Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastukseni meni sitten ottamaan huulitäytteitä

Vierailija
25.11.2021 |

Kyllä nyt harmittaa... hän oli niin nätti

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näit, millainen hän on sisimmältään.

Vierailija
2/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä- vai ala-?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Mitä se sulle kuuluu? Hänen huulet, hänen päätöksensä.

Vierailija
4/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein? Stalkkaat jotain tuntematonta naista/miestä ja nyt oot näreissäs kun kyseinen henkilö kehtaa elää omaa elämäänsä sulta lupia kyselemättä.

Niin se vaan on, että meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.

Vierailija
5/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein? Stalkkaat jotain tuntematonta naista/miestä ja nyt oot näreissäs kun kyseinen henkilö kehtaa elää omaa elämäänsä sulta lupia kyselemättä.

Niin se vaan on, että meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.

Pakko huudella täältä sivusta että kenelläkään ne eivät ole koskaan näyttäneet hyvältä, rumentavat ihmisen ja ympäristön -eri

Vierailija
6/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole miehenä koskaan ymmärtänyt tuota huulitäytejuttua. Ja olen sentään ollut pitkään yhdessä silarimimmin kanssa.

Vierailija
7/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Mitä se sulle kuuluu? Hänen huulet, hänen päätöksensä.

Jep ja ap:n päätös haluaako jatkaa vai ei

Vierailija
8/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ihastukseni otti huulitäytteitä. Ihailen itse ohuita huulia ja olin hieman järkyttynyt jopa.

Vierailija
9/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpä aikaa muuhun kun ankkahuulet tekivät lopun haaveilusta.

Vierailija
10/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi otti, sanoi hyvin että "mua ei kiinnosta mitä sä ajattelet, mutta nää vaikuttaa mun omaan fiilikseen"

Mielenkiintoista, että ap mielipide ihnisestä täytteiden jälkeen muuttui. Sama ihminen siellä kuitenkin on.

Vierailija
11/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ines Duck

Vierailija
12/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi otti, sanoi hyvin että "mua ei kiinnosta mitä sä ajattelet, mutta nää vaikuttaa mun omaan fiilikseen"

Mielenkiintoista, että ap mielipide ihnisestä täytteiden jälkeen muuttui. Sama ihminen siellä kuitenkin on.

En ole ap, mutta mä ihailen ohuita huulia ja pidin häntä syvällisenä ihmisenä, joka ei tavallisten kuolevaisten trendeistä piittaa. Käsitykseni hänestä muuttui hitusen keskiverrompaan suuntaan.

Vierailija
13/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina tulee kameli mieleen kun näkee jonkun kameli- Belöffin kasvot.

Eikä mitenkään hyvässä mielessä...

Vierailija
14/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi juuri modernin perheen 11 kauden ja ainoa asia mitä Sarah Hylanista katsoin oli ne luonnottomat huulitäytteet. Ehkä still-kuvissa näyttää ok mutta puhuessa todella oudot. 

Vierailija
15/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pinnallisuus ei heti näy. Hyvä että teki näkyväksi ennen kuin oli liian myöhäistä.

Vierailija
16/16 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinäkin huulitäytettä joten sitten sovitte paremmin yhteen. Tosiaan kohta on 2022 niin kyllä miehetkin voi jo alkaa käyttämään kasvojen muokkaamista erottuakseen edukseen.

Ja on yksi yhdistävä puheenaihe enemmän jolla lähestyä.

Useimmat naiset eivät edes halua näitä muovitäytteitä kroppaansa mutta sosiaalinen paine ajaa heidät epätoivoisiin tekoihin jotta olisivat laadukkaiden miesten silmissä parempia vaihtoehtoja.