Mies ei enää halua minua
Okei, eli homma on tämä.. mies sai viimein suostuteltua mut muuttamaan landelle ja tämä luultavasti siksi, koska ei kestänyt kaupungissa sitä, että siellä mulla olis ollut vientiä. Mies huomasi tämän ja tälle kehittyi sairaanloinen mustasukkaisuus. Nyt olemme asuneet täällä uudessa paikassa kohta vuoden ja tänä aikana seksi vähentynyt huomattavasti. Onhan tässä kaikkea stressiä jne, mutta harmittaa kun tuntuu ettei miestä sitten enää kiinnostakaan. Tuntuu kuin se viehätys olisi minusta kadonnut sen myötä kun sai tavallaan purkitettua mut. Mulla on mennyt ihan masennuksen puolelle fiilikset kun tuntuu ettei mies edes rakasta oikeasti.
Olisko kohtalotovereita tai jotain lohdullista sanottavaa?
Kommentit (41)
Ap, muuta takaisin kaupunkiin! Jokainen viikko ja kuukausi siellä landella PN liikaa! Sinulla on vain yksi elämä, tee siitä sellainen mistä pidät!
Mies on kyllästynyt. Kuka jaksaa aina samaa makaronilaatikkoa.
Miksi kuvittelet, että seksittömyys nyt jotenkin tästä maalle muuttamisesta johtuisi? Ihan outo ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kyllästynyt. Kuka jaksaa aina samaa makaronilaatikkoa.
Kyllä minä ainakin jaksan. Miksi hyvää vaihtamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole paritellut kolmeen vuoteen. Aiemmin olin parisuhteissa ja niissä halusin 5-10 krt päivässä ja sain 1-2 krt vuodessa :(
N29
On sitä elämässä muutakin. Onko sinun elämässäsi?
Väkisinkin, kun ei seksiä ole. Entä oletko sinä itse ollut yhtä monta vuotta putkeen parittelematta 20-30-vuotiaana?
No en kyllä tainnut olla. Mutta ei se sitä tarkoita, että sitä olisi ollut joka päivä. Tai joka viikko. Tai joka kuukausi.
Kaupunkilainen joka muuttaa maalle pitää aina huolen siittä että kukaan ei varmasti unohda kuinka paljon paremmin kaikki asiat on kaupungissa ja sitten itketään kun ei ole edes ystäviä kun kaikki karkotettu ympäriltä omalla paremmuudella
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että seksittömyys nyt jotenkin tästä maalle muuttamisesta johtuisi? Ihan outo ajatuskin.
Ehkä kyllästynyt nyt kun huomaa ettei enää tarvitse kontrolloida yms niin se viehätys kadonnut
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilainen joka muuttaa maalle pitää aina huolen siittä että kukaan ei varmasti unohda kuinka paljon paremmin kaikki asiat on kaupungissa ja sitten itketään kun ei ole edes ystäviä kun kaikki karkotettu ympäriltä omalla paremmuudella
Älä jaksa yleistää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia oikein vaivaa?
Nyt alapeukuttajat niitä perusteluja. Nainen muuttaa maalle sairaanloisen mustasukkaisen miehen kanssa ja naista ei teistä vaivaa mikään?!
Mustasukkaisuudesta voi parantua esimerkiksi terapian avulla. Ethän sinä voi tietää millaista laatua ap:n miehen ” sairaalloinen mustasukkaisuus” on ollut joten se ei ehkä se pääpointti ollut tässä
Eikö kannattaisi ensin varmistaa että se mies parantuu ja sitten vasta muuttaa?
Pääsenhän minä täältä pois jos haluan, mutta toki haluaisin ensin katsoa josko ne asiat lähtisi vielä parempaan suuntaan. Mies on minulle rakas ja haluan häntä todella paljon. Ymmärrän että kun on kerran sattunut nuoruudessa, niin se voi tehdä ihmisestä läheisriippuvaisen ja nostaa mustasukkaisuuden tunteita pintaan. Näistä kyllä terapeutin kanssa etänä keskusteltiinkin ennen muuttoa. Ap
Ap kirjoitti: ”Pääsenhän minä täältä pois jos haluan, mutta toki haluaisin ensin katsoa josko ne asiat lähtisi vielä parempaan suuntaan. Mies on minulle rakas ja haluan häntä todella paljon. Ymmärrän että kun on kerran sattunut nuoruudessa, niin se voi tehdä ihmisestä läheisriippuvaisen ja nostaa mustasukkaisuuden tunteita pintaan. Näistä kyllä terapeutin kanssa etänä keskusteltiinkin ennen muuttoa. Ap”.
