11v ei ole ollut ulkona tänään. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (15)
Miten yleensä suhtautuu ulkoiluun?
No tarviiko sitä lomalla niin pingottaa ja ulkoilla koko ajan. Tosin meillä on pakko pistäänuo muksun pihalle välillä kun hyppivät seinille jos eivät voi purkaa energiaa ja noita pleikka/tietokone pelejä annetaan pelata max1,5h/päivä
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:41"]Miten yleensä suhtautuu ulkoiluun?
[/quote]
Nihkeästi. Jos kaveri niin silloin paremmin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:42"]Miltä nyt tuntuu?
[/quote]
Vähän ärsyttää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:43"]No tarviiko sitä lomalla niin pingottaa ja ulkoilla koko ajan. Tosin meillä on pakko pistäänuo muksun pihalle välillä kun hyppivät seinille jos eivät voi purkaa energiaa ja noita pleikka/tietokone pelejä annetaan pelata max1,5h/päivä
[/quote]
En pingota mutta raitista ilmaa ois ihan hyvä saada joka päivä.
Ap
Meillä 11 vuotias ei halua ulkoilla yksin eikä perheen kanssa.jos olisi kaveria mukaan olisi ok. Harvoin kukaan pääsee kun kaikilla koko ajan menoja tai ovatko sitten peliensä lumoissa?
Jokapäiväinen riitely aihe meillä. Harmittaa.
Ja ennen niin kivat luistelu,hiihto,laskettelu ja pulkkamäki on tylsää.
Tsemppiä! Koitetaan jaksaa houkutella.passiivisuus ällistyttää!!!
T.nro 3
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:02"]Meillä 11 vuotias ei halua ulkoilla yksin eikä perheen kanssa.jos olisi kaveria mukaan olisi ok. Harvoin kukaan pääsee kun kaikilla koko ajan menoja tai ovatko sitten peliensä lumoissa?
Jokapäiväinen riitely aihe meillä. Harmittaa.
Ja ennen niin kivat luistelu,hiihto,laskettelu ja pulkkamäki on tylsää.
Tsemppiä! Koitetaan jaksaa houkutella.passiivisuus ällistyttää!!!
T.nro 3
[/quote]
Sama täällä. Kaverit kun harvoin pääsee, niin tuon vätyksen saa hetkeksi ulos. Kaveritkin haluaa yleendä vaan pelata.
Ap
Menkää yhdessä luistelemaan, hiihtämään, pulkkamäkeen, kävelkää kauppaan, menkää uimaan (ei ulkoilua mutta liikuntaa) shoppailemaan ja kirjastoon (kävelyä ja ulkoilua kun meette kaupasta toiseen ja vaik kirjastoon). Näin mä teen mun 9- ja 11-vuotiaitten kanssa. Vaatii multa viitseliäisyyttä, mutta saapahan nuo pihalle. Pakotan, jos ei muuten. Kuitenkin kun ovat 5 minsaa olleet, niin iloisia ovat ja saa olla perheen kanssa yhdessä.
Ei meilläkään 9- vuotias ole ollut tänään ulkona. Pitää tänään pyjamapäivää ja se on mulle ok, kun on hiihtolomalla. Leivottiin tänään yhdessä karjalanpiirakoita.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:49"] En pingota mutta raitista ilmaa ois ihan hyvä saada joka päivä. Ap
[/quote]
Avaa ikkuna.
Kuinka kauan muuten itse olet ollut tänään ulkona?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:43"]No tarviiko sitä lomalla niin pingottaa ja ulkoilla koko ajan. Tosin meillä on pakko pistäänuo muksun pihalle välillä kun hyppivät seinille jos eivät voi purkaa energiaa ja noita pleikka/tietokone pelejä annetaan pelata max1,5h/päivä [/quote] En pingota mutta raitista ilmaa ois ihan hyvä saada joka päivä. Ap
[/quote]
No avaa lapsen huoneesta ikkuna. Eikö nyt kerrankin voisi antaa 11-vuotiaan vain olla?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:49"] En pingota mutta raitista ilmaa ois ihan hyvä saada joka päivä. Ap
[/quote]
Avaa ikkuna.
Kuinka kauan muuten itse olet ollut tänään ulkona?
[/quote]
Itse kävin kävelin kauppaan 30min. Piti kävellä taksisinkin mutta ostin loppuviikon ruoat, joten tulin bussilla takaisin. Sen jälkeen harjannut pihatietä ja hakannut jäätä pihalla.
Niin kyn sanoin, en pingota kun on lomalla. Hyvä toki olis joka päivä saada hieman raitista ilmaa.
Ap
En