Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääkö kukaan?

11.09.2006 |

Minulla epillään keskeytynyttä keskenmenoa. Tarkistus ultra on kahden viikon päästä, voihan olla et raskaus on saanu alkunsa luultua vähän myöhemmin ja siksi ei sydän äänet vielä näkynyt.

Mut siis jos raskaus on keskeytynyt kaksi viikkoa sitten raskausviikolle kuusi, mutta ei ole valunut ulos, näkyisikö nyt raskaustestissä rv 8+5 negaa vai pysyykö raskaushormoni taso kuinka kauan korkeana? " Tietääkö" elimistö et on kyseessä ns. keskeytynyt keskenmeno, laskeeko hormoonitaso vasta sitten kun alkio on saatu ulos?

Siksi kyselen et nyt on tosi pitkä aika odottaa ultraa. Voisinko siis nähdä jo raskaustestillä onko kaikki hyvin vai näyttääkö positiivista vaik alkion kasvu olis pysähtynyt viikolle kuusi?

Vaikea selittää, kun termit ja koko tilanne on niin vaikea, mut jos joku ymmärsi pointin niin vastatkaa mulle, kiitos!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bdbdbdbddbd toivotaan parasta, että raskautesi onkin vasta luultua varhaisemmassa vaiheessa.

Mitä tuohon testin tekoon niin mielestäni se ei kannata. Itsellä tuulimuna ja varhainen km takana eli missään vaiheessa ei asukasta ollut. Silti HCG-arvot oli ylhäällä kauan vielä kaavinnan/lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Mielestäni niin kauan kuin kohdussa jotain on niin arvot myös koholla.

Voimia *halaa*

Vierailija
2/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoni saattaa pysyä koholla jopa viikkoja ihan poistuleenkin keskenmenonkin kanssa. ainoat keinot on ultra tai kvantitatiivisen raskaushormonin ottaminen kahteen kertaan jossa pitäisi näkyä normaalia raskautta vastaava kunnon nousu välillä.

tuskaset viikot odotella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka todettiin vasta np-ultrassa rv 12+3, raskaus oli keskeytynyt jo rv 8+3 ja olin autuaan tietämätön tästä asiasta. Kuukauden ajan kannoin masussa kuollutta alkiota ja siitä huolimatta mulla oli edelleen raskaus oireita joten en usko että raskaustesti vaikuttaisi tuohon mitenkään, mutta kaikki tapauksethan ovat yksilöllisiä.Toivotaan parasta.

Vierailija
4/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet kuten jatkuva huonovointisuus. Np-ultrassa todettiin sikiön kuolleen rv 9+ ja ultra tehtiin rv 14.. Minulla istukka toimi edelleen niin hyvin ettei elimistö mitenkään voinut tajuta tapahtunutta.

Toivotaan parasta!

Vierailija
5/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoistani sain tietää odottavani, neuvolassa sanoi että epäilee keskenmenoa kun ei kuulu sydän äänet ja lähetti minut ultraan.

ultrassa totesi että vauva voi hyvin ja on n. 3viikkoa odotettua pienempi :)

toivottavasti vauvallasi on kaikki hyvin..

Vierailija
6/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille vastanneille!

Tätä vähän epäilinkin, et testi on turha. Ei voi muuta kun toivoa et kaikki ois hyvin. Raskaustesti vaan näytti pos niin aikaisin et tuntuu uskomattomalta et vois olla vasta niin alussa. Ei auta muuta kun odottaa...