Miksi kaikki naiset nipottavat turhasta?
En ole koskaan tavannut nipottamatonta naista. Mistä sellaisen löytää?? Nauttivatko naiset nipottamisesta, koska he tietävät sen olevan ärsyttävää? Naisillahan ei ole juuri mitään valtaa missään, niin nipottamisella luulevat kontrolloivansa miestä
Kommentit (26)
Olisi kiva, kun kertoisit, että mitä se nipottaminen on.
Miksi kaikki miehet haisee paskalta?
En mä ainakaan nipota TURHASTA, aina vain syystä...
Olisit edes jättänyt sanan "kaikki" pois otsikosta niin voisit edes jotenkuten olla uskottava. Tietääkseni parisuhteessa, jossa kommunikaatio perustuu nipottamiseen, ei ole oikein mitään yhteistä säveltä muutenkaan. Kaksi erilaista ihmistä vaan on päätynyt yhteen ja kummatkin yrittää ymmärtää toista omista näkökulmistaan käsin.
Miksi miehille pitää sanoa sama asia monta kertaa kuin pikkulapselle? Jos menis ekalla kerralla kaaliin ei tarvis "nipottaa"
Meillä nalkuttaa mies, en mä. Nipottamista ja napottamista taidetaan harrastaa molemmat.
Koska kantturat luulevat saavuttavansa sillä jotain. Tosiasiassa tuo vain vituttaa miehiä, ja sitten ihmetellään miksi Jorma lähti vieraan naisen matkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:31"]
Miksi miehille pitää sanoa sama asia monta kertaa kuin pikkulapselle? Jos menis ekalla kerralla kaaliin ei tarvis "nipottaa"
[/quote]
Ei ole naisen asia lainkaan sanoa, mitä miehen tulee tehdä. Jo se ensimmäinen sanominen on nipottamista. Vaikea sinun tietysti ymmärtää sitä, koska olet nainen ja varmaankin nuori vielä. Pyydä miestäsi vielä kertaalleen selittämään kun hän tulee piipahtamaan keittiössä.
Ympäripyöreä aloitus taas. Mikä on nipottamista? Sekö ettet jaksa siivota jälkiäsi eikä naisesikaan jaksaisi? Vai sekö ettet pysy aikatauluissa ja sinua saa aina odotella? Vai se ettet koskaan kuuntele ja kaiken saa toistaa neljään kertaan?
Tarkenna, ole hyvä.
Kaikki naiset nalkuttaa ja nipottaa jostakin. Sen kanssa vain on elettävä, siihen ei auta edes naisen vaihto.
Nykyinen mieheni on saanut minusta nipotuspiirteen esiin. On aivan sama mitä vihjaan, pyydän, käsken, ajelen, uhkailen tai lahjon niin mitään ei tapahdu eikä mitään saa aikaiseksi. Kotityöt on jaettu niin, että joka toinen tiskivuoro olisi miehen ja kaikki muut hommat minun. Vaan miehen tiskivuoroilla se tiskivuori kasvaa aina kattamaan jokaisen astian ja vieraiden kutsuminen, ruuan laittaminen ja leipominen on poissa laskuista vähintään sen kaksi viikkoa mitä ne tiskit lojuvat haisemassa. Tästä tiskaamisesta nipotan, sillä vuoroista yhdessä sovittiin mutta mies ei siitäkään vähäisestä sopimuksesta pysty pitämään kiinni. En näe mitenkään mahdottomana ajatuksena enää sitäkään, että eroaisimme niinkin pienestä asiasta kuin miehen tiskaamattomuus-siitä nipottaminen. Nykyinen tilanne hiertää kumpaakin, mutta vain minun pitäisi joustaa asiassa ja tiskata miehenkin vuoroilla, niinkö? Niin kauan kun kumpikin tuo ns leivän pöytään eikä ole kotitonttuna, niin tasan yhtä kauan tulisi kotityötkin jakaa.
Tässä siis ainoa syy nipottamiselleni. Ei mahdottomia vaatisi mieheltä saada nipotus loppumaan mutta ilmeisesti tykkää asua kiukkuisen emännän kanssa mieluummin kuin tiskata edes kerran viikossa. Ei mulla muuta, nipottavien naisten miehet - kuunnelkaa mistä teille nipotetaan ja miettikää voisitteko asialle tehdä jotakin?!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:36"]
[/quote]
Ei ole naisen asia lainkaan sanoa, mitä miehen tulee tehdä. Jo se ensimmäinen sanominen on nipottamista. Vaikea sinun tietysti ymmärtää sitä, koska olet nainen ja varmaankin nuori vielä. Pyydä miestäsi vielä kertaalleen selittämään kun hän tulee piipahtamaan keittiössä.
[/quote]
Olen siivonnut koko päivän kakaroiden ja miehen paskoja kämpästä. Vihdoin tulee ilta ja mies saapuu kotiin. Kun kuulen oven käyvän minut valtaa lämmin olo, vihdoinkin joku tuli tuekseni ja avukseni.
