Sanokaapa miehet ihan rehellisesti onki teillä tyydyttävä parisuhse
Itse lähestyn tässä keski-ikää ja alkaa iskeä jo pieni masennus siitä, ettei ole olemassa mitään sateenkaaren päätä, että jos vielä tämän asian teen niin ehkä sitten saan joskus tarpeeksi seksiä.
Haaveena olisi ihan tavallinen arkinen seksi pari kertaa viikossa. Ei mitään pimeässä peiton alla vaan tilanteen mukaan joko pitkän kaavan kautta tai sitten vaikka nopeasti ja kiihkeästi. Ja tietty olisin tekemään melkolailla mitä vaan, että puoliso nauttii eli oma nautinto ei menisi edelle.
Käytännössä tämä on ollut kaikissa parisuhteissani ihan utopiaa alkuhuuman jälkeen. Yleensä typistynyt siihen, että seksiä on tiheimmilläänkin parin viikon välein ja sitten itae puuhastellessa ei naisen kasvoilta välity minkäänlaista kiinnostusta asiaan, paitsi ehkä orgasmin hetkellä. Tuntuu, ikään kuin osa naisista oikein yrittäisi pitää yllä mielikuvaa, että ovat itse täysin epäseksuaalisia ja että oma puoliso on haluineen kuvottava pervo.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ongelmat johtuvat siitä, että ovat väärien ihmisten kanssa suhteissa.
Jos tuntuu siltä, että pitää hakea seksiä muualta ja puoliso on joku akka niin mitä pirua te edes teette yhdessä? Jos seksi on se syy miksi olette yhdessä niin olisi syytä miettiä oletko oikean henkilön kanssa?Parisuhde on sitä, että haluat jakaa elämäsi tuon henkilön kanssa, haluat kokea asiat ja keskustelut sen ihmisen kanssa. Sinulla on turvallinen ja hyvä olo kyseisen henkilön kanssa.
Ehkä se seksin määrä olisi parempi jos parisuhde perustuu johonkin muuhunkin kuin seksiin. Se kumppanikin varmaan innostuu asiasta enemmän kun yhteistä on muutenkin kuin seksi.
Oma puolisoni on ihana ja paras mahdollinen kumppani. Rakastan häntä ja haluan häntä, mutta hän ei yksinkertaisesti halua seksiä kanssani vaikka kuulemma rakastaakin. Vielä hetki sitten meillä oli vaihe, jossa hän haukkui minua yhtenään, sanoi mm. etten kelpaisi kellekään ja että olen ruma, lihava ja outo kaikkien mielestä. Tätä kesti aikalailla vuoden ja tuskin minussa on piirrettä tai ruumiinosaa, joka ei olisi kuullut kunniaansa. Lopetti haukkumisen vasta sitten, kun kerroin soittaneeni miesten hätäpuhelimeen siksi, että minulla on huono olla ja elämänhalu nolla. Edelleenkin olen kuulemma ällöttävä, mutta haukkumista on aiempaa vähemmän, joten tulen taas jotenkin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu siltä, että pitää hakea seksiä muualta ja puoliso on joku akka niin mitä pirua te edes teette yhdessä? Jos seksi on se syy miksi olette yhdessä niin olisi syytä miettiä oletko oikean henkilön kanssa?Parisuhde on sitä, että haluat jakaa elämäsi tuon henkilön kanssa, haluat kokea asiat ja keskustelut sen ihmisen kanssa. Sinulla on turvallinen ja hyvä olo kyseisen henkilön kanssa.
Ehkä se seksin määrä olisi parempi jos parisuhde perustuu johonkin muuhunkin kuin seksiin. Se kumppanikin varmaan innostuu asiasta enemmän kun yhteistä on muutenkin kuin seksi.
Oma puolisoni on ihana ja paras mahdollinen kumppani. Rakastan häntä ja haluan häntä, mutta hän ei yksinkertaisesti halua seksiä kanssani vaikka kuulemma rakastaakin. Vielä hetki sitten meillä oli vaihe, jossa hän haukkui minua yhtenään, sanoi mm. etten kelpaisi kellekään ja että olen ruma, lihava ja outo kaikkien mielestä. Tätä kesti aikalailla vuoden ja tuskin minussa on piirrettä tai ruumiinosaa, joka ei olisi kuullut kunniaansa. Lopetti haukkumisen vasta sitten, kun kerroin soittaneeni miesten hätäpuhelimeen siksi, että minulla on huono olla ja elämänhalu nolla. Edelleenkin olen kuulemma ällöttävä, mutta haukkumista on aiempaa vähemmän, joten tulen taas jotenkin toimeen.
