Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Räsäsen yksikään lapsi ole koskaan sekoillut ym?

Vierailija
18.02.2015 |

Ovatko he kaikki oikeasti niin kirkasotsaisia uskovaisia, jotka ovat menneet neitsyinä naimisiin ensirakkautensa kanssa? Miten voi olla niin täydellistä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:53"]Eikös Päivin tytär saanut alaikäisenä lapsen ja avioliiton ulkopuolella vielä? Poika ei halunit mennä armeijaan nin Päivi yrittikin saada sitä ei pakolliseksi.. Vai sekoitanko nyt jonkun muun tiukkapipon lapset päivin lapsiin..
[/quote]
Eikö se kaiki lapset saaneet lapsen ja menneet naimisiin ennen 20v?

Vierailija
2/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole uskaltaneet. Päivin pyhä viha olisi langennut ylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ollut tosi tiukka kasvatus ja jotenkin "latistava" ettei oma persoona saanut kasvaa. Lapsista tuli vain äidin kilttejä tyttöjä ja poikia. Mä varmaan katkeroituisin ajan kuluessa, kun mitään ei saanut kokeilla. Miten voi olla, että kaikki lapset ovat valinneet (tiukan) kristillisen vakaumuksen?

Vierailija
4/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan sekoiluksi? Kyllä Päivin lapset ovat minun tietääkseni bilettäneet, juoneet alkoholia ja pitäneet kovia kotibileitä kuten muutkin nuoret aikuiset.  Mitään täydellisiä typeryyksiä eivät kai ole tehneet, en tekisi minäkään jos olisi riski että äitini takia juttu päätyisi lehtien etusivuille. 

Vierailija
5/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan määritelmä oman persoonan kasvun edellytyksistä: kännisekoilut ja ateismi. 

Vierailija
6/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen verran pienet piirit, että juoruaja jäisi heti kiinni niin ihan pikkujutuista ei kannata medialle avatua. Mitään laitonta ei kukaan ole tehnyt tai ainakaan jäänyt siitä kiinni.

Vierailija
7/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sen vaikuttaa mun mielipiteisiin miten mun lapset elää? Enkö mä voi olla jotain mieltä minkä mun lapsi sitten tekeekin toisin?

Vierailija
8/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekoilu ole mikään normaalijuttu. En minäkään ole sekoillut nuorena enkä ole mikään hihhuli.

Vierailija
9/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:36"]Ei sekoilu ole mikään normaalijuttu. En minäkään ole sekoillut nuorena enkä ole mikään hihhuli.
[/quote]
Lähinnä Ap taisi kai ihmetellä sitä, että kenelläkään lapsista ole näyttänyt olevan mikäännäköistä kapinaa vaan ovat arvottaminen hyväksyneet vanhempiensa arvomaailman ja satukirjat.

Vierailija
10/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:36"]Ei sekoilu ole mikään normaalijuttu. En minäkään ole sekoillut nuorena enkä ole mikään hihhuli.
[/quote]
Lähinnä Ap taisi kai ihmetellä sitä, että kenelläkään lapsista ole näyttänyt olevan mikäännäköistä kapinaa vaan ovat arvottaminen hyväksyneet vanhempiensa arvomaailman ja satukirjat.
[/quote] aivottomina*

Vierailija
11/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:09"]

Onkohan ollut tosi tiukka kasvatus ja jotenkin "latistava" ettei oma persoona saanut kasvaa. Lapsista tuli vain äidin kilttejä tyttöjä ja poikia. Mä varmaan katkeroituisin ajan kuluessa, kun mitään ei saanut kokeilla. Miten voi olla, että kaikki lapset ovat valinneet (tiukan) kristillisen vakaumuksen?

[/quote]

Mihinköhän sinä nämäkin väitteet perustat?

Vierailija
12/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut aika kiltti, helppo ja "oppikirjaesimerkki," saanut ihan tavallisen enkä mitään huipputiukkaa kasvatusta. Luonnekysymys. Sisaruksenikin ovat samaa kaliberia. Ei kaikki teinit sekoile, ryyppää ja pane ympäriinsä eikä edes halua. 

Vierailija
13/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin. Tiukka kuri kotona, halusin kapinoida. Tuli tehtyä tyhmyyksiä.

Vierailija
14/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Päivin tytär saanut alaikäisenä lapsen ja avioliiton ulkopuolella vielä? Poika ei halunit mennä armeijaan nin Päivi yrittikin saada sitä ei pakolliseksi.. Vai sekoitanko nyt jonkun muun tiukkapipon lapset päivin lapsiin..

Vierailija
15/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli uskovainen koti, mutta ei tiukkaa kuria. Niinpä ei sitten ollut tarvetta kauheasti kapinoidaan eikä sekoilla teininä. Ei kaikkien tarvi tehdä typeryyksiä eikä se silti tarkoita mitään kamalaa kuria ja latistavaa kasvatusta.

Vierailija
16/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs te tiedätte etteivät ole kapinoineet? Vai luuletteko että jonkun teinin ovienpaiskomis-kiukkukohtaukset tai kotibileisiin karkaamiset on jotain uutiskamaa jos vanhempana on joku poliitikko? Niin alas eivät ole nämä paskalehdet vielä vajonneet :D

Vierailija
17/17 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että haluaa kasvattaa lapsensa hyviksi kansalaisiksi, ei ole tiukkapipoisuutta. Ei ainakaan negatiivisessa mielessä. Ei sekoileminen ole mikään meriitti. Mitä vähemmän sekoiluja ja panoja, sen parempi. Moni haluaa noudattaa kristillisiä arvoja (jokainen arvokas sellaisenaan, rehellisyys, toisista välittäminen jne.) mutta ei kuitenkaan halua uskoa Jeesukseen...tässä mielestäni ristiriita. Nämä kaikki hyvät arvot ovat nimittäin kristinuskosta peräisin.