Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi pakko valita, niin olisitko pettäjän vai tissuttelijan kanssa?

Vierailija
18.02.2015 |

Eli sinun olisi pakko valita jompikumpi puolisoksi, niin kumman valitsisit: puolison, joka hyppii vieraissa sängyissä silloin tällöin vai puolison, joka on alkoholin suurkuluttaja (ei väkivaltainen ja hoitaa työnsä)

Ja perustelut, kiitos

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelijan, olen itsekin sellainen. (tiedän että on paha tapa mutta pettäjää en kestäisi)

Vierailija
2/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelija tietty. Ei satuta minua. Voisin itsekin ottaa seurana. Jos tilanne kerran on jo niin paha, että kumppanivaihtoehtoja on vain kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista pakkoa ei ole, yksinkin saa olla. Mutta tietysti ryyppääjän kans.

Vierailija
4/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko jäädä vanhaksipiiaksi tuossa tapauksessa?

Vierailija
5/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, otsikon perusteella olisin sanonut, että mulla on jo molemmat, mutta ei tuota tissuttelijaa voi sanoa alkoholin suurkuluttajaksi (se juo pilsnerin päivässä), eikä se hyppää vieraissakaan vaikka onkin pettäjä koska petti exäänsä minun kanssa joskus sata vuotta sitten.

Vierailija
6/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelijan kanssa. Olen itsekin sellainen :) Raivoraittiin kanssa en varmaan voisi elää?

Vierailija
7/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissutteluhan on sitä että heti aamusta alkaa ja pitkin päivää yks hörppy salaa kaapista niin ettei muut huomaa. Alkoholin tuhlausta sanon minä. Jos otetaan niin kerralla kunnolla.

Vierailija
8/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tissuttelija. Ei pettäjää kiitos.

Vierailija
9/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut yhden juopon kanssa et mielummin pettäjäkin. Yksin paras noista vaihtoehdoista.

Vierailija
10/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tissuttelijoita, eli ottaisin tuon sarjapettäjän.
Toki hän ei multa enää looraa saisi, mutta saisi ainakin elättää.

Vierailija
11/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän ottaisin.

Mun aviomiehen isä on tissuttelija. Lomilla ja viikonloppuina aina pikku känässä. Luvalla sanoen v*tuttaa katsoa kun vetäsee kaljapullon toisensa jälkeen päivän aikana, se sitten pitää ottaa huomioon kaikessa. Kyttäät ettei lähde ajamaan traktorilla tai appiukko vääntäytyy muka jotain tekemään niin kohta se jää kesken ja itse teet loppuun. Tai kuuntelet jotain ihme jorinoita. Ei ole pahasti humalassa mutta sen verran että kielenkannat irtoaa ja ei uskalla päästää rattiin.

Nyt on vaihteeksi parempi kausi mutta kesää taas odotellessa. Asuvat naapurissa.

Vierailija
12/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelija, siinä olisikin jo yksi yhteinen harrastus.

Vierailija
13/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pettäjän, koska oma isäni oli ja on edelleen joka vkl kännissä. Siis tissuttelee aamusta asti, ei nyt kaatokännissä mutta semmosessa huppelissa aina kun ei ole töissä. Ei ole lapselle kivaa kun iskä aina haisee kaljalle eikä voi lähteä mihinkään kun pitää saada ottaa muutama kotona.
Ehkä mä sitten itsekin pettäisin jos sen pettäjän kanssa olis pakko olla ja pidettäis kulissiperhettä.

Vierailija
14/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pettäjä?
Hoitaa työnsä, entä parisuhteensa?