Mikä auttaa siihen kun kaikki ihmiset v-ituttaa?
Oikeasti. Jotenkin tuntuu siltä että kaikki kohtelee huonosti etenkin töissä. Pelkkää p:tä saat vaan vaikka parhaasi yrität. Ihmiset on niin röyhkeitä tänä päivänä. Käyttävät toisia ihmisiä hyväksi jos se vaan suinkin on mahdollista.
Kommentit (7)
Ihmiset nyt vaan ovat pahoja, jokainen omasta syystään. Pitää välttää avoimesti pahojen ihmisten seuraa, ja pyrkiä olevaan niiden seurassa, jotka ovat vähiten pahoja - piilottavat pahuutensa parhaiten, eivätkä näytä sitä sinulle.
Jokainen meistä kuitenkin on sekä hyvään että pahuuteen kykeneväinen. Sitä ei pidä koskaan unohtaa.
Kyllä, jokainen ihminen on pahuuteen kykeneväinen ja jotkut eivät sitä edes yritä peitellä. Jotkut taas ovat taitavia peittelemään omia hämäriä motiiveitansa. Mutta itse olen tullut siihen johtopäätökseen, että useimmiten taitaa kyse olla itsekkyydestä, välinpitämättömyydestä, kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan ja hienotunteisuuden puutteesta. Eli ei suoranaisesti pahuudesta vaan ennemminkin ajattelemattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jokainen ihminen on pahuuteen kykeneväinen ja jotkut eivät sitä edes yritä peitellä. Jotkut taas ovat taitavia peittelemään omia hämäriä motiiveitansa. Mutta itse olen tullut siihen johtopäätökseen, että useimmiten taitaa kyse olla itsekkyydestä, välinpitämättömyydestä, kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan ja hienotunteisuuden puutteesta. Eli ei suoranaisesti pahuudesta vaan ennemminkin ajattelemattomuudesta.
Mutta yhtä sama, koska tekevä kuitenkin pahuutta.
Mikä työ on niin tärkeää että siellä pitäisi ketään nöyristellä. Sanot ettet paskaa kuuntele jossei jatkossa ole muuta asiaa käsket olla hiljaa. Sillähän niistä pääsee. Itsehän sitä altistutaan kaiken maailman mulk kujen vallan alle.
Yrittäjänä on kyllä haastavaa. Asiakkaat käyttäytyvät epäkunnioittavasti, jättävät laskut maksamatta ym. Ärsyttää suunnattomasti nämä ihmiset. Pakko kuitenkin yrittää tulla toimeen ja olla itse aina asiallinen, jotta saa rahat elämiseen.
Nii-i. Sanoppa muuta.