päätetään meidän pojalle nimi!
Joku aika tavallinen pitäisi olla. Tyyliin Kalle, Juuso, Ville, Tuukka tms. Näistä nyt ei mikään kuitenkaan käy kun tunnetaan. Poika on aika isokokoinen ja vahva, pirteä ja jo nyt menohaluja on.
Onko hyviä ideoita?
Kommentit (45)
Kutsut vaan HETUn loppuosalla ja annat pojan sitten itse aikanaan päättää.
On ihan mahdotonta päättää pienelle ihmiselle nimeä! Mies ehdottaa vaan ihan vitsejä nimiä, ja tyrmää kaikki minun ehdotukset. Lisäksi tunnen kaikkia tavallisia nimiä. Olisi se vähän härskiä antaa sama nimi kuin naapurin ukolla.
Santeri tai Tarmo? Ei kovin yleisiä nykyään, mutta aika kivoja
Laittakaa kaksoisnimi: Atte-Ville, Antti-Jussi, Vili-Eemeli, Olli-Petteri.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:47"]
On ihan mahdotonta päättää pienelle ihmiselle nimeä! Mies ehdottaa vaan ihan vitsejä nimiä, ja tyrmää kaikki minun ehdotukset. Lisäksi tunnen kaikkia tavallisia nimiä. Olisi se vähän härskiä antaa sama nimi kuin naapurin ukolla.
[/quote]
Onko suvussa kivoja nimiä? Pappa/vaari/taata olisi varmaan tosi iloinen pienestä kaimasta.
Oih! Perusnimet ovat ihania. Mitenkäs Mikko, Jukka, Ville tai Joonas?
Jos iso ja vahvan nimen tahtoo, niin ei mitään, missä on i. Eli joku Arto, Pekka, Juha, Esa, Jarno, Jarmo...
Mikko ja Ville löytyy sukulaisilta. Ukkien ja pappojen nimet on viety jo lapsen serkuille. Joonas voisi käydä?
Meillä on Joel, ytimekäs ja ihan tavallinen nimi joka on helppo kaikille :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:01"]Meillä on Joel, ytimekäs ja ihan tavallinen nimi joka on helppo kaikille :)
[/quote]
Miehen pomo on Joel :D tosi kiva nimi muuten! Tykkään J-alkuisista!
Joonas on kiva. Entäs Jarkko? Joni?
Joonatan, Julius, Johannes, Juhani, Jere, Jussi, Jukka, Janne, Jetro, Jaska, Jorma
Janne? Kannattaa ap ihan ääneen sanoa sitä nimeä ja itse olen myös miettinyt että toimiiko vauvalla,lapsella,nuorella aikuisella ja vanhuksella se nimi :)
Jannekin on pilattu, mun luokalla oli kolme Jannea. Joonatan on kiva mutta ehkä liian pitkä? Joona olisi vielä kivempi mutta se ei kuulemma käy.
Jaakko, Jaakkima, Julius
Albert, August, Aarne, Aarni, Arttu/ri
Benjamin, Samu, Sampsa, Sampo
Niila, Niilo, Nikke
Äh ei tästä tule mitään. Niilo, Eemeli, Teemu myös kivoja mutta tunnen niitä. Huoh! Ehkä Sakari on liian hankala. En haluaisi r-kirjainta. Kaksoisvokaalit on kivoja ja jos ei tarvitsisi lempinimellä kutsua.