Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahiksia saada rahoja takaisin?

Vierailija
19.02.2015 |

Ostin liput Beatcon-tapahtumaan. Siellä piti olla bändejä soittamassa. Bändejä ei tullutkaan ja järjestäjä peruutti sen kokonaan. Nettisivulla luki että rahat palautetaan. Olen kuukausi sitten laittanut sinne viestiä, että palauttakaa rahat, ei ole näkynyt vieläkään.

Rikosilmoitus? Tiedän että Suomen poliisi on hidas, ja sitä ei varmaan yhtään kiinnosta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Jos mä olisin kusettanut pankkia, rahat olisi jo viety multa. Mutta kun kyseessä on joku toinen niin..

Vierailija
22/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh? Pitää kait kuluttajariitalautakuntaan laittaa viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:00"]

Mitä lippu maksoi? Alle satkun? Katse eteenpäin ja unohda asia.

[/quote]

Ehdottomasti rikosilmoitus ja perintään. Vaikka ei saisi mitään takaisin, niin villasella näitä ei pidä painaa.

Vierailija
24/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:20"] No onko ny lautakunta sitte? Mutta poliisi naurais pihalle.

[/quote]

Kuluttajalautakunnalla ei ole minkäänlaista toimeenpanovaltaa, se voi vain esittää tulkintansa laista ja suositella maksamista tai maksamatta jättämistä. Päätös ei mitenkään velvoita tai sido kumpaakaan osapuolta, aivan haistapaskatouhua.

Poliisi voi sentään tutkia että liittyykö tapaukseen rikosta ja rahojaan joutuu hakemaan oikeuden ja perinnän kautta, jos eivät maksa vapaaehtoisesti.

Vierailija
25/25 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja ukolle ostin, 78e maksoi yht. Ei taloutta kaada, mutta silti vituttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän