Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinor vai olantsapiini?

Vierailija
25.11.2021 |

Jos kahdesta pahasta pitää valita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyprexa

Vierailija
2/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä kuin kokeilemalla, mulle ei käynyt kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zyprexa

Miksi?

Vierailija
4/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zyprexa

Vaikuttava aine on olantsapiini.

Vierailija
6/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olantsapiini on sopinut minulle paremmin. Ketipinorista tuli voimakkaita lihanykäyksiä, kamalia rytmihäiriötä ja zombie olo seuraavan päivän. Olantsapiini taas väsyttää sekin hieman seuraavana aamuna, mutta se menee ohi nopeasti.

Vierailija
7/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olantsapiini on sopinut minulle paremmin. Ketipinorista tuli voimakkaita lihanykäyksiä, kamalia rytmihäiriötä ja zombie olo seuraavan päivän. Olantsapiini taas väsyttää sekin hieman seuraavana aamuna, mutta se menee ohi nopeasti.

Mihin aikaan otat olantsapiinin? Oliko väsymys pahempaa alussa?

Vierailija
8/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lääkkeenä olantsapiini. Lääke väsyttää ja paino nousi 15 kiloa kun kokoajan on nälkä.

Vierailija
9/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor

Vierailija
10/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen? Oletko kaksisuuntainen/epävakaa vai vaan uneton?

Miehellä olantsapiini toimi kuulemma hyvin aiemmin (siis silloinkun myös söi sitä säännöllisesti). Mieliala oli suht tasainen eikä tullut ylilyöntejä. Painoa nosti kuulemma 10-15 kiloa, oli aiemmin tosi slimmi ja hoikka, nyt kokoa L (koittaa tosin itse väittää että edelleen M).

Muistan itse että nukkui paljon lääkkeen aikana.

Mulla ketipinor vain 25sta puolikas unettomuuteen. Kyllä nukun hyvin ja pitkään, mutta olen myös päivällä väsynyt ja syön tolkuttomasti, vaikka lekuri väittää, että noin pienellä annoksella ei voi olla haittavaikutuksia. Pahentaa myös mun dissosiaatio-oireilua ja sydän muljahtelee ja syke on korkea.

Mies söi joskus annoksella 600 (on siis epävakaa) eikä kuulemma muista ajasta juuri mitään, eikä suostuisi enää syömään edes tuota 25sta.

Myös kaverini söi joskus isommalla annostuksella eikä hänkään enää ikinä alkaisi syömään.

Vierailija
11/11 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarkoitukseen? Oletko kaksisuuntainen/epävakaa vai vaan uneton?

Miehellä olantsapiini toimi kuulemma hyvin aiemmin (siis silloinkun myös söi sitä säännöllisesti). Mieliala oli suht tasainen eikä tullut ylilyöntejä. Painoa nosti kuulemma 10-15 kiloa, oli aiemmin tosi slimmi ja hoikka, nyt kokoa L (koittaa tosin itse väittää että edelleen M).

Muistan itse että nukkui paljon lääkkeen aikana.

Mulla ketipinor vain 25sta puolikas unettomuuteen. Kyllä nukun hyvin ja pitkään, mutta olen myös päivällä väsynyt ja syön tolkuttomasti, vaikka lekuri väittää, että noin pienellä annoksella ei voi olla haittavaikutuksia. Pahentaa myös mun dissosiaatio-oireilua ja sydän muljahtelee ja syke on korkea.

Mies söi joskus annoksella 600 (on siis epävakaa) eikä kuulemma muista ajasta juuri mitään, eikä suostuisi enää syömään edes tuota 25sta.

Myös kaverini söi joskus isommalla annostuksella eikä hänkään enää ikinä alkaisi syömään.

Vain uneton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä