Sanokaapa miehet ihan rehellisesti onki teillä tyydyttävä parisuhse
Itse lähestyn tässä keski-ikää ja alkaa iskeä jo pieni masennus siitä, ettei ole olemassa mitään sateenkaaren päätä, että jos vielä tämän asian teen niin ehkä sitten saan joskus tarpeeksi seksiä.
Haaveena olisi ihan tavallinen arkinen seksi pari kertaa viikossa. Ei mitään pimeässä peiton alla vaan tilanteen mukaan joko pitkän kaavan kautta tai sitten vaikka nopeasti ja kiihkeästi. Ja tietty olisin tekemään melkolailla mitä vaan, että puoliso nauttii eli oma nautinto ei menisi edelle.
Käytännössä tämä on ollut kaikissa parisuhteissani ihan utopiaa alkuhuuman jälkeen. Yleensä typistynyt siihen, että seksiä on tiheimmilläänkin parin viikon välein ja sitten itae puuhastellessa ei naisen kasvoilta välity minkäänlaista kiinnostusta asiaan, paitsi ehkä orgasmin hetkellä. Tuntuu, ikään kuin osa naisista oikein yrittäisi pitää yllä mielikuvaa, että ovat itse täysin epäseksuaalisia ja että oma puoliso on haluineen kuvottava pervo.
Kommentit (46)
Pieni kulkija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällähetkellä ei. Seksielämä täysin kuollut.
Homma toimii muuten todella hyvin.Taidan aloittaa maksullisen rakkauden palvelujen käytön
Millainen on todella hyvä parisuhde, jossa seksielämä on täysin kuollut? Eli tahtovatko jotkut miehet jotenkin tällaista madonna - vaimoa, ehkä pelätessään, ettei itsellä tositilanteessa pelitä?
Mutta voihan arki rullata hyvin, eikä suhteessa ole muutenkaan kitkaa. Vain seksi puuttuu.
Ja montako täydellistä parisuhdetta on olemassa ?
On kyllä toisella kierroksella. Minulla pienet lapset vuoroviikoin ja vaimolla teini koko ajan, niin ei oikein aikaa vain meinaa löytyä. Eli kaikki pidemmät sessiot suhteen alkuajoilta ovat nyt yhdessä asuessa melko hankalia. Mutta pitää vain tarttua hetkeen. Ja hotellireissuja harrastetaan, joilla sitten pannaan varastoon.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä toisella kierroksella. Minulla pienet lapset vuoroviikoin ja vaimolla teini koko ajan, niin ei oikein aikaa vain meinaa löytyä. Eli kaikki pidemmät sessiot suhteen alkuajoilta ovat nyt yhdessä asuessa melko hankalia. Mutta pitää vain tarttua hetkeen. Ja hotellireissuja harrastetaan, joilla sitten pannaan varastoon.
Miten noi lapset nyt mitenkään vaikuttaa seksin harrastamiseen. Pelkkiä tekosyitä. Laskin, että siitä kuin ensimmäinen syntyi ja viimeinen oli vielä kotona, meni 40 vuotta aikaa, eli kotona oli joko pieniä lapsia tai teinejä tai molempia. Silloin kun ne oli pieniä, naitiin usein olohuoneessa ja kun teinejä, niin omassa makuuhuoneessa säännöllisesti useampi kerta joka viikko. Ihan on itsestä kiinni, eikä lapsista. On naitu aina, ennen raskautta, raskauden aikana, raskauden jälkeen, oli lapsia enemmän tai vähemmän. Eivät ole meidän seksielämään vaikuttaneet muuten kuin positiivisesti.
Olimme lähellä avioeroa sen jälkeen kun lapset muuttivat kotoa omilleen. Seksi oli juurikin tuota kerran viikossa peiton alla. Eräänä päivänä nostin kissan pöydälle ja keskustelimme yhdessäolon mielekkyydestä. Tulimme lopputulokseen, että rakastamme toisiamme mutta läheisyys ja seksi on hukassa. Muutamia keskusteluja käytiin ja molemmat kertoi avoimesti haluistaan. Päätimme kokeilla parinvaihtoa ja ryhmäseksiä. Vau, mikä seksipeto vaimosta löytyi. Oma seksielämämme sai valtavan buustin jo pelkistä puheista asian tiimoilta. Nyt käymme erilaisissa seksibileissä ja tapaamme muita samanhenkisiä pareja aina silloin tällöin. Seksiä on nyt muutaman kerran viikossa, ihan vaan kahdestaan. Milloin missäkin tilanteessa. Keskustelu kannattaa.
Te, jotka elätte tuollaisessa parisuhteessa, ette kai juurikaan arvosta itseänne. Minä ainakin häipyisin. Turhaa tuhlata elämäänsä ja odottaa, että jotain muutosta joskus tulisi. En vaan ymmärrä teitä.
Millainen on todella hyvä parisuhde, jossa seksielämä on täysin kuollut? Eli tahtovatko jotkut miehet jotenkin tällaista madonna - vaimoa, ehkä pelätessään, ettei itsellä tositilanteessa pelitä?