Vaan mitä tekee mies? Heittää takin ja kengät ja kaikki saatanan paskat siihen eteiseen ja alkaa välittömästi kysellä ruuan perään. Pidän itseni rauhallisena ja tarjoan miehelle ruuan sillä ajatuksella, että hyvä ruoka, parempi mieli.
Ruuan syötyään mies jättää astiat ja sotkut pöytään ja lähtee sanaakaan sanomatta television ääreen. Kehtaa sieltä sitten vielä huudella jälkiruuan perään.
Yhtäkkiä kaukosäätimestä loppuu ilmeisesti patterit. Kuulen kolinaa kaapista.. Ensin vähän vaimeampaa kolinaa ja sitten vähän kovempaa kolinaa. Menen selvittämään kolinan lähdettä.. Mies etsii kaapista jotain ja on heittänyt kaikki kaapissa olleet tavarat lattialle, jotta näkee kaapin perukoille.
Tiedustelen mieheltä mitä tämä etsii, johon hän vastaa, että patterit on hukassa. Naurahdan. Pitäisihän miehen muistaa, että pattereita säilytetään keittiön kaapissa, eikä eteisessä.
Haen ystävällisesti patterit kaapista ja ojennan miehelle, mies tuhahtaa jotakin. Mies lähtee olohuoneeseen vaihtamaan pattereita. Odotan, kunnes mies on saanut patterit vaihdettua ja katson, kuinka mies menee takaisin sohvalle istumaan. Tässä vaiheessa ystävällisesti huomautan hänen eteiseen aiheuttamastaan kaaoksesta.
Virhe. Mies alkaa sättiä ja kokee olonsa loukatuksi. Miten minä nainen kehtaankaan alkaa nipottaa rankan työpäivän jälkeen moisesta pikkuseikasta? Mies on lopulta niin tuohtunut, että lähtee nukumaan ja on aamullakin vielä vihainen.
Eli kyllä olen kamala nipottaja, enkä muuksi muutu!
Ps: Sitä eteistä ei koskaan siivottu. Siellä ne paskat on edelleen. Periksi en anna, eikä tunnu antavan mieskään.
Mä en nipota, mun ukko valittaa sotkusta ja kaikesta. Ihan v.tun rasittavaa. Ei ole edes merkitystä niillä asioilla mulle.
Erään bloggaajan, joka asuu hienossa asunnossa, miehestä tulee mieleen ihan järkyttävän pedantti ja pikkutarkka :D Mä kuolen kun näen sieluni silmin sen kampaamassa matonhapsuja kuosiin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:36"]
[/quote]
[/quote]
Olen siivonnut koko päivän kakaroiden ja miehen paskoja kämpästä. Vihdoin tulee ilta ja mies saapuu kotiin. Kun kuulen oven käyvän minut valtaa lämmin olo, vihdoinkin joku tuli tuekseni ja avukseni.
Vaan mitä tekee mies? Heittää takin ja kengät ja kaikki saatanan paskat siihen eteiseen ja alkaa välittömästi kysellä ruuan perään. Pidän itseni rauhallisena ja tarjoan miehelle ruuan sillä ajatuksella, että hyvä ruoka, parempi mieli.
Ruuan syötyään mies jättää astiat ja sotkut pöytään ja lähtee sanaakaan sanomatta television ääreen. Kehtaa sieltä sitten vielä huudella jälkiruuan perään.
Yhtäkkiä kaukosäätimestä loppuu ilmeisesti patterit. Kuulen kolinaa kaapista.. Ensin vähän vaimeampaa kolinaa ja sitten vähän kovempaa kolinaa. Menen selvittämään kolinan lähdettä.. Mies etsii kaapista jotain ja on heittänyt kaikki kaapissa olleet tavarat lattialle, jotta näkee kaapin perukoille.
Tiedustelen mieheltä mitä tämä etsii, johon hän vastaa, että patterit on hukassa. Naurahdan. Pitäisihän miehen muistaa, että pattereita säilytetään keittiön kaapissa, eikä eteisessä.
Haen ystävällisesti patterit kaapista ja ojennan miehelle, mies tuhahtaa jotakin. Mies lähtee olohuoneeseen vaihtamaan pattereita. Odotan, kunnes mies on saanut patterit vaihdettua ja katson, kuinka mies menee takaisin sohvalle istumaan. Tässä vaiheessa ystävällisesti huomautan hänen eteiseen aiheuttamastaan kaaoksesta.
Virhe. Mies alkaa sättiä ja kokee olonsa loukatuksi. Miten minä nainen kehtaankaan alkaa nipottaa rankan työpäivän jälkeen moisesta pikkuseikasta? Mies on lopulta niin tuohtunut, että lähtee nukumaan ja on aamullakin vielä vihainen.
