Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia cleonita yhdistelmäehkäisypillereistä?

Vierailija
18.02.2015 |

Kovin vähän löytyy googlella tietoa :o
Tällä kertaa kokeilen Cleonitaa (0,02 mg/3 mg), jos se sopis mulle paremmin. Vähän pelkään lihoamista, alakuloisuutta ja masennusta.
Kellään käytössä nämä samat? On ilmeisesti joku rinnakkaisvalmiste yazeista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku uus pilleri vai karttaako kaikki tätä :D

Vierailija
2/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppa. Ei enää ikinä pillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näissä riskinsä.. Mutta tuliko juuri noista pillereistä? -ap

Vierailija
4/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/19 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/19 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/19 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mulla oli myös alussa Yaz, vaihdoin Zoelyyn, josta sain järkyttävän selkäaknen, joten päätin palata takaisin Yaziin. Terveydenhoitaja ehdotti kahta eri rinnakkaismerkkiä, joista sitten valitsin tuon Cleonitan. Opiskelija kun olen, niin ihan kiva tuo muutaman euron halvempi hinta. :) Yazissa mulla ainakin hiukan kuivuu limakalvot ja esiintyy haluttomuutta, mutta mielummin ne kuin selkäakne, joka oli ihan hirveä..

Vierailija
10/19 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloititko syömään näitä? oliko hyvät? itse vaihdoin myös yazit cleonitaan hinnan vuoksi ja ihan samallailla ovat toimineet. olen ollut hieman masentunut, mutta entiédä onko syy pllereissä ehkä lopetan ne hetkeksi ja kokeilen onko muutosta.

Vierailija
11/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No one?

Vierailija
12/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, eikö kukaan käytä..? -ap

Vierailija
13/19 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:52"].
[/quote]

Vierailija
14/19 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan tätä niin kauan että joku vastaa johonkin näistä kysymyksistä: oletko edes kuullut kyseisistä pillereistä? Käytätkö/oletko käyttänyt niitä? Millaisia kokemuksia?

Vierailija
15/19 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sitä tietoa löytyi, esim. pakkausseloste. Näköjään ihan samaa tavaraa kuin Yaz, syödään samalla tavallakin mut hinta vaan on muutamia euroja halvempi.

En kyllä ymmärrä että mitä ihmeen kokemuksia kaipaat, jokaisella naisella e-pillerit vaikuttavat omalla tavallaan. Mahdollisia sivuoireita voi olla tulematta tai niitä voi tulla todella paljon.

Voin kyllä kertoa, että ainoa mulle tullut sivuvaikutus on limakalvojen kuivuminen. Mutta se riippuu niin paljon henkilöstä.

Vierailija
16/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja kysyi haluanko vaihtaa Yazit Cleonitaan. Vaikuttavat aineet ovat täysin samat, joten mikäli kokemuksia etsit, voit googlettaa Yaz -kokemuksia :) Olen itse Yazia käyttänyt 5 vuotta, enkä yhtään negatiivista sanottavaa keksi. Pillerit vaikuttavat hieman erilailla per person, kuten joku jo aiemmin totesi. Yazin kohdalla sivuvaikutukset (yleisellä mittakaavalla) ovat hyvin minimissään.

Vaihdoin Cleonitaan koska ko. tuote on halvempi. (Yaz 39e/3liuskaa, Cleonita 29e/3liuskaa) Ennen Yaz oli "ainoa laatuaan" markkinoilla, joten hinta pysyi korkealla. Aloitan nuo "uudet" pillerit tämän liuskan jälkeen.

Ps. Cleonitalla ei ole yhtä nätit pakkaukset kuten Yazilla ;) 

Vierailija
17/19 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitti :) yleensä googlaan aina pillerit, mitä itse syön. Viimeksikin luin cerazettesta, että ei ole niin luotettava raskauden ehkäisyssä. Kun söin vreyaa, niin löysin muita kohtalontovereita, joilla oli kyseisten pillereiden takia masennusta, lihomista ym.
Toki kaikilla ne vaikuttaa erilailla, kuten sanoit. Cleonitasta vaan ei löytynyt yhtään keskusteluja -ap

Vierailija
18/19 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:29"]aloititko syömään näitä? oliko hyvät? itse vaihdoin myös yazit cleonitaan hinnan vuoksi ja ihan samallailla ovat toimineet. olen ollut hieman masentunut, mutta entiédä onko syy pllereissä ehkä lopetan ne hetkeksi ja kokeilen onko muutosta.
[/quote]
Kyllä aloitin ja olen syönyt siitä lähtien kun tein aloituksen :) tuntuu että kaikissa pillereissä olis tätä masentuneisuutta, mutta muuten ihan ok ovat olleet. -ap

Vierailija
19/19 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin Cleonitaan hinnan takia. Laihduin 2 kiloa, joka oli tullut Zoelyn käytöstä. Mielialavaihtelut loppuivat, ja olen paljon pirteämpi. Myös ihoni voi paremmin, sillä Zoely aiheutti hikoilua ja finnejä. Kuukautiset tulevat ajallaan ja ovat vain himpun runsaammat. En keksi moitittavaa, muuta kuin sen, että näiden kanssa kuukautisten pois jättäminen on tuottanut hankaluuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme