Pitkähihaisen päälle toppi-villitys
Mikä oli se "muotivillitys" kun kaikki laittoi jonkun tiukan trikoopaidan päälle narutopin tai vastaavan..? Tuli jostain mieleen että mun yläaste aikana, 2001-2004, tosi monet tytöt pukeutui noin. Itse en (muistaakseni) koskaan innostunut tuosta villityksestä. Oliko se joku todellinen suuri aalto muotimaailmassa vai vaan meidän pienen kyläkoulun oma cool juttu? :D Tosi syvällisiä mietteitä tähän aikaan illasta, mut jos joku haluis kans muistella...
Kommentit (22)
Muistan tän. Itse en ollut niin cool että olisin käyttänyt toppia vaan tyydyin pitkähihainen+t-paita yhdistelmään. :D
Hämärä muistikuva mutta en kyllä muista yhtään että minä vuonna... Muistaisin että 90-luvulla jo mutta taidan muistaa väärin..
Heh, oli tämä "muoti-ilmiö" muuallakin. ;D Meidän koulussa aikoinaan oli tämä tyyli IN.
Tai sitten ollaan samasta tuppukylästä! :D No mut voihan se olla että se oli kovaa huutoa joka puolella.. Itellä oli sillon micmacin housut ja huppari. :D Ja sit aina joku h&m:n meleerattu neule.
Ap
Oli se ainakin täällä pohjoisessa muotia just joskus 2000.
Joo, muistan. Meilläpäin oli myös t-paita tiukan pitkähihaisen päällä. Ainakin itselläni oli se idea että jos oli kylmä ilma niin pystyi silti esittelemään sitä kivaa t-paitaa.
Mä oon yhdessä luokkakuvassa pukeutunut noin... Nolous :D
mä pidän toppi+pitkähihainen yhdistelmää vieläkin! :D häh mitä vikaa...
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:24"]
Mikä oli se "muotivillitys" kun kaikki laittoi jonkun tiukan trikoopaidan päälle narutopin tai vastaavan..? Tuli jostain mieleen että mun yläaste aikana, 2001-2004, tosi monet tytöt pukeutui noin. Itse en (muistaakseni) koskaan innostunut tuosta villityksestä. Oliko se joku todellinen suuri aalto muotimaailmassa vai vaan meidän pienen kyläkoulun oma cool juttu? :D Tosi syvällisiä mietteitä tähän aikaan illasta, mut jos joku haluis kans muistella...
[/quote]
Slipoverin eli pujoliivin uusi tuleminen ;)
Mä muistan tällästäki et just yläasteaikoina jengillä oli kauluspaitaa ja sen päällä sellast normaalia spagettiolkaintoppia :D:D:D:D:D oon vm 88
Mä pidän kans pitkähihanen + t-paita sen päällä yhdistelmää. Ai että oon jämähtänyt menneeseen muotiin.
Yks mun reilu kolmekymppinen työkaveri kans pitää tollee vieläkii. Pikkusen vois päivittää pukeutumistaan, eikä jäädä nuoruuteen. Itsekin oon kolmekymppinen, enkä kovin muodikas, mutta jossain sentään raja :D
16 vielä tarkentaa, että tarkoitin siis pitkähihainen + toppi -yhdistelmää. T-paita ei oo niin nolo minusta :)
Pahempaakin kerrospukeutumista on nähty: 1980-luvun alussa eräällä yhdysvaltalaisella vaihto-oppilaalla oli college-housujen päälle vedetyt satiinisortsit. En muista, matkiko kukaan.
Yhtä typerää kuin pistää legginsit farkkuhameen alle.
En muista nähneeni pitkis+toppi -yhdistelmää. Pitkistä ja t-paitaa kyllä pidettiin ja pidän sillon tällön vieläkin. Ihan juuri sen takia, että t-paidan kiva kuva näkyy :)
-89
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:23"]mä pidän toppi+pitkähihainen yhdistelmää vieläkin! :D häh mitä vikaa...
[/quote]
Oikeasti? :D. Siis että se toppi on sen pitkähihaisen päällä? Mutta sehän on ihan hassua :)
T. Ei AP, mutta taidan olla saman ikäinen ja kyllä se meillä päinkin oli joskus muotia...
Up