Avasin äsken hot rod -pussin ja rouskuttelin niitä monta kourallista. Nam! Suosikki sipsimakunne?
Kommentit (16)
Peruna. En pidä linssistä tai juureksista sipseissä.
Hot Rod tuli Taffelin valikoimaan noin vuonna 1980. Muistan, koska sitä ennen ei ollut kuin perunalastuja ja niitäkin yhtä makua. Aika vähän vaihtoehtoja, vai mitä?!
Vierailija kirjoitti:
Hot Rod tuli Taffelin valikoimaan noin vuonna 1980. Muistan, koska sitä ennen ei ollut kuin perunalastuja ja niitäkin yhtä makua. Aika vähän vaihtoehtoja, vai mitä?!
Olen 80-luvun lapsi ja siksi varmaan pidänkin hotrodeista. Minä muistan lapsuudestani tavalliset sipsit, grillisipsit ja hotrodit. Eipä niitä muita tainnut olla. ap
Yrttimuna sipisit estrellan trollitehtaalta.
Normitaffelit tai raffelit. Inhoan hot rodeja ja varsinkin juusto-kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 80-luvun lapsi ja siksi varmaan pidänkin hotrodeista. Minä muistan lapsuudestani tavalliset sipsit, grillisipsit ja hotrodit. Eipä niitä muita tainnut olla. ap
Niin, tulihan tuo grillimaku jossain vaiheessa Taffelille. Estrella taisi tulla Suomen markkinoille muuten vuonna 1987.
Pringles sour cream & onion
Taffelin grillisipsit
Estrellan Manhattansipsipussi
Local Guide
Pringles normi ja sour cream & onion ei petä! Ok maistuu kyllä melkein kaikki muutki sipsit :D
Taffelin Broadway