Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa ulkonäköjuttuja, jotka saavat näyttämään homssuiselta.

Vierailija
25.11.2021 |

Mielellään vielä sellaisia, jotka eivät ole ehkä itsestäänselvyyksiä kuten ryppyiset vaatteet ja harakanpesähiukset jne.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet vain ulos ja katselet suomalaisia.

Kyllä. Suomalaiset erottaa ulkomailla jo kaukaa.

Itselleni kävi mieheni kanssa ulkomaan reissulla niin, että satuttiin samaan hissiin toisen suomalaisparin kanssa. Parin kundi alkoi arvuuttelemaan tyttöystävältään, että mistä maasta mahdamme olla kotoisin. Hän ei selvästikään tajunnut, että ymmärrämme kaiken mitä puhuu. Olisi pitänyt hissimatkan jälkeen kysyä, mitä maata lopulta veikkasi.

Ei kaikilla suomalaisilla ole vyölaukkua ja Crocseja reissussa :D

Tämä oli NIIN arvattavissa, että joku tulee öyhöttämään, kuinka hän ja kumppaninsa ovat niin kansainvälisiä maailmankansalaisia. Eivät ollenkaan suomalaisen näköisiä. 😂

Ei se mitään öyhöttämistä ole eikä itsensä nostamista maailman kansalaiseksi. Mua ja exää luultiin ruotsalaisiksi risteilyllä. Laivan työntekijät alkoivat aina ensimmäiseksi puhumaan meille ruotsia. Vaihtoivat kielen sitten hämmästyneen näköisinä suomeen, kun emme vastanneet ruotsiksi.

Kyllähän tätä sattuu tyylikkäille suomalaisille.

Kyllä vain. Helsinki-Vantaan turvatarkastuksessa minun kohdallani vaihtui kieli englantiin, vaikka leijonapassini näkyi selvästi laatikossa. Edellä ja takana tulijoille puhui suomea. 😄

Ajatella. Kyllä sinä olet nyt niin paljon paremman näköinen ja siistimpi kuin me muut. Niin ja kansainvälinenkin vielä. Siis ainakin omasta mielestäsi.

Minua on luultu ruotsalaiseksi ja eri kertana lentokoneessa sitten en tiedä minkä maalaiseksi, mutta englanniksi alkoivat minulle puhumaan, vaikka Finnair oli kyseessä. Omasta mielestäni en poikennut kanssa matkustajista mitenkään. Tällainen persjalkainen tanttara olen.

Olen töissä lentokentällä ja joskus aivot ovat vaan niin solmussa että tulee tervehdittyä ihmisiä vahingossa väärällä kielellä. Ei liity mitenkään ulkonäköön. Jonossa voisi olla seuraavana vaikka oma isäni ja silti tulisi tervehdittyä englanniksi, jos on juuri palvellut edelliset 10 asiakasta englanniksi.

Vierailija
142/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitty farkut, sukat jotka eivät peitä nilkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ehdottomasti pahin homssuisuuden aiheuttaja on huono kehonhallinta ja lösähtänyt ryhti. Se on ihan sama kuinka nätisti tukka tai meikki on tai onko vaatteet laadukkaat, siistit ja rypyttömät kun olemus on kuin pystyyn nostetulla perunasäkillä.

Eikä ylipaino tuota comboa ainakaan paranna vaikka homssuiselta se huonoryhtinen hoikkakin näyttää.

Vierailija
144/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini: hiukset aamun jäljiltä, huulipunaa hampaissa, suupielessä ruuanmuru, vaatteet jotenkin "vinossa" eli istuvat huonosti, sukat makkaralla. Aivan ihana ihminen, mutta käytökseltäänkin hössö.

Vierailija
145/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti istuvat farkut. Ja toki myös muut vaatteet ja housut, mutta farkkujen yleensä kuuluisi olla vartalonmyötäiset ja niiden huono istuvuus näkyy selvästi.

Suttuinen tai kasvoille ja tilanteeseen epäsopiva meikki, kovin vahva/tumma meikki muualla kuin juhlissa näyttää yleensä suttuiselta.

Huonolaatuinen laukku, joko vähän jo varisevaa keinonahkaa oleva tai joku ruma muovikankainen mainoskassi. Melkein parempi ottaa vaan (siisti, ei mainos) kangaskassi, se näyttää harkitulle valinnalle.

Kääk, oon laihtunut ja mun kaikki farkut on epäistuvia. Ja niitä on paljon..

Vierailija
146/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaverini: hiukset aamun jäljiltä, huulipunaa hampaissa, suupielessä ruuanmuru, vaatteet jotenkin "vinossa" eli istuvat huonosti, sukat makkaralla. Aivan ihana ihminen, mutta käytökseltäänkin hössö.