Jaksat vielä rakastaa vaimoasi, vaikkei hän rakasta sinua. Kenenkään tarvitse sietää tuollaista haukkimista. Mutta olisi varmaan pitänyt puhaltaa poikki ja ilmoittaa vaimolle, että ettet jää kuuntelemaan tuollaista. Silloin hänen olisi pitänyt tehdä valinta haukkumisen ja sinun pysymisen välillä. Itse olisi kävellyt ulos seksittömästä suhteesta, saati että nyt olisin ottanut vastaan haukkumisia. Mutta ihan saman olisi tehnyt vaimoni, jos itse olisi ollut haluton osapuoli ja vielä purkanut pahaa oloani haukkumalla, kuten sinun vaimosi teki. Kissa pöydälle ja peli poikki heti, niin herättää molemmat miettimään tulevaisuuttaan. Asioihin pitää parisuhteessa puuttua heti kun ne ilmenee, eikä jäädä vain ihmettelemään. Näin meillä on tehty aina, eikä siten ole päässyt syntymään mitään epätietoisuutta toisen haluista tai toiveista.
Ei...vaimon ehdoilla ja haluilla mennään ja se ei ole tarpeeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Tämä on kolmas "pitkä" (yli vuoden) parisuhteeni, sitten on niitä lyhyempiä. Kyllä sitä seksiä aikaisemmissakin suhteissa oli, mutta tuntui, että sitä piti vähän kuin ruinata ja suostutella, ja lopputulos oli aina kesninkertainen. Tämä erityisesti siis sen ensimmäisen vuoden alkuhuuman jälkeen.
Tässä nykyisessä homma vain toimii. Vaimo on itseasiassa sanonut, että hänellekin seksi oli ennen enemmänkin velvollisuus joka sitten toisinaan saattoi muuttua ihan miellyttäväksikin, mutta meillä vain jotenkin osuu kemiat ja mieltymykset tosi hyvin yhteen. Ei kuulemma aikaisemminkaan huonoja kumppaneita ole ollut, mutta jotakin sellaista siitä on puuttunut, joka saisi ne halut syttymään ilman pitkällistä viettelyä ja lämmittelyä. Itselleni taas se, että toinen selvästi HALUAA seksiä ja USEIN tuo siihen niin paljon lisämaustetta, että ei voi edes verrata aikaisempiin kokemuksiin. Nyt sen vasta tajuaa, miten paljon se aina tunnelmaa latisti, että oli sellainen fiilis kuin toinen nyt velvollisuuden tunteesta tekisi palveluksen josta minun pitäisi olla erityisen kiitollinen ja pistää siksi parastani.
Pääsisipä edes kerran elämässä kokemaan tuon. Panostaa olen kyllä yrittänyt, huolehdin aina, että kumppani saa tyydytyksen. Pidän myös huolta hygieniasta, pukeudun siististi, huomioin (kukkien tuominen on meillä arkea) ja kuuntelen puolisoani. Mutta aina on tuo sama tunne, että "saa säälistä". Minun on vaikea käsittää miten voi olla niin vastenmielistä, ikään kuin olisin joku laitapuolen kulkija tai rasvainen setämies.
Toimiiko puheyhteys? Vaikutat tosi fiksulta ja hyvältä kumppanilta niin surullista kuulla että koet jääväsi ilman yhteyttä seksissä. Se on kuitenkin se mikä oikeasti tyydyttää molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kumppani? Ei tuo nyt siltä kuulosta. Miesten hätäpuhelin hittolainen! Kerää miesenergiasi ja mieti onko tuollainen oikeaa miehen elämää ennenkuin kumppanisi lyttää itsetuntosi rippeetkin. Ei tuo ole rakkautta. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vttua mä just luin?
Ihana nainen... Rakastat ja haluat? Huhhuh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vttua mä just luin?
Ihana nainen... Rakastat ja haluat? Huhhuh..
Mitä vaihtoehtoja miehenä on? Beggars can't be choosers.
Täysin sama tilanne kuin Ap llä.
Eli en ole vuodessa ei ole montaa päivää kun tuntuu saaneelta.
Eikä asiaa helpota kun vaimoni on kaunis ja seksikäs. Itsekin liikuntaa harrastavana ei liikakiloja ole päässyt tulemaan vaikka ikää plus 50.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo.