Niin paljon vastauksia sait. Ja nyt tämä? Voitko siis edes meille kertoa, miksi tämän ketjun aloitit? Ihan syyttä valittamaan asiasta, jonka olet jo selvittänyt? Että pääset pois jos haluat? No hitto, tee päätöksesi itse niinkuin me muutkin aikuiset, äläkä tänne kirjoittele, tyhmä! Kaikkea paskaa....
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt ehdottaa suihinottoa ja hellitellyt miestä ja yrittänyt ainoastaan näyttää, että haluan häntä, mutta tuntuu etten saa häneltä oikein vastakaikua. Harrastamme seksiä ehkä 2krt kuukaudessa hyvällä tuurilla 3. Sitten kun sitä seksiä on, niin olen niin kiihottunut että laukean hetkessä.
Tuohan on ihan hyvä määrä pitemmässä parisuhteessa. Ehkä voisit masturboida enemmän?
Jos seksi olisi hyvää, niin kyllähän sitä haluaisi. (Palstan vakiovastaus haluttoman naisen miehelle.)
juu menenvaan kaupunkiin siellä sula on vientiä lähinnä niille turvattomille paikan hakijoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt ehdottaa suihinottoa ja hellitellyt miestä ja yrittänyt ainoastaan näyttää, että haluan häntä, mutta tuntuu etten saa häneltä oikein vastakaikua. Harrastamme seksiä ehkä 2krt kuukaudessa hyvällä tuurilla 3. Sitten kun sitä seksiä on, niin olen niin kiihottunut että laukean hetkessä.
Tuohan on ihan hyvä määrä pitemmässä parisuhteessa. Ehkä voisit masturboida enemmän?
En oikein osaa tai edes pidä masturboimisesta. En edes ole koskaan omistanut dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti: ”Pääsenhän minä täältä pois jos haluan, mutta toki haluaisin ensin katsoa josko ne asiat lähtisi vielä parempaan suuntaan. Mies on minulle rakas ja haluan häntä todella paljon. Ymmärrän että kun on kerran sattunut nuoruudessa, niin se voi tehdä ihmisestä läheisriippuvaisen ja nostaa mustasukkaisuuden tunteita pintaan. Näistä kyllä terapeutin kanssa etänä keskusteltiinkin ennen muuttoa. Ap”.
Niin paljon vastauksia sait. Ja nyt tämä? Voitko siis edes meille kertoa, miksi tämän ketjun aloitit? Ihan syyttä valittamaan asiasta, jonka olet jo selvittänyt? Että pääset pois jos haluat? No hitto, tee päätöksesi itse niinkuin me muutkin aikuiset, äläkä tänne kirjoittele, tyhmä! Kaikkea paskaa....
Olisiko sitten pitänyt värittää tarinaa ja kertoa, ettämä mies pitää ap:ta vankinaan ja raiskaa tätä säännöllisesti? Sinä se tässä idiootti olet kun tänne tulet vouhkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
juu menenvaan kaupunkiin siellä sula on vientiä lähinnä niille turvattomille paikan hakijoille
Sinä se taidat ollakin oikein asiantuntija :P
wearfewr kirjoitti:
Olet edelleen maho luuska
Jännä homma että täällä saa solvata ihmisiä tällä tavoin tuntematta ihmistä ollenkaan, mutta kun yrittää vastata haukkujille, niin viesti ei mene perille kuin vasta hyväksynnän jälkeen jos käyttää vähänkään vääriä sanoja moden mielestä.
Eikö kannattaisi ensin varmistaa että se mies parantuu ja sitten vasta muuttaa?