Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Lassie-haalarit tarpeeksi hyvät talvihaalareiksi?

Vierailija
11.09.2006 |

pitävätkö ne vettä/kosteutta/kylmää, kestävätkö ne, onko niitä eri laatuja? Oletko ollut tyytyväinen Lassie-haalariin?

Vai pitääkö ostaa Reimatecit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää lassieta. Reima ja Jonathan sopivat meille paremmin koska pitävät kosteutta paremmin.

Vierailija
2/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tyttäreni viime talvena 1,5v.) tai jos sellainen keli oli,niin meillä oli valmiiksi kurahousut siinä päällä.

Olin ihan tyytyväinen siihen pukuun, mutta silti mietin että seuraavaksi haluan reiman puvun koska ne ei ole hirvittävän paksuja,kun taas tämä meidän Lassien puku on hyvin paksu(tosin siinä oli reippaasti kasvuvaraakin lisäksi). Kyllä ainakin tämä alkutalvi menee vielä sillä samalla Lassien puvulla,mutta ehkä toivotaan joulupukin tuovan reimatecin,kuka tietää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin ovat toimineet. En tiedä tosiaan, missä lätäköissä jotkut ipanoitaan istuttavat, koska ikinä ei tullut kosteus puvusta läpi. Pesuohjeita noudatellen ovat pysyneet hyvin kuosissaankin.

Vierailija
4/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän lapsi istui aivan oikeasti lätäkössä pitkiäkin aikoja, eikä tullut kosteutta läpi. Lisäksi oli todella lämmin, ei tarvinnut välivaatteita miljoona kappaletta, normaali pakkasilmalla ei laitettu ollenkaan.

Lisäksi meillä käytössä olleessa mallissa oli tosi hyvät heijastimet, ei tarvinnut niitäkään erikseen laittaa minnekään killumaan.

Vierailija
5/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nimittäin talvialesta liian suuret reimatecit, ja nyt en millään raaskinut ostaa uusia pienempiä tilalle, vaan ostin kirppikseltä hyväkuntoiset 10 e lassiet. Toivottavasti niillä pärjätään ainakin alkuun, ennekuin taas talvialet alkavat. Kiitos vastanneille, luen kyllä mielelläni lisääkin käyttökokemuksista. ap

Vierailija
6/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kosteussuojapukuja harvoin. Yleensä vaan pyyhkäsen pahimmat pois.

Olen siis ollut tyytyväinen reimaan ja jonathaniin. Lassie meni meillä pyllystä läpi mitä noi toiset merkit ei ole tehnyt.

Emme käytä kurahousuja koskaan ja siksi lassie ei sovi meille. Toki on varmasti lämmin. Reima aika kylmä eli käytämme vähän lämpimimmillä keleillä, jonathan laitetaan kun pakkanen kova.

Kysymys " tarpeeksi hyvä" on vaikea..Mikä on tarpeeksi hyvä ja mikä ei. Siksi vastasin et meille lassie ei ole tarpeeksi hyvä koska haluan lapsen pysyvän kuivana säällä kuin säällä.

Lassien ostin vielä ihan kokeilupuvuksi, oli kakkospukuna. Oli supratec ja lassietec ominaisuudet meidän puvussa. Viimeinen lassie oli kuitenkin meille.

Vierailija
7/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät on olleet, lämpimät ja pitävät mun mielestä hyvin kosteutta, tosin, ei täällä pohjois-suomessa talvella ole mitenkään erityisen märkää, joten... Hintaa oli 60 euroa, mikä on mun mielestä aika paljon, tosin onhan niitä kalliimpiakin... muuten paljon reimat maksaa ja saako niitä joulun jälkeen alesta yleensä?

Vierailija
8/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ja lämmin puku on. Aivan rahan tuhlausta ostaa joku 145 e maksava puku, joka menee yhden talven.

Vierailija
9/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun esikoiselle ja nyt kuopukselle. Hyvä laatuisia, kohtuu hinnalla.

Anoppi osti yks talvi reiman puvun. Ja mä en tykännyt puvusta.

Vierailija
10/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee toisenkin talven. Talvella harvemmin vesirapakoita on. Räntäkelin kesti hienosti. Olen ollut tyytyväinen.

Nyt on tyttärelle Suprafil. Kassotaan miten se kestää.

Vierailija
11/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lassieissa on paljon kivemmat värit ja kuosit!

Vierailija
12/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kun minä ostin reimatecin ja mummo lassien:) ja kummatkin olivat hyviä!Ei niin mitään eroa käytössä,Lassie on ehkä lämpimämpi koska on paksumpi materiaaliltaan mielestäni. Reimatecissä taas oli kivempi kuosi mutta se nyt ei ole merkitsevää, ainakaan minulle. Ensi talveksi on kumpikin ostettu myös.

Monesti Reimateciä varmaan suitsutetaan jo senkin takia että harmittaisihan se myöntää että 130 euron haalari on yhtä hyvä kuin puolet halvempi :)