Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island varatatut naiset suuttuivat kun sinkkumiehet vaan ryyppäsivät eivätkä koettaneet iskeä heitä

Vierailija
25.11.2021 |

Ei saatana!!!! 🤣🤣🤣🤣

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää tasoa yllä.

Vierailija
22/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

long way to paradise kirjoitti:

Jopa komeat miehet kehittyy tässäkin asiassa. Jätkäporukalla voi aidoiten pitää hauskaa ilman naisia jotka kiristää tunnelmaa ja luo jännitteitä.

Ylimeikatut kumihuuli,- tissi, -takapuolineidit alkaa huomata että jokainen jopa komeakaan mies ei aina naisten takia hypi kuin apina jonka edessä heiluttaa joku banaania.

Jätkäporukalla voi ihan rauhassa pitää hauskaa ilman naisia silloin, kun ei ole lähdetty televisio-ohjelmaan mukaan, jossa on tietty juoni. On petkutusta mennä sinne juomaan vain ilmaisia viinoja. 

Fiksut jätkät kusettivat kusettajaa, eli tuotantoyhtiötä. Ei ketään voi velvoittaa seksiin, jos ei sellaista halua.

Seksin ja ryyppäämisen välillä on vaikka mitä muuta, joka kelpaa ohjelmaan. Toki ihan jokainen mies ei tuota ymmärrä, heille on vain kaksi vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole mitään velvollisutta iskeä ja panna naisia joista he eivät ole kiinnostuneet. Muutenhan jokainen kehopositiivinen, hampaaton puli-Pirjo hakisi ohjelmaan.

Vierailija
24/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ärsyttää kun miehet kulkevat omia teitään.

Miksi ne miehet ihan vapaaehtoisesti haki tuollaiseen ohjelmaan? Eikö ne ymmärtäneet ohjelmaformaattia?

Siellä saa ilmaista viinaa ja ryyppyseuraa toisista miehistä. Mitä se sinun pyllyäsi kaivelee, mitkä heidän motiivinsa ovat olleet?

Tiedä vaikka joku miehistä tulisi ulos kaapista ohjelman aikana. Eniten minua ihmetyttää mistä noita julkisuustyrkkyjä löytyy loputtomasti erilaisiin tosi-tv-ohjelmiin.

Vierailija
25/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne miehet ihan vapaaehtoisesti haki tuollaiseen ohjelmaan? Eikö ne ymmärtäneet ohjelmaformaattia?

Siellä saa ilmaista viinaa ja ryyppyseuraa toisista miehistä. Mitä se sinun pyllyäsi kaivelee, mitkä heidän motiivinsa ovat olleet?

Ei minua kiinnosta, mutta heille korvauksen maksavaa tuotantoyhtiötä saattaa kiinnostaa. Eihän ne miehet tee sitä, mitä varten heidät on sinne palkattu.

Eli ne miehet on palkattu sinne gigolon ominaisuudessa?

Vierailija
26/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten hakivat tuohon paskaohjelmaan, jonka idea nimenomaan on liehitellä eukkoja ja rietastella paratiisisaarella? Yhtä hyvin minä voisin hakea Haluatko miljonääriksi-ohjelmaan ja sitten kameroiden käydessä ilmoittaa, että mä en muuten sit pelaa. Mikseivät vain kulkeneet omia teitään jollekin poikien reissulle.

Vierailija
27/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaan olleet vielä tarpeeksi kännissä.

Vierailija
28/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta, mutta heille korvauksen maksavaa tuotantoyhtiötä saattaa kiinnostaa. Eihän ne miehet tee sitä, mitä varten heidät on sinne palkattu.

Heidän sopimuksessaan tuskin lukee, että heillä on velvollisuus harrastaa seksiä. Ja vaikka lukisi, sellainen sopimus ei Suomessa saisi lain suojaa, eli miehet voisivat joka tapauksessa rikkoa sopimusta ilman pelkoa seurauksista.

Tuotantoyhtiö on yrittänyt hyväksikäyttää ohjelmaan osallistuvia, mutta joutuikin itse kusetetuksi. Se on aivan oikein.

Vierailija
29/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten hakivat tuohon paskaohjelmaan, jonka idea nimenomaan on liehitellä eukkoja ja rietastella paratiisisaarella? Yhtä hyvin minä voisin hakea Haluatko miljonääriksi-ohjelmaan ja sitten kameroiden käydessä ilmoittaa, että mä en muuten sit pelaa. Mikseivät vain kulkeneet omia teitään jollekin poikien reissulle.

Koska he saivat ilmaisen etelänmatkan ja viinat noin toimimalla. Fiksuja jätkiä. Oikeastiko itket krokotiilinkyyneleitä, kun ihmisten hyväksikäytöllä tienaava tuotantoyhtiö joutuikin kerrankin itse kusetetuksi? Oudoissa paikoissa ovat ihmisten sympatiat nykyään.

Vierailija
30/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän sopimuksessaan tuskin lukee, että heillä on velvollisuus harrastaa seksiä. Ja vaikka lukisi, sellainen sopimus ei Suomessa saisi lain suojaa, eli miehet voisivat joka tapauksessa rikkoa sopimusta ilman pelkoa seurauksista.

Tuotantoyhtiö on yrittänyt hyväksikäyttää ohjelmaan osallistuvia, mutta joutuikin itse kusetetuksi. Se on aivan oikein.

Sitäpaitsi tuotantoyhtiö yrittää vain pakottaa dinosaurusten ikäisiä roolimalleja. Miksei naiset olisi voineet yhtä hyvin yrittää iskeä miehiä tai toisiaan?

Vierailija
31/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkö sitä toksista maskuliinisuutta sitten kaivattaisiin? yrittäkää päättää mitä haluatte tytöt

Vierailija
32/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulivat, että miehet kiinnostuvat rinkelistäkinnjos siinä on reikä.

Vierailija
33/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi kommenttiani jonka aion nyt sanoa. Mä en edes humalassa pystyisi koskemaan noihin naisiin. En näe heissä mitään viehättävää. Pelkkää keinotekoisuutta ja yksinkertaisuutta.

Vierailija
34/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvoitetaanko sopimuksessa harrastamaan seksiä?

Vierailija
35/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita pizzanaamojakin niistä "miehistä" suurin osa.

Vierailija
36/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on naisilla hinku saada vierasta kun sitä varten lähtevät tuollaiseen ohjelmaankin.

Vierailija
37/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmit luulivat että sinkkumiehet käyvät heihin kiinni kuin siat limppuun. Tulevat pokaamaan ja sitten pa**aan. Isot olivatodotukset ilmeisesti ja miehet eivät naikkosista edes kiinnostuneet, aikaankaan vielä. Oikein hyvä että miehet ovat alussa kylmäkiskoisia ja odotetusta roolikuviosta poikkeavia.

Vierailija
38/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on rikos jos sopparissa lukee, että pitää käydä naisten kimppuun kaikin keinoin. Tuotantoyhtiön johtajat tuomiolle.

Vierailija
39/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi miehet miettivät, että kaikki naiset ovat h u oria. Kamala.

Vierailija
40/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähtee viettelemään rahasta, niin aika velttoa touhua, eikö mene sopimusehtojen rikkomisen puolelle. 

Jos ei tee sovittua duunia, niin ei tule rahaakaan.  Joten nyt asiaan.

Naiset pärjää ihan hyvin oli huonoa tai hyvää viettelyä tarjolla, heillä on varmaan jokin linja. Mutta miehet nyt duuniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi