Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat, miten suhtausuititte jos ystävä(nne) ehdottaisi kolmen kimppaa?

Vierailija
25.11.2021 |

Ei mikään pitkäaikainen sydänystävä vaan enemmänkin mukava uusi tuttavuus työn/harrastuksen parista, jonka kanssa olette istuneet muutaman kerran iltaa ja jonka kanssa synkkaa. Olisiko ihan järkkyä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai siihen ois suostua, kun pitkään olen haaveillut

22/40 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kuka ystävistäni olisi kyseessä. Mutta miksipä ei, jos on oikea tyyppi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu esittäjästä ja sukupuolesta.

N aikuinen

Vierailija
24/40 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen tasolla olisi kiinnostava ja houkutteleva. Varsinkin, jos ehdottaja olisi nainen. Miksei miehenkin ehdotus kiinnostaisi. Vaimolleni ei kelpaisi nainen, mies voisi kiinnostaa. Mutta kun asiaa alkaa oikein ajattelemaan realismilasit silmillä, niin ei siitä mitään tulisi. Olisimme liian rajoittuneita siihen. Ja todellisuudessa olisi aika vaikea uskoa, että yli kuusikymppiselle parille ehdoteltaisiin sellaista.

Vierailija
25/40 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena parina muuan hieman vanhempi pariskunta kutsui meidät mökilleen. Heitettiin tikkaa, pelattiin riukupalloa ja grillattiin. Sauna pistettiin lämpiämään ja tottahan sinne yhdessä mentiin. Uitiin ja saunottiin, ja aloin panna merkille, että isäntämme alkoi vaivihkaa lähennellä vaimoani, emäntä taas hivuttautui minun kylkeeni. Ja kohta se otettiin puheeksi, parinvaihto, että kiinnostaisiko, oletteko kokeilleet? Ei oltu kokeiltu. Sen verran säväyttävä se ehdotus oli, että hetken aikaa olin melko pyörällä päästäni. Vaimo sanoi ei, häntä ei kiinnosta. Ja jatkoi, että ettehän te nyt vaan tästä pahastu? Ei tietenkään, isäntäpari vastasi. Se on jokaisen oma asia päättää, ja muut elää sen mukaan. - Niin jatkettiin saunomista, niin kuin ei mitään, mutta kyllä hieman erilaista oli tunnelmaltaan. Sanoisinko leikkisämpää.

Vierailija
26/40 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNM olisi hyvinkin miellyttävää osan kanssa.

Vierailija
27/40 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FFM piti kirjoittaman

Vierailija
28/40 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu. Minua ja vaimoani kimpat kiinnostavat ja tullut harrastettuakin kolmistaan NNM kokoonpanolla. Kivaa ja virkistävää vaikka avioseksikin on huippua! Olemme puhelleetkin usein, että olisi mukavaa, jos olisi sellainen yhteinen tuttu/kaveri, jonka kanssa voisi sillointällöin hauskuutella. En ihan ymmärrä kaikki näitä jyrkkiä ”hyi”-vastauksia täällä.

Vierailija
29/40 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ihan ymmärrä näitä jyrkkiä hyi-vastauksia. Jokaisella on tietysti mielipiteensä, mutta ei kaikesta tarvitse vetää draamaa. Kaikkea voi kysyä eikä siitä tarvitse suuttua, mutta jos ei kiinnosta niin sitten ei.

Mielestäni se olisi tosi iso positiivinen juttu, jos joku ehdottaisi jotain asiaan liittyvää. Tuossa tilanteessahan veras kokee meidät sen verran mukaviksi, että voisi tehdä lähempääkin tuttavuutta. Mikä sen kivempaa. 🙂 Itse varmaan suostuisin vaikka mihin, mutta jos asia ei etenisi, niin eihän siinä mitään. Pitäisi olla kaikille ok ja yhtä lailla voi olla tekemisissä kuin ennenkin.