Eukko on usein sanonu et exällä oli isompi kalu.
Mulla 15cm
Onnea sulle, autuaat ovat yksinkertaiset ja tyhmät ihmiset.
No ei todellakaan ole seksin saralla tyydyttävä suhde, no ei enää oikeastaan millään saralla.
Eka kolme v oli seksiä monta kertaa viikossa ja myös vaimo teki aloitteita. Sitten kävi eräs ulkopuolinen hämmentämässä ja vaimo kävi vieraissa. Puhuttiin asia halki, annoin anteeksi eli jatkettiin yhdessä. Mutta tuon kerran jälkeen alkoi olla seksiä kerran pari kuukaudessa. Sitten kun tuli lasten tekoaika niin hups, seksiä oli 4-5krt/ viikko..
Lasten syntymien jälkeen taas palauduttiin nopeasti 1krt/2kk.
Nyt olen ollut seksittömässä suhteessa 7v 4kk. Viime keväällä katselin jo asuntoa ja tulostin eropaperit. Vaimo taisi havahtua että menettää kotityötekijän ja kuskin koska halusi puhua. Puhuttiin eräs viikonloppu asiasta, päätettiin vielä yrittää. Sain lupauksia että hänkin tekee aloitteen, antaa myös suuseksiä. Edellinen suuseksi häneltä varmaan 16 v sitten. No seuraavana viikonloppuna sain sormettaa hänelle orgasmin, itse jäin ilman kuten niiiiin usein. Siinä sitten taas muna pystyssä ihmettelemään kun vaimo kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan.
Minä hoidan kodin oman työni ohessa, eli hän ei väsy edes niistä. Minä olen meistä se joka pystyy puhumaan aroistakin asioista, hän ei ala puhumaan...
Huolehdin itsestäni, hygieniasta yms.
Ai niin kesällä mökillä kysyin syytä miksi ollaan tässä tilanteessa että seksi jäi siihen yhteen sormetukseen, niin kuulema seksi on huonoa kanssani. Sanoo nainen joka ei tee aloitetta, saa orgasmin aina, joko suuseksissä tai sormettamalla. Ei ole suostunut kuin yhteen asentoon, viimeisen 22 vuoden ajan, eli lähäriin..
En vain enää viitsi edes yrittää mitään. Katselen tämän vuoden loppuun ja tammikuussa alan etsimään asuntoa itselleni ja kuopukselle. Hän ei halua jäädä äitinsä luo asumaan, ottavat yhteen jatkuvasti..
Ompa surkea kertomus. en ihmettele jos lähdet. Useinhan tuo on just toisinpäin, nainen ei saa ja mies käy vieraissa. Voi voi. Mutta aina voi ja kannattaa korjata. Meille kävi hyvin! Nyt seksiä jokapäivä, ja kaikki ok suuunnilleen niin hyvin kun vaan voi.
Welku kirjoitti:
No ei todellakaan ole seksin saralla tyydyttävä suhde, no ei enää oikeastaan millään saralla.
Eka kolme v oli seksiä monta kertaa viikossa ja myös vaimo teki aloitteita. Sitten kävi eräs ulkopuolinen hämmentämässä ja vaimo kävi vieraissa. Puhuttiin asia halki, annoin anteeksi eli jatkettiin yhdessä. Mutta tuon kerran jälkeen alkoi olla seksiä kerran pari kuukaudessa. Sitten kun tuli lasten tekoaika niin hups, seksiä oli 4-5krt/ viikko..
Lasten syntymien jälkeen taas palauduttiin nopeasti 1krt/2kk.
Nyt olen ollut seksittömässä suhteessa 7v 4kk. Viime keväällä katselin jo asuntoa ja tulostin eropaperit. Vaimo taisi havahtua että menettää kotityötekijän ja kuskin koska halusi puhua. Puhuttiin eräs viikonloppu asiasta, päätettiin vielä yrittää. Sain lupauksia että hänkin tekee aloitteen, antaa myös suuseksiä. Edellinen suuseksi häneltä varmaan 16 v sitten. No seuraavana viikonloppuna sain sormettaa hänelle orgasmin, itse jäin ilman kuten niiiiin usein. Siinä sitten taas muna pystyssä ihmettelemään kun vaimo kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan.
Minä hoidan kodin oman työni ohessa, eli hän ei väsy edes niistä. Minä olen meistä se joka pystyy puhumaan aroistakin asioista, hän ei ala puhumaan...
