miehetkin harrastaa tätä? Miltä se sitte näyttäis. 😅 Joku vois avata mulle tän lajin hienouden kun ei ainakaan avaudu lukemalla siitä suomenmestarista...
No ei se kyllä viehkeää puolta naisesta tuo esille 😁
Miehinen versio twerkkauksesta olisi tehdä helikopteria.
Mutta mä en usko että se lyö julkisuudessa itseään läpi maskuliinivoimaannuttavana tanssilajina.
Miksiköhän?
M
H.uorailu on voimaannuttavaa nykyaikana. Ainahan l.utkailua on vähän ollut mutta 2000-luku kyllä räjäytti kaiken,strip..tankotanssi, prostituutio-muoti,eukkojen pim-pero ja persposket puoliulkona ihan katukuvassa eikä laki puutu ja nyt toi ho-ratsujen twerkkaus. Ei voi kun yrjötä nykyajan päälle..Olen itsekin nainen ja INHOAN tätä nykyajan touhua..
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaus ihan kamalaa:/
Vaikea arvioida asiaa. Auttaisi, jos ottaisit videolle tuota twerkkaamistasi ja laittaisit youtubeen. Voisimme sitten täällä ruotia tätä asiaa.
Ole hyvä.
Olenko mä tosiaan ainoa, joka on nähnyt miesten twerkvideon tubesta (oli linkattu tänne)? Ihan yhtä hilpeän näköistä ketkutusta, Luojan kiitos vähän isommissa housuissa, ettei odottamattomasti hytkähtele osia ulos.
Pieru haisee ku painimatolla. Ja pöksyissä ruskeita rantuja.
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaus on seksikkäintä, mitä nainen voi tehdä vaatteet päällä. Siis edellyttäen, että pyllyssä on tarpeeksi massaa ja ennenkaikkea taitavaa lihaskontrollia, joka pysyy musiikin rytmissä. Mustat naiset erityisesti ovat kunnostautuneet tässä lajissa, jossa pienipyllyisistä aasialaisista on harvoin mihinkään.
t. mies
Totta. Aitoa kamaa.
Twerkkkaus on perseeestä... kiinni.
Joo ihan hirveetä. Jo 1927 josephine baker pyöritti peppuaan. Tanssi alkaa kohdasta 0,40
Mutta oletteko nähneet Jamaikalaisen version tästä, siinä on miehetkin mukana. Tämä on sellainen siloiteltu video, netistä kyllä löytää sellaisiakin, missä niitä naisia heitellään ja pökitään niin että sattuu....
Ainut oikeasti hyvä twerkkaus video oli miehen tekemä. Nimenomaan oli miehistä tykkäävä mies mutta kuitenkin. Jonkun maan talent-show, en nyt muista minkä mutta youtubesta löytyy.