Vierailija
30/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin imarreltu. Minua ja vaimoani kimpat kiinnostavat ja tullut harrastettuakin kolmistaan NNM kokoonpanolla. Kivaa ja virkistävää vaikka avioseksikin on huippua! Olemme puhelleetkin usein, että olisi mukavaa, jos olisi sellainen yhteinen tuttu/kaveri, jonka kanssa voisi sillointällöin hauskuutella. En ihan ymmärrä kaikki näitä jyrkkiä ”hyi”-vastauksia täällä.

Tästä saa sellaisen käsityksen, että kanssanne on ollut joku ennestään tuntematon nainen. Millä tavoin olette pyytäneet ja kysyneet häntä mukaan hauskanpitoon?

Vierailija
31/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi melkein on turvautua ulkopuolisiin puolin tai toisin, varmasti poikkeuksisakin löytyy.

Ystävät on ystäviä ja panot panoja

Vierailija
32/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole sattunut kertaakaan suoraa ehdotusta. Kerran menin erään parikunnan talolle hakemaan jotain ja herrasväki oli pihalla terassilla ja rouva bikinit päällä.

Mies kysyi, että haluaisinko liittyä heidän seuraansa nauttimaan drinkkejä. Rouvansa istui siinä biksuissa haarat levällään ja aistin, että munaa tekisi mieli.

Kieltäydyin kohteliaasti ja poistuin.

Vierailija
33/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kahden, ei kolmen, ihmisen välinen asia! Kaikki muu on syntistä irstailua!

Vierailija
34/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on kahden, ei kolmen, ihmisen välinen asia! Kaikki muu on syntistä irstailua!

Ootko ikinä seurannut keväällä joutsenten tai haahkojen seksi elämää.

Haaka naaras raiskstaan noin 5 minuutin välein eri uroksen toimesta, miksi jumala ei tätä ole estänyt, kun kerran on syntiä ihmisten paritella kolmistaan vapaa ehtoisesti.

Ristiriita on ristin uskossa tai sen tulkitsemisessa

Vierailija
35/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei. olen siisti rehellinen, savuton ja alkoton 74.180.80 pks, asuva mies. haluaisin luoda suhteen kanssanne , sellaisen että nuolisin ja imisin teitä molempia erikseen ja kun olette yhdessä, ennen ja yhdyntänne aikana , sekä sen jälkeen uuteen orgasmiin. minulle ei tarvitse tehdä mitään , jos ette halua. 

olen vielä hyvä kuntoinen ja kaikin puolin luottamuksenne arvoinen ,olen aviossa jossa ei oe ollut seksi yli 4 vuoteen , vaimon iän vuoksoi, mutta haluan todella nuolla ha tuottaa nautintoa teille, 

toivon että saisin esittäytyä teille ja tutustuisimme, en usko tuottavani teille pettymystä missään asiassa, 

ja vakitunen nuolijan osa olisi minulle todella ihana, toivon saavani teiltä vinkin , miten saan teihin yhteyden

nautinnollisin terveisin henrik

Vierailija
36/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan vetäisin jos kaverini ehdottaisi haluavansa naida vaimoani kanssani. Se on minun vaimoni, hankkikoon kaveri itselleen oman vaimon jota paneskella.

Vierailija
37/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni olisi heti mukana, minä epäröisin. 

Vierailija
38/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa ei kiitos. Pitää olla tuntematon.

Vierailija
39/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tästä keskusteltu poikaystävän kanssa joten jos naispuolinen tuttava kysyisi ja jos olisi miellyttävä ihminen (sisäisesti ja ulkoisesti) niin miksi ei! Kokoonpanona siis vaan NNM.

Vierailija
40/40 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tästä keskusteltu poikaystävän kanssa joten jos naispuolinen tuttava kysyisi ja jos olisi miellyttävä ihminen (sisäisesti ja ulkoisesti) niin miksi ei! Kokoonpanona siis vaan NNM.

Harvoin se pariskunnan luona oleva kolmas pyörä kehtaa mitään ehdotella parille. Eiköhän tuossa luontevinta ole sen parin tehdä aloitetta. Vaikkapa ihan saunomaan kolmistaan tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme