Sassy water dietti, kokemuksia?
Onko kellään? Ajattelin kokeilla 4 päivää.
mielipiteitä? Oisko hyvä?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:52"]Ap on läski :DDDDDDD
[/quote]
Ootko sä ihan terve?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:52"]Ap on läski :DDDDDDD [/quote] Ootko sä ihan terve?
[/quote]
mitenniin ?
Et sä kuihduttamalla saa tota löysää pois, vaan liikunnalla. Mitä iloa on olla vaatteet päällä hoikka, mutta löllö? Timmin kropan saa liikkumalla.
Miten tollanen pallero voi painaa vain 50 kiloa?!
No kai se on uskottava, että lihakset ne painavat enemmän kuin läski.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:14"]
Miten tollanen pallero voi painaa vain 50 kiloa?! No kai se on uskottava, että lihakset ne painavat enemmän kuin läski.
[/quote]
taidat olla aplle kateellinen? Kaunis maha juuri synnyttäneellä
Tää on vähän OT mut mitä vittua sun navalle on tapahtunut?!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:50"]
Tässä mahani nyt : http://aijaa.com/zns0HY
en ole tänään juonut muutakun tuota sassya niin katotaan miten jaksan
[/quote]
Mikset ole? Itsehän sanoit että tarkoitus on syödä muuten normaalisti ja tuo vesi on lisänä?
Ap tässä. Minulla on siis 2kuukautinen vauva etten vaunulenkkejä enempää pysty urheileen. Paitsi tottakai treenaan kotona ja ensikuusta alkaen salilla kun voin vauvan viedä lapsiparkkiin. Syön terveellisesti ja treenaan kotona mut ei auta. Jos on vinkkejä niin mielelläni otan vastaan!
Ps vatsan aluetta olen alkanut vasta nyt treenaan kun synnytys tapahtui sektiolla
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:55"]
Tää on vähän OT mut mitä vittua sun navalle on tapahtunut?!
[/quote]
mikä siinä on vikana? Nuo napakorun arvet vaiv
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:03"]
Ap tässä. Minulla on siis 2kuukautinen vauva etten vaunulenkkejä enempää pysty urheileen. Paitsi tottakai treenaan kotona ja ensikuusta alkaen salilla kun voin vauvan viedä lapsiparkkiin. Syön terveellisesti ja treenaan kotona mut ei auta. Jos on vinkkejä niin mielelläni otan vastaan!
Ps vatsan aluetta olen alkanut vasta nyt treenaan kun synnytys tapahtui sektiolla
[/quote]
Miks alapeukku ? Teenkö jotain väärin vai :D niinkun sanoin vinkit otan vastasn
Varmasti melkoinen ruikuliripuli tuon dieetin aikana.
Kaikkea sitä...
Vali vali.. Valitatte vaan apn valintaa muttette osaa sanoo mitään järkevää
Siis neljän päivän ajan juot vain vettä, jossa on sitruunaa, kurkkua, inkivääriä ja pepperminttiä? Whaaaaaaat.
Jotain suolaa pitäisi saada. Tolla menolla hoidat itsesi sairaalaan hyvin äkkiä kun huuhdot kaikki suolat kehostasi. Tee tuo sekoitus suolaveteen ;)
Ethän imetä? Nuo pistää myrkyt liikkeelle ja äidinmaidon mukana vauvaan.
2