Ps: Sitä eteistä ei koskaan siivottu. Siellä ne paskat on edelleen. Periksi en anna, eikä tunnu antavan mieskään.
[/quote]
Nonni, mitäs nipotit. Nyt on eteinen sekaisin.
Niin kauan kuin miehet ovat pikkulapsen tasolla nipottavia naisia löytyy joka kolkasta.. Kannattaa siis huolella etsiä sitä kypsynyttä aarretta ja jättää ne raakileet ihan omiin oloihinsa niin säästytään nipottamiselta ja aikaa jää johonkin paljon mukavempaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:43"]
Nykyinen mieheni on saanut minusta nipotuspiirteen esiin. On aivan sama mitä vihjaan, pyydän, käsken, ajelen, uhkailen tai lahjon niin mitään ei tapahdu eikä mitään saa aikaiseksi. Kotityöt on jaettu niin, että joka toinen tiskivuoro olisi miehen ja kaikki muut hommat minun. Vaan miehen tiskivuoroilla se tiskivuori kasvaa aina kattamaan jokaisen astian ja vieraiden kutsuminen, ruuan laittaminen ja leipominen on poissa laskuista vähintään sen kaksi viikkoa mitä ne tiskit lojuvat haisemassa. Tästä tiskaamisesta nipotan, sillä vuoroista yhdessä sovittiin mutta mies ei siitäkään vähäisestä sopimuksesta pysty pitämään kiinni. En näe mitenkään mahdottomana ajatuksena enää sitäkään, että eroaisimme niinkin pienestä asiasta kuin miehen tiskaamattomuus-siitä nipottaminen. Nykyinen tilanne hiertää kumpaakin, mutta vain minun pitäisi joustaa asiassa ja tiskata miehenkin vuoroilla, niinkö? Niin kauan kun kumpikin tuo ns leivän pöytään eikä ole kotitonttuna, niin tasan yhtä kauan tulisi kotityötkin jakaa. Tässä siis ainoa syy nipottamiselleni. Ei mahdottomia vaatisi mieheltä saada nipotus loppumaan mutta ilmeisesti tykkää asua kiukkuisen emännän kanssa mieluummin kuin tiskata edes kerran viikossa. Ei mulla muuta, nipottavien naisten miehet - kuunnelkaa mistä teille nipotetaan ja miettikää voisitteko asialle tehdä jotakin?!
[/quote]
Todellisuudessa sinä olet ne kotityöt jakanut ja kuvittelet, että ne olisi yhdessä sovittu.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:22"]
En ole koskaan tavannut nipottamatonta naista. Mistä sellaisen löytää?? Nauttivatko naiset nipottamisesta, koska he tietävät sen olevan ärsyttävää? Naisillahan ei ole juuri mitään valtaa missään, niin nipottamisella luulevat kontrolloivansa miestä
[/quote]Nipotus kaikilla naisilla geeneissä!
Se on kumma, kun samat miehet aina löytää nipottavan naisen. Sitten on niitä miehiä, joiden naiset ei ole koskaan nipottaneet.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:55"]
........
[/quote]
Toivottavasti typistetty lainaukseni toimii..
Tämä! Miksi siinä sitten käy niin, että mies suuttuu? Vaikka kuinka kukkasin ja silkkisin alusvaatteisin sen sanoisi, että olisko paha, jos noi kaapin kamat menis takaisin kaappiin?
Meillä mies ei halua jatkuvasti muistutusta siitä kuinka paska onkaan. Joo, en mäkään haluaisi sanoa. Kolmatta päivää itseinhossa vellomisen sijaan voisi ruveta tuumasta toimeen ja siivota ne jälkensä.
"miksi teillä naisilla on aina niin kiire? Miksi asiat pitää tehdä NYT? Hoituu ne asiat hitaamminkin..." Sen jälkeen kun sanoi noin, niin selväpä se. Mä en sano, en puutu, enkä siivoa miehen jälkiä! En edes vaikka äitinsä tuli käymään ja nenä nirpussa ihmetteli "miehen hoitamia kotitöitä".
Pari asiaa oli muutamia viikkoja levällään, hammasta purren ja jalkaa nostellen pärjäsin. Sitten se kiukkuissaan rupes tuumasta toimeen ja jupisi, miksei täällä kukaan tee mitään.
Usea työkalu on jäänyt pihalle sään armoille ja mun syytä sekin on. Voisit säkin kattoa vähän, miten kalliita juttuja jää levälleen.
Nipotan tai en - ei hyvä.
Nythän tää naurattaa, vaikka monta maailman sotaa olen ohittanut sillä, että parempi olla hiljaa. Sitten ihmetellään kun akka on naama väärinpäin. ;)
No ei todellakaan kaikki. Itse olen esimerkiksi äärimmäisen rento ja nipottamaton tyyppi. MInä sen sijaan olen parikin kertaa törmännyt nipottaviin miehiin.