Mielestäni H :lla alkava henkilö jota av mammat haukkuvat on oikeasti muka ihminen! Enkä ole hän itse!
Ihan oikeasti! Miksi te haukutte?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana onko tämä se joensuulainen palstahullu?
En todellakaan ole!
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän on nainen eikä mies!
T. Ap
Halla-aho?!? Oho, tämäpä olikin jymyuutinen. Mitähän persut mahtavat moisesta tuumia?
Otsikosta jäi puuttumaan mukava ja empaattinen ihminen! Mammat ovat psykopaatteja!
,T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana onko tämä se joensuulainen palstahullu?
Olispa. Hullu Henzkua onkin tänne jo pidempään kaivattukin.
Pitää varmaan hankkia elämä, kun tajusin heti keneen "H:lla alkava henkilö" viittaa...
Vieläkö sulla on niitä lesborakkausfantasioita, ja haaveilet milloin kenenkin naisen rinnoista?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sulla on niitä lesborakkausfantasioita, ja haaveilet milloin kenenkin naisen rinnoista?
Se on satuillut yhden pitkän ketjun pilalle perhetarinoillaan.
Mammat ovat kateellisia!
T. Psykiatri