Vierailija

Olen nyt reilu vuoden ajan toiminut yrittäjänä ja olen joutunut kyllä ihmettelemään ihmisten käytöstapoja.

Ihmiset ovat yhteydessä minuun koskien palveluita joita tarjoan. He kyselevät palveluista ja sitten kun kerron niistä, niin he eivät enää vastaakaan mitään. Tai sitten saattavat vastata tosi pitkän ajan päästä, että haluaisivatkin varata jotain ja kun pyydän tarkentavia tietoja, niin he eivät enää vastaakaan mitään. Olen aivan ihmeissäni siitä miten ihmiset varailevat palveluita tai lupaavat ilmoittaa ottavatko palvelua vastaan vaiko ei, mutta sitten heistä ei enää kuulukaan yhtään mitään.

Toki ymmärrän sen että joskus voi unohtaa vastata sähköpostiin, mutta tätä tapahtuu tosi paljon. En tiedä, minulle on ihan uutta että näinkin voi toimia.

Toinen on se, että jätetään laskut maksamatta. Tätäkin tapahtuu paljon! Ja todella olen pienyrittäjä, työllistän vain ja ainoastaan itseni, mutta tämä työ on kuitenkin se jolla elätän perheeni. Niin "hups" vaan jätetään laskuja maksamatta, ja ymmärrän senkin että joskus voi käydä niin, mutta kun ei edes pahoitella asiaa, kun joudun karhuamaan laskuja.

En itse ikinä kehtaisi toimia noin. Etenkin jos tiedän että pahimmassa tapauksessa yrittäjän lapset eivät saa ruokaa sen takia kun olen jättänyt laskun maksamatta tehdystä työstä.

• ylös 12
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Toisen ihmisen huomioiminen on unohdettu taito tänä päivänä. Lapsille ei enää opeteta sitä kotona. Miten voi opettaa kun eivät vanhemmatkaan osaa?

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin. Sen näkee nykylapsissa. Niitä ei käsketä, pidetä rajoja. Joko ei haluta, uskalleta, tai osata.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin. Sen näkee nykylapsissa. Niitä ei käsketä, pidetä rajoja. Joko ei haluta, uskalleta, tai osata.

Ja kuka kasvattikaan ne lapset, joiden pitäisi nyt osata toimia hyvinä esimerkkeinä omille lapsilleen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja kuka kasvattikaan ne lapset, joiden pitäisi nyt osata toimia hyvinä esimerkkeinä omille lapsilleen?

Niin missä kohtaan on menty pieleen? Olen itse jo lähemmäs 40v ja osaan mielestäni perus käytöstavat. Tuntuu että monilla nuoremmilla ne on sen sijaan hakusessa (toki vanhemmillakin voi olla, en sitä väitä!) , tai jotenkin ylipäänsä pidetään ihmisiäkin kertakäyttötavarana. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.