Huolehdin itsestäni, hygieniasta yms.
Ai niin kesällä mökillä kysyin syytä miksi ollaan tässä tilanteessa että seksi jäi siihen yhteen sormetukseen, niin kuulema seksi on huonoa kanssani. Sanoo nainen joka ei tee aloitetta, saa orgasmin aina, joko suuseksissä tai sormettamalla. Ei ole suostunut kuin yhteen asentoon, viimeisen 22 vuoden ajan, eli lähäriin..
En vain enää viitsi edes yrittää mitään. Katselen tämän vuoden loppuun ja tammikuussa alan etsimään asuntoa itselleni ja kuopukselle. Hän ei halua jäädä äitinsä luo asumaan, ottavat yhteen jatkuvasti..
No ei sinussakaan ole miestä ollut. Mikset ole alusta lähtien pitänyt kiinni siitä, että seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos sitä ei ole loppuu parisuhde. Vaimosi olisi ilmiselvästi kaivannut sinulta miehisyyttä ja selkärankaan. Olisit vaatinut seksiä heti entiseen tapaan syrjähypyn jälkeen tai pistänyt pelin poikki ja kova kovaa vastaan. Sillä saanut heti punittua halusiko vaimosi sinua enää vaiko ei. Jos kerran halusit seksiä on sitä oltava tai sitten lähdetään kävelemään ja haetaan muualta. Ihmeellistä nössöilyä miehiltä. Turha odottaa vuosia ihmeitä. Varsinaista vedätystä.
Oma vaimoni on alusta lähtien tiennyt, etten jää ihmettelemään, jos seksi loppuu. Ei olisi jäänyt kyllä hänkään sellaiseen suhteeseen.
Miten te muut miehet käsittelette sen, että vaimo ei kerta kaikkiaan halua tai osoita mitään kiinnostusta vaikka mitä tekisi tai vaikka kuinka olisi painostamatta ja tekisi aivan kaiken hänen mielensä mukaan. Ainakin itsellä tuntuu, että on itsetunto mennyt jo aivan nollaan ja pyörin itsesyytösten kehässä. Monesti katson itseäni peilistä ja yritän saada itseni uskomaan, että olen niin vastenmielinen, ettei kenenkään kuulukaan haluta minua. Vielä en ole onnistunut, sillä jotkut itsetunnon rippeet vielä pyristelevät vastaan. Mutta sitten kun hyväksyn sen niin hyppään jostakin sillalta alas.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut miehet käsittelette sen, että vaimo ei kerta kaikkiaan halua tai osoita mitään kiinnostusta vaikka mitä tekisi tai vaikka kuinka olisi painostamatta ja tekisi aivan kaiken hänen mielensä mukaan. Ainakin itsellä tuntuu, että on itsetunto mennyt jo aivan nollaan ja pyörin itsesyytösten kehässä. Monesti katson itseäni peilistä ja yritän saada itseni uskomaan, että olen niin vastenmielinen, ettei kenenkään kuulukaan haluta minua. Vielä en ole onnistunut, sillä jotkut itsetunnon rippeet vielä pyristelevät vastaan. Mutta sitten kun hyväksyn sen niin hyppään jostakin sillalta alas.
Laittaisin tietysti vaimon seinää vasten valitsemaan, että haluaako kanssani seksiä vaiko että eroamme. Joko tai, eikä mitään puolivillaista. Elämässä on yleensäkin rajoja ja jo pieneistä niitä pitää asettaa lapsillekin, että jotta saavat kasvaa turvallisessa välittävässä ympäristössä. Sama välittäminen ja rajat ne on parisuhteessakin. Sillä, että mies asettaa rajat seksille osoittaa mies, että välittää vaimostaan. Sama toki toisinkinpäin. Raamit ja rajat pitää olla selvät, minkä mukaan mennään. Toki näitä vapaakasvatuksen heitteillejättö-ihmisiä ja mielenpahoittajia on nykyisin pilvin pimein, mutta jossainvaiheessa ne rajat tulee kumminkin vastaan. Parisuhteessa molempien, myös miehen pitää astettaa rajat ja raamit, minkä sisällä toimitaan. Mutta jos on niin nössö, että menee vain toisen mukaan, eikä itse pysty mitään esittämään, on kasvun paikka. Sitä saa mitä tilaa.
Tällähetkellä ei. Seksielämä täysin kuollut.
Homma toimii muuten todella hyvin.
Taidan aloittaa maksullisen rakkauden palvelujen käytön
Uppia