Oho, taidan synnyttää!
Rv 40+5 meneillään kahden vuoden yrittämisen jälkeen - onhan tätä siis ootettukki!
Pakko vielä hetki palstailla, kohta ei taida enää onnistua :D (saatika naurattaa...) Tehkää kiinnostavia keskusteluja niin saan ajatukset muualle!
Kommentit (80)
Esikoinen? :) Mitä merkkejä synnytyksestä on nyt?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:15"]Esikoinen? :) Mitä merkkejä synnytyksestä on nyt?
[/quote]
Kyllä, esikoinen!
Koko päivän on pienesti supistellu. Nyt myös tihkuu lapsivettä ja supistukset koventumaan päin. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:17"]Mitä nimivaihtoehtoja?
[/quote]
Vilma, Selma, Veera, Lydia, Helli. Tuommonen vaihtoehtojoukko tällä hetkellä. Etunimeksi siis! Mielipide nimestä saattaapi kyllä muuttua kuhan vauva nähdään ihan livenä :) Ap
Mihin sairaalaan menet synnyttämään? Onnea!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:26"]Kuinka vanha oot? :-)
[/quote]
28 :) Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:26"]Mihin sairaalaan menet synnyttämään? Onnea!
[/quote]
OYS. JOS nyt sittenkään synnytän, supistukset katos. No lapsivettä (ja muuta mönjää) kyllä tihkuu, eiköhän tää oo käynnissä. Ap
Tsemppiä koitokseen. Tuu sit antaan väliaika tietoja:) Ponnistetaan porukalla.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:31"]Tsemppiä koitokseen. Tuu sit antaan väliaika tietoja:) Ponnistetaan porukalla.
[/quote]
Voin niin kuvitellakki avmammat ähkimässä mun puolesta :D Ap
Näin synnyttäneenä haluan "varoittaa" että henkilökunta ei välttämättä ole kovin mukavaa aina.Niin ja mua ainakin yllätti nuorena ensisynnyttäjänä se että siellä synnytyssalissa ei ole koko aika joku paikalla.Ja ne kaikki härvelit kun piipittivät ni joka kerta oli hädissään et onko vauvalla joku hätänä vai mikä.Näistä mä olisin halunnut kerrottavan ennen synnytystä.Tsemppiä kovasti koitokseen ja muista yrittää myös nauttia siitä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:39"]Näin synnyttäneenä haluan "varoittaa" että henkilökunta ei välttämättä ole kovin mukavaa aina.Niin ja mua ainakin yllätti nuorena ensisynnyttäjänä se että siellä synnytyssalissa ei ole koko aika joku paikalla.Ja ne kaikki härvelit kun piipittivät ni joka kerta oli hädissään et onko vauvalla joku hätänä vai mikä.Näistä mä olisin halunnut kerrottavan ennen synnytystä.Tsemppiä kovasti koitokseen ja muista yrittää myös nauttia siitä.
[/quote]
Mies ammattinsa puolesta ei saisi säikähtää "piippauksia" joten kunhan mies on lähellä niitä mulle tulkkaamassa niin enköhän määki selviä :) Ap
Voi että :) onnea pian saapuvasta perheenjäsenestä <3
Onnea matkaan!