Cesar Milan. On fiksu!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 06:37"]
Oli se Suomessakin....
[/quote]
Niin tota fiksuutta meinasin..
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 06:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 06:37"]
Oli se Suomessakin....
[/quote]
Niin tota fiksuutta meinasin..
[/quote]Kuis Raumalla?
Aiheesta riippumatta...mita vikaa meksikolaisissa? Tuntuu ihan mukavalta ihmiselta! Itse katson joskus ko. Ohjelmaa myos.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 06:58"]
Typerin showmies mitä löytyy....
[/quote]Miksi?
Kulissien takana käyttää väkivaltaa koiriin, esim. potkii. Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:20"]
[/quote]
Ja just kun on päästy sanomasta, että sinne kulissien taakse ei tuoda niitä koiria! Lavastajalla on paha allergia.
[/quote]Minka hiton kulissien ? Se menee ihmisten koteihin!
[/quote]Tiedat taman...kuinka?
Turha tyyppi, ei osaa muuta kuin suhista ja pönkittää omaa egoaan vanhentuneella dominanssiteoriallaan.
Ja hemmetin komeakin. Liian lyhyt vaan, mutta muuten nam!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:35"]
Turha tyyppi, ei osaa muuta kuin suhista ja pönkittää omaa egoaan vanhentuneella dominanssiteoriallaan.
[/quote]Tottakai koira laumaelaimena dominoivaa yksiloa tarvitsee! Kaikilla ei ole poodeleita! :)
Sehän on näytteilijä. Eikä oikeesti tiedä koirista mitään. Voi teitä sinisilmäisiä mussukoita :-)
Juu, tässä oikein hyvä esimerkki Cesarin "taidoista" lukea ja käsitellä koiraa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:51"]
Juu, tässä oikein hyvä esimerkki Cesarin "taidoista" lukea ja käsitellä koiraa. #
[/quote]Loistavasti hoiti homman!!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:51"]
Juu, tässä oikein hyvä esimerkki Cesarin "taidoista" lukea ja käsitellä koiraa. #
[/quote]Aivan tyypillinen ruoka-agressio.
Toimisikohan Cesarin opit myös naisiin? Naisethan ovat ÄÖ:ltään vain juuri ja juuri koiria parempia, ja tuollainen dominointi varmasti alitajuntaisesti vetoaa naiseen.
Joskus voi kaikesta huolimatta, vaikka olisi luonnostaankin taitava, käydä niin että ei ole huomannut jotain elettä tai koira ei näytä sitä - ja koira puree. Koira uskoo aina tekevänsä oikein. Koiran lukeminen, ennakointi ja itsevarma johtaminen tulevat ihmiseltä luonnostaan tai sitten pitää opetella. Koirien kanssa laumana kulkeminen vapaana on niin hienoa, että sen eteen kannattaa tehdä töitä. Onneksi itsekin löysin laumaideologian. Hyviä kirjoja Pentuneuvola, Koirankorjauskirja ja Koirien elekieli ja käyttäytyminen. www.pevikouluttajat.fi