Jotkut on vaan semmoisia, kömpelömpiä ja vähän homssuja aina. Eikä se katso koulutus- ja tulotasoakaan. Yleensä nämä ihmiset on kyllä rentoja ja mukavia, leppoisia myös muilla elämän alueilla :)

Vierailija
147/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ehdottomasti pahin homssuisuuden aiheuttaja on huono kehonhallinta ja lösähtänyt ryhti. Se on ihan sama kuinka nätisti tukka tai meikki on tai onko vaatteet laadukkaat, siistit ja rypyttömät kun olemus on kuin pystyyn nostetulla perunasäkillä.

Eikä ylipaino tuota comboa ainakaan paranna vaikka homssuiselta se huonoryhtinen hoikkakin näyttää.

Voit olla sitä mieltä mitä haluat, mutta en itse osaa ajatella noin sillä ympärilläni on reumaa sairastavia ihmisiä eivätkä he voi huonolle ryhdilleen ihan hirveästi. Kyllä kumaraselkäinenkin voi olla tyylikäs.

Vierailija
148/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailakan siniset, punaiset, mustat spraymaalipullolla värjätyn näköiset hiukset tekevät tatuointien kanssa täydellisen vaikutelman. Josko lisäisin vielä nenärenkaan tähän kirsikaksi kakun päälle. 

Vierailija
149/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamattomat jalat ja pitkät kynnet varpaissa.

Vierailija
150/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun äiti, noin 40 v , pukeutuu samoin kuin tyttärensä tai kuten itse pukeutui teininä.

Mulle on kauhistus myös ne koirakuvioiset paksut fleecetakit. Voisin pitää sellaista jossain metsämökillä, mutta että kaupungilla. Nonono.

Mikä ihme on koirakuvioinen paksu fleecetakki? Saisinko kuvan.

Vierailija
151/154 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet vain ulos ja katselet suomalaisia.

Kyllä. Suomalaiset erottaa ulkomailla jo kaukaa.

Itselleni kävi mieheni kanssa ulkomaan reissulla niin, että satuttiin samaan hissiin toisen suomalaisparin kanssa. Parin kundi alkoi arvuuttelemaan tyttöystävältään, että mistä maasta mahdamme olla kotoisin. Hän ei selvästikään tajunnut, että ymmärrämme kaiken mitä puhuu. Olisi pitänyt hissimatkan jälkeen kysyä, mitä maata lopulta veikkasi.

Ei kaikilla suomalaisilla ole vyölaukkua ja Crocseja reissussa :D

Tämä oli NIIN arvattavissa, että joku tulee öyhöttämään, kuinka hän ja kumppaninsa ovat niin kansainvälisiä maailmankansalaisia. Eivät ollenkaan suomalaisen näköisiä. 😂

Ei se mitään öyhöttämistä ole eikä itsensä nostamista maailman kansalaiseksi. Mua ja exää luultiin ruotsalaisiksi risteilyllä. Laivan työntekijät alkoivat aina ensimmäiseksi puhumaan meille ruotsia. Vaihtoivat kielen sitten hämmästyneen näköisinä suomeen, kun emme vastanneet ruotsiksi.

Kyllähän tätä sattuu tyylikkäille suomalaisille.

Kyllä vain. Helsinki-Vantaan turvatarkastuksessa minun kohdallani vaihtui kieli englantiin, vaikka leijonapassini näkyi selvästi laatikossa. Edellä ja takana tulijoille puhui suomea. 😄

turvatarkastajatkin näkivät heti päällepäin wannabee-amerikkalaisen huonon itsetunnon ja käyttivät tilaisuutta hyväkseen vedättääkseen sinua

- eri

- eri

Vierailija
152/154 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun äiti, noin 40 v , pukeutuu samoin kuin tyttärensä tai kuten itse pukeutui teininä.

Mulle on kauhistus myös ne koirakuvioiset paksut fleecetakit. Voisin pitää sellaista jossain metsämökillä, mutta että kaupungilla. Nonono.

Mulla ei ole oikeutta kuviin, mutta googlasin husky fleece jacket. Ja itseasiassa ne tarkoittamani ovatkin susikuvioisia. Joten googlaa wolf fleece jacket. Sellainen ylisuuri, savunhajuinen fleece ja talvicrocksit ylle ja rööki suupieleen niin meillä on hompsuisuusen olemus vangottuna.

Ja Vicky Pollard on hopealla.

Vierailija
153/154 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole oikeutta kuviin, mutta googlasin husky fleece jacket. Ja itseasiassa ne tarkoittamani ovatkin susikuvioisia. Joten googlaa wolf fleece jacket. Sellainen ylisuuri, savunhajuinen fleece ja talvicrocksit ylle ja rööki suupieleen niin meillä on hompsuisuusen olemus vangottuna.

Ja Vicky Pollard on hopealla.

Jahas, taas näitä kuva/kuvio villityksiä, tuntuu tulevan noin 10 vuoden välein. Viimeksi olivat kaiken maailman pahiskallot ja muerte naamat, nyt on airbrush sudet : p 

Vierailija
154/154 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartioille varissut hilse tekee hyvinkin pukeutuneesta homssuisen näköisen. Näitä joutuu kassajonoissa joskus katselemaan.