1. rokote otettu pari viikkoa sitten, sen jälkeen outoja rintakipuja. Muilla samoja oireita?
Verenpaineet ovat kunnossa. Päätä särkee ajoittain. Käden kipu, kylmät väreet, väsymys ja muut normaalit oireet ovat jo poistuneet.
Kommentit (27)
Tiedän ammattini kautta vähintään satoja rokotettuja ja pientä olkapään jomotusta kummempaa ei ole kellään ollut mutta näillä kulkutauti myönteisillä on suurin piirtein puolet suvusta mullan alla rokotteiden takia elikkä kaikki ei nyt ihan täsmää nimittäin valheilla on lyhyetj jäljet.
Rintakipuja saa aikaiseksi, kun oikein jännittää. Rentoudu, olet turvassa, etkä kuole.
Joo suosittelisin nauttimaan nyt elämästä viimesistä hetkistäsi, koska teit virheen ottamalla myrkkypullosta myrkkyä kehosi sisään ja siitä on vaikea päästä eroon enää. Sinuna en välittäisi enää mistään ja menisin ja tekisin. Rakkautta ja rauhaa.
Rokote on siitä jännä, että se tappaa vain sitä pelkäävät. Tää on osa rokotteen salajuonta.
Olen 64 ja saan sildenafiilista hentoa jomotusta rintaan. En kuitenkaan luovu käytöstä. Olen harventanut käyttöä kerran viikkoon. Siihen pyrin.
Koronapiikkejä olen pari ottanut, mielestäni ei tullut mitään tuntemuksia.
Kroppa alkanee reagoida liian kiivaasti rokotteen mrna:han. Tämän takia on tärkeää että novavaxin rokote tulee jakeluun Suomessa pian jonka moni rokottomaton suostuisi ottamaan.
"Istunnossa hallitus päätti esittää odotetusti, että väliaikaiset koronarajoitukset mahdollistavia tartuntatautilain säännöksiä jatketaan kesäkuun 2022 loppuun saakka."
Oikeasti.. kuka jaksaa rampata koronatesteissä viikottain ensi kesään asti. Pakko nuo rokotukset on ottaa ja on vain ajan kysymys kun 3. rokote tulee pakolliseksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008430742.html